[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 23:32

Wat vervelend, dat is een domper op de vakantiepret. Wat een geluk dat het paard niet is gaan rennen, maar de schrik zal er wel inzitten.

En ach, een nachtje extra op de wei, daar zal geen paard over klagen :Y) .

Snowville

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 07:28

Sterkte Berdien!

Dat is schrikken Marleen! Gelukkig `relatief goed´ afgelopen...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:27

Goedemorgen :)

Bedankt voor alle lieve berichtjes :) :+:

Jeetje Marleen, dat moet flink schrikken zijn geweest zeg! :\ is de wagen 'zomaar' omgeklapt?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:34

Goedemorgen,

Vandaag lekker een dagje vrij.Straks lekker naar de paarden,uitmesten en een ritje maken :D

nathalie: gelukkig niets ernstigs bij de huisarts.Beterchap! :(:)

Berdien :(:) heel veel sterkte met het verlies van je trouwe maatje...

Janet lange dag werken,sterkte :(:)

Tinkervlot succes vandaag!

Jeetje marleen, wagen omgeslagen,moet je niet aan denken pffff. Ze hebben wel geluk gehad dat ze zo braaf bleef.
Beterschap voor je vriendin :(:)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:38

zo marleen dat is schrikken!

Tk lekker paarden dagje!

Ik hele dag werken maar morgen vrij dan trouwt een vriendin van me

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:19

Wagen die omslaat... kan idd erg eng zijn, maar als paard rustig blijft is dat wel te overzien :j
Wel ontzettend balen en sneu van je vriendin, een ongelukje zit in een klein hoekje zo zie je maar weer... bah! Sterkte voor d'r!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:30

Dank jullie wel! 't Was gewoon een dom ongelukje, bij het draaien op een heuveltje wat erg mul zand bleek te zijn gleed de wagen weg, paard probeerde te snel dat te corrigeren, en hup daar ging die...

We gaan zo wel met hun bijrijdsters een flinke tocht maken, 't waait hier flink, dus Mirthe zal wel weer lekker voorwaarts zijn... :+

Berdien, van mij ook nog heel veel sterkte!!!!!! Had het wel gelezen, maar vergat te reageren... :(:)

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:42

Goedemorgen!

Marleen, dat was vast schrikken, eerst voor hun en later ook voor jullie! Hopelijk heeft je vriendin er niet te lang last van en geneest het snel! Paardjes vonden het vast lekker een extra nachtje op het gras.

Ik ga zo even bij mn ventje kijken! Rijden doet de andere bijrijdster vandaag en morgen ga ik weer even. Zaterdag tinkerdag, ik ga alleen de dressuur doen en de rest doet ook de andere bijrijdster. Kan ik tussendoor mooi naar huis om te slapen....

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 11:06

iedereen fijne middag nog, ik ga mesten en vanavond rijden als bijrijdster er ook is. :-)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:38

Goedemiddag! wat is het hier rustig! zo kun je bijblijven!

He Marleen! Gelukkig alles toch nog met een sisser afgelopen naar omstandigheden!
Zijn ze al wezen kijken naar de schade? viel dat ook mee?

mazzelaars die lekker vrij zijn vanmiddag en lekker ritje kunnen gaan maken! :-)

TV? al uitslag? geslaagd?

Gister lekker gelest, Na een half uur zei onze instructeur; Stoppen ellen, ze loopt geweldig, dit belonen en uitwerken! (ikke trots) Niamh nog helemaal niet moe, dus heel enthousiast naar huis gedribbeld! hihihi
Denk dat ik er maar niet meer op ga zitten voor zondag, en kijken of ze dan zondag op dezelfde voet verdergaat.
Dingetjes voor vlechtjes waren een slecht idee, helaas.

Vanavond maar weer oefenen met vlechten en kijken of ik uiteindelijk overweg kan met haar fuzziewuzzie manen! Er staat gewoon een randje van een centimeter of 10 recht overeind...... arghhhh

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:49

Goedemiddag allemaal,

Zo Marleen das gelukkig wel goed afgelopen, hopelijk valt de schade aan de kar ook mee.

Gaat het lekker El moet je stoppen :D , wel fijn dat ze lekker loopt hopelijk slepen jullie dan wat winst punten in de wacht :+ . Als alles mee zit komen we zeker kieken.

Hier al dagen aan het klooien met de pc |o , van het werk heb ik een tweede scherm gekregen (dat zou sneller werken) nu heb ik dat dus volgens de omschrijving en instalatie cd rom allemaal netjes gedaan (naar mijn idee) maar het werkt niet _-:( . Allebei de schermen doen het wel, maar ik moet per scherm apart kunnen werken en ik krijg steeds op beide schermen hetzelfde. En door die stomme instalatie cd rom ben ik een aantal van mijn eigen dingen kwijt, waaronder Exployer nu ben ik aan het werk via FireFox maar dan kun je bepaalde dingen zoals filmpjes enzo niet zien en wat ik ook probeer te downloaden of instaleren het werkt niet :( :( :( :( :( . Nu maar systeembeheerder van het werk gemailt maar dan moet je soms weer dagen wachten op antwoord.

Desie is logeren dus deze week niet zo veel naar Hobje geweest (heeft tie ook een bietje vakantie), morgen middag de schade maar weer eens inhalen :D

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:12

:( :( neee niet geslaagd de eerste keerd dat ik ergens niet voor slag van het CBR pffff alles ging goed toen kwam er iemand kei hard aan van Rechts en toen moest hij ingrijpen... en daarvoor ben ik gezakt... vind het wel klote je rijd anderhalf uur en dan rij je heel de tijd goed maar door die stomme 20 sec is heel je examen verpest -O- -O- -O- -O-

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:45

goede middag

Cecile dat is balen :(:) , alleen door iemand die zo hard reed -O-

Ellen, lekker gereden gisteren, en zondag winstpunten binnen halen he *D

Trea, wat een rot computer hopen dat het snel is verholpen

Grr, dat is even schrikken zeg, gelukkig bleef het paardje rustig.
Beterschap voor je vriendin.

Boncho, lekker naar je paardje toe

Bubblegum hele dag werken en morgen lekker vrij heerlijk lang weekend :D

Janet, ook lange dag werken succes :(:)

Chanel had geen wormen gelukkig *\o/* , en staat vandaag dus weer lekker op het land.

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:46

Dan snap ik dat je nu vreselijk baalt TV. Kost allemaal ook genoeg al die examens.

Is dat voor je werk?

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 16:03

Wat goed Chantal *\o/*

Jemig, da's Flauw, TV :(:)

Ellen, gister lekker gereden :D

Trea, wat stom van je computer :roll:

Jemig Marleen, da's schrikken :oo

Carola leer naar Boncho :P

Dagmar hele dag werken en morgen vrij, veel plezier morgen, bij de trouwerij :D

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 16:08

wat ontzettend balen TV ...

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 16:13

Balen TV!
Duurt het lang voordat je het nu weer mag proberen?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 16:49

Jammer TV -O-

Ellen; heerlijk is dat als ze zo lekker aan het lopen zijn :z . En zondag, zondag zie je wel weer verder.
Kun je de manen niet gewoon los laten?? Anders een vlecht op de manenkam, neem je het randje ook mee.

Trea; computerperikelen :( Computers zijn zo geweldig ....... als ze het doen :+

Gezellig dagje morgen Bubblegum *\o/*

Vanmorgen bij mijn vriendin en de tweeling geweest. Weer even heerlijk kinderlijk kunnen spelen. En vanmiddag Vince gereden en mest op de post gedaan voor het wormenonderzoek. Als het weer mooi blijft ga ik vanavond weer even naar stal voor de gezelligheid :D .

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 18:07

Jammer TV :(:)
Dagmar veel plezier morgen! Zaterdag weer uitslapen! hihihihihi

Grit schreef:
Ellen; heerlijk is dat als ze zo lekker aan het lopen zijn :z . En zondag, zondag zie je wel weer verder.
Kun je de manen niet gewoon los laten?? Anders een vlecht op de manenkam, neem je het randje ook mee.
.

Ja echt geweldig, de instructeur zei ook dat hij het zo mooi vond om te zien dat ze zelf ook heel graag wil! Ze loopt echt gewoon keihard haar best te doen!
Ik denk dat het bij een officiele wedstrijd meer gewaardeerd wordt als de manen vastzitten? Ook voor het zicht op de hoofd hals houding?
Ik ben een beetje een prutser met netjes vlechten, gewoon recht toe recht aan vlechtjes gaan prima. Maar zo'n hengstenvlecht..... pfoe. Met bestgaand in Lunteren had ik er zwitsal babygel ingedaan, daarmee bleef het aardig zitten :o

Ach, het is heerlijk weer, Niamh vind dat gefrummel ook wel lekker, dus ik zet ze dadelijk lekker in het zonnetje en frummel er lekker op los! Sokjes ff in de voorweek, en morgen denk ik de grande wasbeurt! Een stalgenootje had nog een katoenen dekentje liggen, die mocht ik hebben, dus kan ze ook mooi schoon houden :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 18:14

Dat vond ik altijd zo'n nadeel van wedstrijden. Het wassen!
Een keer is wel leuk, maar voor mij reden om niet te vaak te gaan. Werd er wel steeds gemakkelijker in, manen in een vlecht (dus hoefde ik niet te wassen) en dan alleen de beentjes en (witte) staart in een sopje. En gewoon lekker buiten 's nachts (tenzij het regende).

Toen ik zijn manen los had, kreeg ik vaak te horen "oh, wat fijn, jij hoeft niet te vlechten".
Nou, wassen is erger hoor. Vooral het uitspoelen waarbij het water in je mouw loopt. Doe mij maar een vlecht!

Heeft ze dubbele of enkele manen. In het topic van CP (hengstenvlecht) heb ik beschreven hoe ik bij Bert de vlecht maakte, zodat hij die niet meer los geschud kreeg. Maar werkt vooral bij een dubbele manenkam.

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:11

Hihi al dat wassen,
Ben blij dat chanel zwart is en 1 wit voetje dus heb weinig te wassen, ook straks mischien voor de keuring.
En later voor wedstrijden.

Grit een gezellig dagje gehad vandaag :D en vanavond lekker op stal, hier schijnt het zonnetje al een paar uurtjes alleen wel veel wind

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:19

:= Wassen... HET drama! Maar met Benson heb ik een eitje! Die doen we met de hogedrukspuit (met warm water), kun je ook instellen dat hij zeep spuit dus das helemaal mooi.. Geen water dat je mouwen inloopt enzo.. :o Alleen de sokken, manen en staart doe ik met de hand nog wat extra insoppen.. Hij mag er zaterdagavond ook weer aan geloven, moet zondag al om half 6 vertrekken richting Leusden!! :oo :O

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:22

Met de hogedrukspuit?!?! daar wil k wel eens een foto van zien ;)

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:39

Schimpje schreef:
:= Wassen... HET drama! Maar met Benson heb ik een eitje! Die doen we met de hogedrukspuit (met warm water), kun je ook instellen dat hij zeep spuit dus das helemaal mooi.. Geen water dat je mouwen inloopt enzo.. :o Alleen de sokken, manen en staart doe ik met de hand nog wat extra insoppen.. Hij mag er zaterdagavond ook weer aan geloven, moet zondag al om half 6 vertrekken richting Leusden!! :oo :O

Jammer dat jij er zondag bent.....
Ik ben er zaterdag! Hadden anders kunnen meeten!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 21:37

Goedeavond!

Jullie zijn lekker doorgegaan met babbelen over het leed dat een vies paard heet! hihihihihi
Intussen ben ik lekker aan het frutten geweest, ook een paar fotootjes genomen van mijn geweldige vlecht! hihihihihi
Ik ga ze ff uploaden!