Julie, omdat je zo fanatiek was met het zadel erop leggen, bitje in en longeren dacht ik even dat jullie haar hadden gekocht en gelijk onder het zadel wouden hebben. Maar ik lees nu dus wel dat dat niet zo is, gelukkig maar
Spelenderwijs kan er een heleboel hoor, zolang het overal maar bij "een keertje" blijft en het plezier voorop staat zie ik niet snel ergens kwaad in.
Brave Jacky!
Ruana begint al weer lekker rond te worden Ellie
Over dat struikelen, het kan vele oorzaken hebben. Wat ik wel weet is dat het bij Tinkers veel vaker voor komt, ik heb er inmiddels aardig wat gereden, en ook aardig wat gehad die op hun knieen gingen, vaak was er verder voor zover bekend niks mis met die dieren. Het tot op zekere hoogte ook een karrepaard he, die belasten hun lichaam toch anders dan een rijpaard.
Paardentandarts, die komt hier zaterdag ook, maar ik laat Luna niet nakijken, er moet nog zoveel doorkomen en wisselen, en ze eet gewoon goed, voel geen rare dingen, dus dan vraag ik me af waarom, ze heeft alleen een spleet tussen haar voortanden, maar een beugel zal ze toch wel niet krijgen
Sinds twee weken heeft ze wat "wondjes" boven haar boventanden waar ik me wat druk om maakte. Maar ik had me drukker moeten maken als ze er niet zaten, t zijn gewoon haar volwassen tanden die doorkomen

Brave Jaron! Dat dekje heb ik ook gehad
Heb nu alleen nog de knalroze (Bright Red). Heb je een foto van jouw singel? Die van mij is twee keer gebruikt. Maarja, wat niet past dat past niet he 
Wat fijn Rebecca! Wat voor auto is het?
Lotje is idd gekocht door een bokker, voorheen was ze ook van een bokker, haar vader is ook van een bokker. Ze is idd erg leuk. De mensen waarvan ze was voordat ze naar de handelaar ging hadden haar gekocht als toekomstig gezinspaard, ik ben nog wezen kijken om haar voor hun door te rijden, maar dat was me bij nader inzien toch wat te ver, t is er wel een die met regelmaat aan het werk gezet moet worden en dat kon/kan ik over die afstand niet bieden.
Leuk om die plaatjes terug te zien Leonoor, ben benieuwd wat ze er samen van gebakken hebben. Mocht je nog eens zo'n ritje gaan maken kom ik graag meegenieten
Ik wist helemaal niet dat Bas al die kunstjes kon, hoe heb je dat liggen geleerd? Ik ben helemaal niet zo van de vd, Luna kan kusjes geven en nee schudden, daar blijft het denk ik ook bij. Maar liggen lijkt me wel erg gaaf.
Spannend Sandra!
Thigor propte ik met zijn 1.53 ook onder een 175 
Lastig Karlijn, kan je niet verder kijken? Het aanbod op mp is vrij groot in jouw regio, meer dan hier (scheelt dat ik niet op zoek ben, dus al was het aanbod nul, so what?
) Ik vind van 220 naar 365 wel een hele grote stap...
Hier niks te melden, ga zo maar weer eens werken. Mn lichaam wil volgens mij alleen maar slapen, en dat na een nacht van 10 uur, tssss. Mn hoofd wil naar stal, gaat ook niet meer gebeuren vandaag. Dus alleen mn verstand krijgt zijn zin vandaag