Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Van haar mocht ik ook al de jerrycans lenen haha...

Spelenderwijs kan er een heleboel hoor, zolang het overal maar bij "een keertje" blijft en het plezier voorop staat zie ik niet snel ergens kwaad in.
Sinds twee weken heeft ze wat "wondjes" boven haar boventanden waar ik me wat druk om maakte. Maar ik had me drukker moeten maken als ze er niet zaten, t zijn gewoon haar volwassen tanden die doorkomen

Heb nu alleen nog de knalroze (Bright Red). Heb je een foto van jouw singel? Die van mij is twee keer gebruikt. Maarja, wat niet past dat past niet he 
Ik wist helemaal niet dat Bas al die kunstjes kon, hoe heb je dat liggen geleerd? Ik ben helemaal niet zo van de vd, Luna kan kusjes geven en nee schudden, daar blijft het denk ik ook bij. Maar liggen lijkt me wel erg gaaf. 
) Ik vind van 220 naar 365 wel een hele grote stap...

)

l, vertrouwen hebben in mensen is natuurlijk goed, maar het één sluit het ander niet uit. Als ik jou was zou ik zo’n longeersessie ook filmen dan kan je het uitgebreid terugkijken en ook ter beoordeling aan anderen laten zien.
. 
!