En ach, een nachtje extra op de wei, daar zal geen paard over klagen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

is de wagen 'zomaar' omgeklapt?
heel veel sterkte met het verlies van je trouwe maatje...

, wel fijn dat ze lekker loopt hopelijk slepen jullie dan wat winst punten in de wacht
. Als alles mee zit komen we zeker kieken.
, van het werk heb ik een tweede scherm gekregen (dat zou sneller werken) nu heb ik dat dus volgens de omschrijving en instalatie cd rom allemaal netjes gedaan (naar mijn idee) maar het werkt niet
. Allebei de schermen doen het wel, maar ik moet per scherm apart kunnen werken en ik krijg steeds op beide schermen hetzelfde. En door die stomme instalatie cd rom ben ik een aantal van mijn eigen dingen kwijt, waaronder Exployer nu ben ik aan het werk via FireFox maar dan kun je bepaalde dingen zoals filmpjes enzo niet zien en wat ik ook probeer te downloaden of instaleren het werkt niet
. Nu maar systeembeheerder van het werk gemailt maar dan moet je soms weer dagen wachten op antwoord.
neee niet geslaagd de eerste keerd dat ik ergens niet voor slag van het CBR pffff alles ging goed toen kwam er iemand kei hard aan van Rechts en toen moest hij ingrijpen... en daarvoor ben ik gezakt... vind het wel klote je rijd anderhalf uur en dan rij je heel de tijd goed maar door die stomme 20 sec is heel je examen verpest
, alleen door iemand die zo hard reed

, en staat vandaag dus weer lekker op het land.
. En zondag, zondag zie je wel weer verder.
Computers zijn zo geweldig ....... als ze het doen
. 

Grit schreef:Ellen; heerlijk is dat als ze zo lekker aan het lopen zijn. En zondag, zondag zie je wel weer verder.
Kun je de manen niet gewoon los laten?? Anders een vlecht op de manenkam, neem je het randje ook mee.
.
en vanavond lekker op stal, hier schijnt het zonnetje al een paar uurtjes alleen wel veel wind
Wassen... HET drama! Maar met Benson heb ik een eitje! Die doen we met de hogedrukspuit (met warm water), kun je ook instellen dat hij zeep spuit dus das helemaal mooi.. Geen water dat je mouwen inloopt enzo..
Alleen de sokken, manen en staart doe ik met de hand nog wat extra insoppen.. Hij mag er zaterdagavond ook weer aan geloven, moet zondag al om half 6 vertrekken richting Leusden!!
Schimpje schreef:Wassen... HET drama! Maar met Benson heb ik een eitje! Die doen we met de hogedrukspuit (met warm water), kun je ook instellen dat hij zeep spuit dus das helemaal mooi.. Geen water dat je mouwen inloopt enzo..
Alleen de sokken, manen en staart doe ik met de hand nog wat extra insoppen.. Hij mag er zaterdagavond ook weer aan geloven, moet zondag al om half 6 vertrekken richting Leusden!!
![]()