[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flettie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 10:50

Meldt zich ook weer eens

Pfff, gisteren drukke dag gehad op werk... en een zeurende manager die niks beters te doen heeft dan zeuren We kregen gisteren ook weer een typisch mail van hem:

Citaat:
Dear All,

I notice that many of you are using signature at the end of your e-mail messages. However, please kindly do the following:

1. Go to Tools
2. Select Options
3. Go to the tab: Mail Format
4. Tick the option in Signature section: Don't use when replying or forwarding

By doing so, only when you are composing the e-mail (like I am doing now), your signature will show.
So, it will let the readers concentrate on the discussion itself when they are reading through several corresponding e-mails.

regards,
wel zulke onzinnige mailtje schrijven maar niet ons werk controleren als eindverantwoordelijke... Ik zal nooit wat snappen van die Taiwanezen

Zo frustraties ook weer kwijt

@ Jellie: gefeliciteerd!! Errug leuk huisje maar ik had er alleen nooit dat bedrag er voor over gehad, maar ja ik heb dan ook een beetje verkeerde mening over huisprijzen door in Dld te wonen

@ Cheveyo: mooie bewerkingen hoor die je allemaal maakt!

Wat we met Kerst gaan doen? Nou... Kerstavond samen eten en cadeautjes uitpakken met mijn ouders+Michelle+hubbie, 1e Kerstdag met zijn 2tjes lekker thuis Kerst vieren en 2e Kerstdag uiteten met mijn schoonouders en daar cadeautjes uitpakken.

@ Jellie nog een keer: toe maar zeg... beetje vreemd gaan... maar je doet het wel gelijk goed met een Z-Fjord

@ Sjietaah: doe maar rustig aan met die Pfeiffer. Vriendin van me heeft het ook gehad. Is er een jaar goed ziek van geweest en heeft nu er nog last van als ze het erg druk heeft (snel moe, enzo.)

Gisteren heb ik ook nog met Flet gehobbeld. Ze had er zin... die dacht natuurlijk dat we weer naar buiten gingen maar heb haar maar even verteld dat ik niet levensmoe was Maar in de bak had ze er ook nog zin in. Toch nog 3 kwartier met haar gewerkt waarbij ze toch best wel zweetjes moest doen. Ze was zelfs zo 'fris' dat ze weer tijd had om van enge dingen te schrikken en ik moet zeggen mijn zit wordt steeds beter zo zonder zadel

He gatver ik moet weer werken

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 10:58

Jean schreef:
FK. Dat was op de hengstenkeuring vorig jaar, hij was de rustigste van alle hengsten, hahaha

Jean, ik ben compleet in luv.... Vind je dat hij bij Mira pas qua type?
Ging hij nou door naar de USA of is en blijft hij van jou en blijft hij in NL?

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:01

Chev, nogmaals: echt gaaf!

Help, ik ben bijna in slaap gevallen achter m'n computer bij het kijken van de DVD van de belastingdienst over de loonaangifte 2006.........ooooo wat vreselijk saai. Nou ja, we hebben alle voorbereidingen al getroffen dus zo heel veel kan er niet meer fout gaan hoop ik.

Aaah, lief die foto's van Bono! Knap je al een beetje op Cindy?

Gaaf zo'n kerstboom die je al van ver kunt zien Maya!!!

Sjietaah, waarom kwam je ook al weer in de krant? Wat vervelend dat je pfeiffer hebt!

Jellie, de laatste kaart van Chev is niet met Tommie, dat zijn Vasthi en ik hahaha. Ik hoop dat de plaatjes mooi worden voor op Funda. Mocht je zelf geen foto's maken? Hadden wij ook gedaan toen we ons appartement in A'dam te koop hadden.

WenK, sterkte, wat erg om je beste vriendin al zo jong te verliezen. Moet er ook niet aan denken.

Pel, jammer dat het met Lutske niet gaat. Zou nog een vriendje voor haar erbij niet helpen, dan heb je 2 duo's.

Vroeger wilde ik altijd een arabier! Ben nu veel blijer met m'n koele Tink. Als ik die stuiterballen bij ons op stal soms zie.......

IL, prachtig veulen. Je moet Brandon inderdaad maar beltijden doorgeven!

Kerst zit bij ons al weer bommetje vol. Op kerstavond gaan we naar de nachtdienst in de kerk. Dit jaar hebben ze een levende kerststal dus Juul mag mee. 1e Kerstdag gaan we naar mijn familie en 2e Kerstdag naar die van Fred en tussendoor moet Vasthi natuurlijk verzorg worden!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:02

Leuke Bono, Spetter!!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:17

FK, hij is nog niet definitief verkocht maar staat wel te koop en als dat zo is dan gaat hij eerst nog voor KI, dus dat blijft beschikbaar, ik vind mira een mooie merrie en drum fokt zwaar en groot door, dus als dat is wat je wilt is het een goede keus.

Ik heb een dochter van hem hier Erin, die moest naar de kliniek en ze is 1 1/2 jaar oud zegt de dierenarts, drie is ze he, zo ziet ze eruit en ik vind dat helemaal geweldig, vraag maaar aan IL, en Snowdon
en Chub hoe ze was met verhuizen over de weg, qua karakter, dat hebben ze allemaal wel die Drummetjes.

flettie, wat een mail zeg, gelukkig heb je wel lekker gereden

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:22

Jean schreef:
flettie, wat een mail zeg, gelukkig heb je wel lekker gereden

Ach, wij lachen gewoon erg om zulke mailtjes en doen er niks op uit Of zoals mijn onderschrift al aangeeft: The young do not always do what they are told to"

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:24

Flet, thanx. Hier in de regio kan je gewoon niet anders qua prijzen. Ik vind t echt super nette prijs. Maar goed ik heb t er wel voor over en ben er harstikke blij mee Balen van die maffe Taiwanners. Flet weer lekker actief

Ah sorry Vasthi Ik weet niet maar dat zat bij de makelaar inbegrepen. De folder van ons nieuwe huis was ook mooi dus t komt vast goed. wat leuk een levende kerststal

Iedereen leuke kerstplannen

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:30

pellie, haha wat een opmerking, wordt een beetje verlegen van haha :p
lutske weg weer, jammer hoor maar als het niet werkt zo dat is ook niks...
een een veulie misschien, vertel, wat?

wenk, tp juist rustgevend, ook begrijpelijk hoor! lekker blijven dan
hoop dat de dierenarts op tijd is en dat jij ook op tijd op je werk kan zijn

spetter, haha ja was een beetje hectisch verteld van fig
leuk de foto's van je hond met die poppetjes hihi

leon, doe je een beetje voorzichtig, schrikken zeg zo omslaan met de kar...

indezz, je mag best wat meer eigen verhalen vertellen hoor vind ik

FK, haha ik snap dat je camera te duur is hoor hihi zo had ik hem ook niet bedoeld
meer van, kom maar hierheen haha, ney hoor
die robbert zelf maakt de foto's ook met wegwerpdingen, ook zonder flits, en ook in het volle daglicht

cora, mooi momentje met wanagi, leuk hoor
wat vinden/zeggen anderen dan over zn karakter, idd gewoon je eigen gevoel volgen hoor...

IJ, drukdrukdruk, neem je ook een beetje je rust
leuke foto's van de hond!

jellie, haha de lamp kapot, ja je mag daar duidelijk niet weg haha ney hoor
is bij me pa al de 5e keer dit jaar dat ze alles weghalen haha, wat een lol zullen ze hebben
doe maar rustig met je foto's hoor
eigen huisje op leuk bedrag getaxeerd dus, en vreemdgaan met een Z fjord, wowie haha veel plezier hoor

IL, wow wat een prachtig veulen zeg!

jean, de foto was een grapje hoor haha, zou ook niet passen op een site als bokt haha moesten we alweer een ander topic oprichten hahaha

cheveyo, mooie creatie weer!

sjietaahh, balen hoor dat je niks lang vol houdt
misschien kun je als wat extra ondersteuning die tabletten slikken van a to zink zeg maar, maar dan de andere versie met ginseng en nog iets, ik was ook heel moe na mn operatie telkens en heb het idee dat dat flink geholpen heeft... en anders is het zowieso gezond

chubby, alles al gepland voor rond de kerst, lekker hoor
ik weet alleen dat ik 2e kerstdag uitga als ik dan nog niet in het ziekenhuis lig haha

yarka, 2e kerstag lekker met de hele familie, 20 man, leuk hoor!

maya, ben benieuwd naar je kerstboom hihi

flettie, je zit is dus beter aan het worden, lekker hoor
zul je straks ook veel van merken als je weer met zadel rijd
zo zonder zadel voel je alles goed aan

vasthi, kerst ook al strak ingepland!

zo jullie hebben echt te veel gekletst haha
slecht geslapen vannacht, eigenlijk te vast, eng gedroomd en was helemaal bezweet wakker,
na de narcose zweet ik gewoon enorm bij kleine inspanning, gewoon niet leuk meer

eerst met de honden gewandeld, was lekker rustig en heerlijk weer, wel beetje last van mn benen

zometeen ff paardjes voeren, ook wel lekker
vanmiddag maar ff lekker uurtje liggen, ff lezen in mn boekje dieren verstaan, echt mega interessant

morgen rond deze tijd moet ik bijna in de auto, brr echt geen zin in haha

Vasthi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:33

Geeft niks hoor Jellie! Wilde het alleen even rechtzetten. Voor een vrijstaand huisje met zo te zien best veel grond (hoeveel vierkante meter?) vind ik het juist goedkoop! Dit betaal je hier al bijna voor een rijtjeshuis!

Leuk zo'n baas Flettie, gaaaaaap.

http://www.gypsyhorsesource.com/uk11/boston.htm
Dit is trouwens een zoon van The Boss. Toont wat groter, maar zo van de foto vind ik The Boss toch mooier.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:57

Zo dat is erg dat het al de 5e x bij je pa is Komt vast goed met die Fjordmobiel waar ik vanaaf mee mag, hihi. Ik dacht nooit meer te springen en nu ineens dit! Balen dat je zo slecht geslapen hebt Jan is wel een stuk of 15x onder narcose geweest… Lekker met de hondjes op pad geweest! Morgen duimen we voor je!

Gelukkig Vasthi, t was iig mooi gemaakt door Chev. Er zijn 290 vierkante meter grond bij. Ook nog een leuke vijver, naja vijvertje. Ben erg gek op vijvers. Nu hebben we er ook 1 maar zou er hoe dan ook altijd 1 willen
Dat is ook een knap paard zeg!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 12:03

Cheveyo schreef:

Knutselen voor:
-
Des, Tommie in de sneeuw of iets anders?

ben ik nu mee bezig

- Annick, profile en site (offe sneeuwfoto's van vanmiddag als doorzet hihi)
- Vasthi- kerstkaart, stuurt foto
- Keevagirl, kerstkaart foto;s per pb ontvangen
- Chubby, kalender, foto's in profiel
- Roos, Figor
- Spetter, kaartje kerst?
- Pellie foto Gammon neus in sneeuw
- Jellie kaartje met Flan
- Sjietaah, Kerstkaartje met Amy.. Stuurt Foto's per PB of in profiel
-Jean, foto met Drum in sneeuw? die link van bokt

het makkelijkste is als jullie aan mij de foto's pb-en of mailen op cheveyo@planet.nl
Als jullie echt nog kerstkaarten willen dan zullen het heel misschien vroege nieuwjaarskaarten worden ben ik bang hihi.
Moet mijn eigen nog wegbrengen trouwens haha

Nou ga me snel douchen ( ja nog niet gedaan haha) en naar mijn werk.

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 12:09

jellie, jan al 15x onder narcose geweest? die nergens last van dan?
ben benieuwd naar je spring verslag hoor straks

cheveyo, anders doe anderen maar eerst hoor, heb nog ff geen tijd foto's uit te zoeken
tenzij je een idee hebt met de foto's die je zelf hebt gemaakt hihi, die ene dat ie gaapt ofzo

nou nu echt voeren, tot vanaaf ofzo
enne niet teveel kletsen!

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 12:16

jemig wat gaan jullie weer hard! Ben de hele middag thuis aan het werk, dus maak jullie borst maar nat!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 12:25

Help! Wil een geintje uithalen met iemand die een lichtslang heeft opgehangen, maar op zo'n manier dat het echt geen gezicht is.
Wil dus een handleiding met een hand vol tiewraps door de brievenbus mikken en dan over een weekje (laten) vragen of zijn lichtslang al goed hangt.
Helaas loop ik een beetje vast in het schrijven van die handleiding. Suggesties zijn dus zeer welkom

Dit is wat ik tot nu toe heb (1 en ander wordt uiteraard opgeleukt met wat plaatjes van lichtslangen en tiewraps :
Handleiding voor het monteren van een lichtslang
Stap 1: Controleer of u alle benodigdheden hebt om de lichtslang te monteren;
Stap 2: Neem de lichtslang uit de verpakking en rol deze af;
Stap 3: Haal de ergste kronkels uit de lichtslang. Tip: de slang wordt wat flexibeler als u hem enige tijd laat branden, met deze actie controleert u eveneens of de lichtslang naar behoren werkt;
Stap 4: Bepaal de plek waar u de lichtslang wilt ophangen en controleer of de lichtslang lang genoeg is;
Stap 5: ......

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 12:53

Hihi Chev, eerst je eigen kaart af joh! Werk ze! Kan je dat trouwens al goed volhouden?

Roos, dat klopt. Ik weer niet of hij daar echt nog last van heeft nu. De laatste x is al zo'n 20 jr. terug. Hij is wel verstrooid Hij was er na altijd wel heel ziek.

Branka, je bedoelt zeker ty-raps

Net lekker gegeten. Ga zo weer lekker verder werken.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:00

Ohoh.... HKM Reitersport
Foute boel, hele grote foute boel (deze zaak bevindt zich dus op euhm... 7 km vanaf ons huis )

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:07

BrankaZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:15

Jellie schreef:
Branka, je bedoelt zeker ty-raps

Uhm... ja , maar is dat niet hetzelfde dan?

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:18

BrankaZ schreef:
Uhm... ja , maar is dat niet hetzelfde dan?

Haha bij eer wrap denk ik aan eten

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:19

Jellie schreef:
flettie schreef:
Ohoh.... HKM Reitersport
Foute boel, hele grote foute boel (deze zaak bevindt zich dus op euhm... 7 km vanaf ons huis )

Oh zie leuke dingetjes staan... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr waarom hier niet in de buurt

http://www.reitsport-hkm.de/avant.cms/s ... 6372_1.jpg
http://www.reitsport-hkm.de/avant.cms/s ... 1423_1.jpg

En dan kijk ik alleen nog maar bij de geschenken....

Heb al een mailtje gestuurd met de vraag of het ook mogelijk was om bestelde spullen op te halen ipv te laten versturen. Over 7 km ga ik toch geen verzendkosten betalen?

Oeh, lekker een wrap

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:25

Pellie schreef:

hoi CJ, ook weer ff om het hoekje kijken??

Ja zeker, Ik ga mn leven beteren en proberen nu weer wat meer mee te lezen . Met andere woorden ik heb mijn assignements bijna allemaal af, Moet er nog eentje maar die hoeft na de kerst pas ingeleverd te worden. Dus mochten er nog mensen een tekort aan lees voer hebben, ik heb nog leuke verslagen in de aanbieding over vitamine C, Behaviour of the horse en summer eczema. Iets over spieren is in de maak.

Wat zijn jullie allemaal crea bezig geweest zeg. begint bij mij ook gelijk te kriebelen, leuk leuk leuk

Nu ga ik weer even bij lezen want jullie hebben druk getypt

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:25

Krijg net een smsje van stalgenote
"Heb fijne ochtend gehad. In hooitas gezeten, Musty en Sander buiten gezet. Koot gepoetst.
Fijn, gr Tan"
Musty en Sander zijn 2 andere paardjes bij ons op stal. Hooitas is de hooiopslag, in het open stuk lag Daafje toen hij was ingeslapen, vandaag een week geleden.

Moet wel effe wennen hoor, mijn Koot, maar dat komt wel goed.

Ze had in ieder geval heel wat te doen, zo zag hij er gisterochtend uit
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 14-12-05 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:26

Tie raps... Toch?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:28

Geloof dat dat 'm inderdaad is. Maar via Google vind je via alle varianten wel afbeeldingen Zal vanavond eens kijken op het zakje met die dingen die ik thuis heb liggen.
Maar goed, voorlopig ben ik mij vooral aan het uitleven op de handleiding, denk dat die wel een hoop lol gaat opleveren

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:30

Gewoon die dingetjes om ze mee vast te maken!

Tie is iig correcte spelling, maar ik twijfel over die raps :+

Ik heb twee kommen tomatensoep met balletjes op :Y)

Chantaljamie, ben wel benieuwd, mail je ze effe? O:)
Laatst bijgewerkt door Animal op 12-08-13 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: emailadres verwijderd