Lappie is gemaakt, dus ik kan vanaf nu weer bijhouden!
Gelezen dat Leon is geslaagd voor zijn sporttest en dat Santa is gedekt! Super..
Meer niet echt onthouden.. Sorry!!
Nu mijn verslag.. Gister naar de Toppers geweest..
We waren om half 3 vertrokken.. Konden het eerste stuk goed doorrijden!
Alleen de TomTom stuurde ons over Gorinchem - Utrecht zeg maar.. En daar belanden we rond 4 uur in de file.. 
Ik dacht valt nog mee.. Maar nee, om kwart voor 7 stonden we nog steeds in de file..
Toen loste hij weer op en kwamen we voor de Arena in de file.. Daar nog gestaan tot 8 uur.. Nou ik was helemaal gebakken en gebraden..
Even gauw wat gegeten daar.. Broodje Hamburger.. En gauw onze plekjes opgezocht!
We zater erg mooi, mooi uitzicht op het podium! Heb erg genoten van het concert.. Allemaal leuke liedjes en gasten.. Geluid was godzijdank goed!
We zijn wel wat eerder weggegaan.. Om 12 uur, terwijl het nog tot 1 uur duurde.. En dat was maar goed ook, want om 2 uur hoorden we op de radio dat álles weer vaststond rond A'dam.. We waren om kwart voor 3 thuis, onderweg nog even wat gegeten.. Wel lekker dat al die tankshops open zijn langs de snelweg! Daarna heerlijk in mijn bedje gedoken..
Strakjes om 12 uur gaan werken, heb echt geen fut.. Maar het is maar een middagje..
Enne Oh ja.. Ik heb een nieuw speeltje.. Gister met Hotze naar de fotograaf geweest en ik heb bij Hotze geld geleend, en de Sony H7 gekocht.. Moet hem wel terug betalen, maar ik heb hem toch alvast!