Pfff, gisteren drukke dag gehad op werk... en een zeurende manager die niks beters te doen heeft dan zeuren
We kregen gisteren ook weer een typisch mail van hem:wel zulke onzinnige mailtje schrijven maar niet ons werk controleren als eindverantwoordelijke... Ik zal nooit wat snappen van die TaiwanezenCitaat:Dear All,
I notice that many of you are using signature at the end of your e-mail messages. However, please kindly do the following:
1. Go to Tools
2. Select Options
3. Go to the tab: Mail Format
4. Tick the option in Signature section: Don't use when replying or forwarding
By doing so, only when you are composing the e-mail (like I am doing now), your signature will show.
So, it will let the readers concentrate on the discussion itself when they are reading through several corresponding e-mails.
regards,
Zo frustraties ook weer kwijt

@ Jellie: gefeliciteerd!!
Errug leuk huisje maar ik had er alleen nooit dat bedrag er voor over gehad, maar ja ik heb dan ook een beetje verkeerde mening over huisprijzen door in Dld te wonen 
@ Cheveyo: mooie bewerkingen hoor die je allemaal maakt!
Wat we met Kerst gaan doen? Nou... Kerstavond samen eten en cadeautjes uitpakken met mijn ouders+Michelle+hubbie, 1e Kerstdag met zijn 2tjes lekker thuis Kerst vieren en 2e Kerstdag uiteten met mijn schoonouders en daar cadeautjes uitpakken.
@ Jellie nog een keer: toe maar zeg... beetje vreemd gaan... maar je doet het wel gelijk goed met een Z-Fjord
@ Sjietaah: doe maar rustig aan met die Pfeiffer. Vriendin van me heeft het ook gehad. Is er een jaar goed ziek van geweest en heeft nu er nog last van als ze het erg druk heeft (snel moe, enzo.)
Gisteren heb ik ook nog met Flet gehobbeld. Ze had er zin... die dacht natuurlijk dat we weer naar buiten gingen maar heb haar maar even verteld dat ik niet levensmoe was
Maar in de bak had ze er ook nog zin in. Toch nog 3 kwartier met haar gewerkt waarbij ze toch best wel zweetjes moest doen. Ze was zelfs zo 'fris' dat ze weer tijd had om van enge dingen te schrikken en ik moet zeggen mijn zit wordt steeds beter zo zonder zadel 
He gatver ik moet weer werken
Balen van die maffe Taiwanners.
Ik weet niet maar dat zat bij de makelaar inbegrepen. De folder van ons nieuwe huis was ook mooi dus t komt vast goed. 

Komt vast goed met die Fjordmobiel waar ik vanaaf mee mag, hihi. Ik dacht nooit meer te springen en nu ineens dit! Balen dat je zo slecht geslapen hebt
)