Haha ik denk dat iedereen daar wel mee te maken heeft....
Sterkte met je hondje Gilbey!
Heb net mijn rijlaarzen weg gebracht ter reparatie (2 x zolen en 1 x rits) ook weer zo'n 85 euro... Maar ja, is en blijft goedkoper dan nieuwe laarzen he....
daar zeg je wat, ik heb dus geen rijlaarzen, jasje, bloes alleen een witte rijbroek en sjabrak, eens kijken of ik een zwarte panty/maillot over mijn bruine laarzen kan trekken
je mag gewoon met bruine rijlaarzen rijden hoor, ook officieel, dus noodzakelijk is het niet.
Wat voor maat jasje moet je hebben? Want anders is er vast wel iemand van wie je hem mag lenen tijdens de dagen.
Gilbey
Geplaatst: 05-03-10 23:15
hihi, daar hebben we tijdens tinkerdag al voldoende ervaring mee
Poosje81
Geplaatst: 05-03-10 23:16
Ja hoor, zadels (ik), jasjes (Ilona), borsttuig (ik), nog meer?
Anyway, ik heb een dressuurjasje maatje 40 die best geleend mag worden. En als je eraf valt en/of wat vies maakt, die van mij is machine-wasbaar
Plastron hoeven we ons niet druk meer over te maken, vanaf 01-04-2010 is die niet meer verplicht. De zweep bij de paarden mag nu ook een 10 cm langer zijn
Ik weet dat bruine laarzen mag maar heb geen bruin jasje en mijn tuig is ook bruin :s muts dat ik er ben! Met springen doe ik zoiezo mijn bruine laarzen aan maar dan hoef je ook niet in jasje enzo toch?? Ik ga eerst even hier bij vriendinnetjes na vragen of ik hun jasje mag lenen en anders hou ik me graag aanbevolen voor de maat 40 van jou leonoor (heb zelf ongeveer maat 38 dus dat komt wel goed!)!
Zou maar zo kunnen dat ik ook roep om een voorlezer die dag, hangt een beetje van de startlijsten af... Overigens ben ik ook altijd bereid om te lezen hoor, zolang ik niet op mijn paard zit of Silas groom vind ik het geen probleem!
Zou maar zo kunnen dat ik ook roep om een voorlezer die dag, hangt een beetje van de startlijsten af... Overigens ben ik ook altijd bereid om te lezen hoor, zolang ik niet op mijn paard zit of Silas groom vind ik het geen probleem!
Haha zo leuk he, dat iedereen bereid is om een ander de helpende hand toe te steken...
Schimpje
Geplaatst: 07-03-10 19:42
Ja! Heerlijk sfeertje daar.. Moet voor Mei ook nog een lezer hebben, gewoon even kijken wie er op dat moment niet zelf start, haha! En hoop zoooooooo dat het gaat lukken 4 dagen te komen! (en anders vrij-zat-zon)
(btw, Benson had vanmorgen weer een wp in t M1!! )