4 jaar geleden dat ik meneer te koop zag staan ik was meteen verliefd ♡
J_E
Geplaatst: 04-11-15 10:04
Hihi hij ziet er nu toch beter uit!
Mooi topic van roos en noah!
Succes kiki!
Nou het valt allemaal mee met noeka. De dierenarts verwacht dat het met een goede smid en misschien iets van een plakhoefje, of snavelijzertje zo goed als helemaal goed komt. Ze zal er iig waarschijnlijk geen last van hebben en misschien dat het onregelmatig lopen ook wel bijtrekt. Aan de telefoon was ze zo negatief dat ik me al zorgen maakte, maar het viel haar erg mee gelukkig. Ze mag nu alleen een poos niet meer op de wei, arm schaap.
oef gelukkig! enigsinds positief nieuws toch! hopelijk komt het gewoon allemaal goed naarmate ze wat ouder wordt en met deze "behandeling"
Dott
Geplaatst: 04-11-15 12:50
Ik geloof dat ik deze week ff soort van pauze weekje houd Vooral longeren en vrije dagen en buitenritjes. Misschien nog wel meer voor mezelf dan voor de pony
@ Mandy, dat klinkt leuk concotail workhop, zeker ook veel geproeft of neit @ Andrea zet eens een 'oude' en 'nieuwe' foto van Jaron onder elkaar? Hij heeft echt 100x keer meer spieren! @ Joanne, wat fijn dat het mee lijkt te vallen met Noeka! Ze is ook nog zo jong, ze heeft nog ontzettend veel tijd om eroverheen te groeien, met hulp van een goede hoefsmid! Ik duim voor jullie. @ Nienke, Ja! een Roosje topic ik ga gelijk kijken. Hoe gaat het eigenlijk met Saar?
Nessa
Geplaatst: 04-11-15 14:02
Succes Kiki. Met veel geduld komen jullie er vast wel!
Leuk Claudia, paardjes inrijden!
Zo Jaron ziet er daar iel uit zeg!
Fijn dat het meevalt met noeka. Op naar herstel.
Beterschap dott.
Gisteren heerlijk gereden. Wilde het rustig aan doen. Maar ik ging tempo wisselingen rijden. Dat vond mevrouw erg leuk en werd ze heel enthousiast van. Resultaat:
TurboTinker
Geplaatst: 04-11-15 14:03
Laatste zijn van 3 maand terug tot nu
Laatst bijgewerkt door TurboTinker op 04-11-15 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerlijke foto's Saar gaat goed hoor lekker dik aan het worden van het verse gras. Ze wisselt veel van weides waardoor ze altijd genoeg gras heeft. Wil haar in februari weer oppakken met rijden dan is ze mooi uitgegroeid (bedoel dan is ze uitgezwaard en weer lekker wat vetjes, ze groeit natuurlijk wel door tot haar 8e of zo)