Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

whaha 
oooo wat zou ik allemaal wel niet doen met zoveeeeel geld........... zowiezo een deel aan de dierenbescherming geven
En dan zou ik een nieuwe potstal laten bouwen voor de koeien en mooie paardenstallen neerzetten en Jelle kopen en heel veel op m'n spaarrekening zetten en iemand laten komen om onze verbouwing af te maken en een nieuwe auto kopen en voor m'n vriend dan ook maar een nieuwe auto en zou m'n vrienden en familie ook wel wat geven...

voor Ebe.
geweldig
snowdon schreef:Lord eigenlijk BrammetjeZie je het al voor je, als die toendertijd WEL werd goedgekeurd
mnkortleve schreef:Ik zit zo nu en dan ook te snuffelen naar een pup.
Ik vind Mambo erg leuk alleen John vind er niets aan.![]()
Ik weet niet wat hij zou willen het is echt zo'n man waar je geen hoogte van krijg....gggrrrr

Fijn dat jullie er ook goed met de kids over kunnen praten 
Whahahah
dit is wel héél cute 
vreselijk al die regen, alleen de de kleuren zijn mooi... ik wil zomer
en nog een roze fiat 500 erin ook
Gaaf
Klinkt niet goed...
) en borstonderzoek (helaas ook ervaring mee)

. Ik had supergeluk, stond een mooi warm zonnetje. En de buurman lief aangekeken en zijn wasplaats mogen gebruiken. Nu hopen dat hij dat morgen nog steeds schoon is.
, idd lekker even met Niamh tutten en de zinnen verzetten.
zo irritant hoe laks mensen kunnen zijn! Grit schreef:Vince is schoon![]()
. Ik had supergeluk, stond een mooi warm zonnetje. En de buurman lief aangekeken en zijn wasplaats mogen gebruiken. Nu hopen dat hij dat morgen nog steeds schoon is.
Leon; heb je al iets gehoord (duimen dat het leuk nieuws was)
Eva; zondag een fotoshoot, leuk!!
En Mallow zal altijd een plekje blijven houden bij jou![]()
Ellen, idd lekker even met Niamh tutten en de zinnen verzetten.
Denise; echt super dat je moeder zo goed op de behandeling reageert!
En die lege wei lijkt mij ook raar.
Cecile; dan hoop ik voor jou dat er gaat gebeuren, wat er eventueel kan gebeuren. Zodat je heel blij bent en het ons dan ook mag vertellen![]()
Of krijgen we tips om te raden??
Lois; je profiel gejat???????
Maartjezo irritant hoe laks mensen kunnen zijn!

Grit schreef:Lois; je profiel gejat???????
De dader:
Nu ben jij zadelloos!