twee maanden terug zijn ze op handbreedte geknipt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
twee maanden terug zijn ze op handbreedte geknipt
maar klinkt idd wel beter voor hen 
leuk is dat om te volgen 
dus ik pyjama weer uit en rest waarschuwen nog ff via camera gekeken en toen richting stal gegaan en Tada voetjes kwamen ff liggen en binnen No Time had ze het veulen dus al uitgepoept (en de nageboorte ook bijna meteen daarna) dat hadden we anders gegarandeerd gemist ging zo snel 
GAAF Leon
kleine meid wordt nu echt groot!! en Arjan ook al
ennuh
je moet wel foto's maken dan van je mooie gewassen meid

en luie rode katten 
idd moet ie niet kreupel worden

... maaruh ?! dan had ie deze toch net zo goed meteen in paspoort kunnen schrijven en dan die van volgende keer erbij en dan staat de basisenting meteen in paspoort hoeft ie dat zinnetje niet de schrijven
het inrijden is niks voor mij
, maar de rest
dát zou ik ook wel als werk willen doen *droomt verder*
mis wel nog een voor (of achter) aanzicht die zijn altijd zo leuk

Klein ongelukje met uitladen, waren met de trailer van de vrouw waar ik ook andere trekpaarden voor rijd; paard stond precies op de scharnieren van de trailerklep en die hielden het niet -> complete klep van de trailer gebroken.. Dus die moet naar de maker..

Ben er ook ontzettend blij mee..

grid schreef:Ellen genoten van het mooier weer en op ritennuh
![]()
![]()
je moet wel foto's maken dan van je mooie gewassen meid

ben ook helemaal weg van het stock saddle trouwens.. is beetje van beide
Schimpje schreef:Stoer hoor!![]()
Voel me vandaag zo belabberd.. Vanmorgen een valkkleurige trekpaard merrie op wezen halen van een bokker die in heropvoeding moet. Op buitenrit is ze heel lief maar in de bak plet ze je benen tegen de bakrand en reageert nergens meer op. Maar heb er wel vertrouwen in dat het goed komt, na vandaag er even op gezeten te hebben heeft de merrie al een idee van oh sjips, bij deze lukken de geintjes niet..Klein ongelukje met uitladen, waren met de trailer van de vrouw waar ik ook andere trekpaarden voor rijd; paard stond precies op de scharnieren van de trailerklep en die hielden het niet -> complete klep van de trailer gebroken.. Dus die moet naar de maker..
![]()
Morgen het eerste buitenconcours met de schimmel, hoop dat er nog een zonnetje komt, vandaag is het zo grauw hier..
Jeetje.. Dat is balen!
jullie stomen weer aardig door 
Aan de ene kant staat ze er zó guppie bij, en aan de andere kant zo relaxt.

Knappe vent, knappe auto, lekker veel actie
Gisteravond nog naar the fast and the furious gekeken

Maar ze kan nog omdraaien (rollen), dus 
Mooi ding. Wie is er eigenlijk langs geweest?
Cam is duidelijk en gekleurder.
Ben benieuwd hoe het beeld vannacht is. Moet nog wel wat fine-tunen qua bereik, en jammer dat de tv zo antiek is, anders had het beeld ook beter geweest, want op de tv beneden is het flabbergasting goed.