Boots was even niet in de buurt, moet ik ook eens foto's van maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

valt me net pas op. Hij is echt vét lief, wil altijd aandacht. We hebben hem samen met Boots (toen nog Bram en Clapton) uit het asiel in Beilen gehaald, ze moesten weg want ze waren Wild en onhandelbaar, ik belde net optijd want de volgende dag zou Puss (Bram) weer uitgezet worden waar hij gevonden was, hij was te wild. Als je hem nu ziet zou je dat nooit geloven, hij is zooo lief, je kan er alles mee. Hij wil niets liever dan aandacht en opgepakt worden voor een goede knuffel

maar ben gewoon blij dat ze zo terecht zijn gekomen en eigenlijk gewoon super lief zijn, We hebben ze gehaald als muizenvangers, maar ze willen niet naar buiten.... hebben we wat aan

beetje te dik
maar daar hou ik van, dikke rode katers 
Met die kleine ronde oogjes, uitpuilende wangzakjes, dik lijfje en iniminipootjes?

En ik ben helemaal gek van roden, maar dan hoort er eigenlijk nog wit bij, maar dat komt door mijn oude kat, die heb ik 12 jaar gehad maar is 2 jaar geleden overleden
Was helemaal gek van die kat.
goudhamster gaat nog wel. Mijn zus had Gerbils, die zijn ook vaag. Nol en Riet heete ze, naar het oude stel uit de serie SamSam, aparte beesten waren dat
heb er een tijdje twee gehad omdat de broer van een vriendin ze niet langer kon houden, maar vond het drie keer niks
En dan zo'n groot, vet bakbeest
de grijzige is klein, druk, Frans en precies haar baasje, ik dus

), hoe ze hun wangen volproppen en ze kunnen leuk aan je vinger hangen (met hun pootjes, niet met hun tanden
).
dus toen waren er nog 3 zwarten, Sammie (Inmiddels Etje) Luis (Nu [D]izzy) en Moos. En dan nog 1 grijze Albert (niet zelf verzonnen
)
dat is Lukkie, een 3-kleur en is ook bij mijn ouders.