Ja op die 1e foto kijkt hij echt arrogant valt me net pas op. Hij is echt vét lief, wil altijd aandacht. We hebben hem samen met Boots (toen nog Bram en Clapton) uit het asiel in Beilen gehaald, ze moesten weg want ze waren Wild en onhandelbaar, ik belde net optijd want de volgende dag zou Puss (Bram) weer uitgezet worden waar hij gevonden was, hij was te wild. Als je hem nu ziet zou je dat nooit geloven, hij is zooo lief, je kan er alles mee. Hij wil niets liever dan aandacht en opgepakt worden voor een goede knuffel
Denk dat die arme beestjes gewoon helemaal gestressed waren. Boots is nog wel wat schuwer maar als hij eenmaal bij je is vind hij het ook heerlijk om geaait te worden
Gut wat een verhaal maar ben gewoon blij dat ze zo terecht zijn gekomen en eigenlijk gewoon super lief zijn, We hebben ze gehaald als muizenvangers, maar ze willen niet naar buiten.... hebben we wat aan
Denk dat paps liever met het grote bolletje wandelt dan met de kleine halsloze bolletjes Caviarecepten Vind het echt heerlijke beesten, ze zijn zo grappig
Heb flinke hoofdpijn, straks maar op tijd naar bed.
Jap! Zaterdag ben ik vrij, maar ik weet niet of ik de auto dan heb, zal ik even vragen
Hamsters vind ik nog véél leuker dan cavia's. Ik heb gewoon wat met hamster. Syrische dan, niet die enge platte russische. Maar zo'n mooie goudhamster? Met die kleine ronde oogjes, uitpuilende wangzakjes, dik lijfje en iniminipootjes? Heb ook door de jaren heen drie hamsters gehad, Hammie, Stoetel en Tumtum. En nou dan twee cavia's
Twee van onze drie katten zijn ook te vet, maar ach. Als hun daar blij mee zijn.. he
Wij hebben altijd vatzigge katten En ik ben helemaal gek van roden, maar dan hoort er eigenlijk nog wit bij, maar dat komt door mijn oude kat, die heb ik 12 jaar gehad maar is 2 jaar geleden overleden Was helemaal gek van die kat.
Die russische hamsters vind ik al helemaaal niks goudhamster gaat nog wel. Mijn zus had Gerbils, die zijn ook vaag. Nol en Riet heete ze, naar het oude stel uit de serie SamSam, aparte beesten waren dat
Gerbils vind ik ook niks aan heb er een tijdje twee gehad omdat de broer van een vriendin ze niet langer kon houden, maar vond het drie keer niks
Zo'n helemaal rode kater vind ik juist gaaf En dan zo'n groot, vet bakbeest
Wij hebben twee driekleuren en een grijzige. De twee driekleuren zijn als twee druppels water, en beiden een paar kilo te vet de grijzige is klein, druk, Frans en precies haar baasje, ik dus
Snowville
Geplaatst: 29-01-09 20:26
Grit schreef:
Elke dag om 5.30 uur opstaan Dat is geen tijd. Hoe bevalt het werk?
Bevalt goed hoor, lekker wennen, is toch wat anders dagen achter je bureau en in de klas En het is nog erg wennen aan de tijd van opstaan
Ik vind rode katten niet zo geweldig over het algemeen
Grit
Geplaatst: 29-01-09 20:30
Hamsters heb ik ook altijd gehad. Die vond ik ook grappig. Lekker actief (als ze niet slapen ), hoe ze hun wangen volproppen en ze kunnen leuk aan je vinger hangen (met hun pootjes, niet met hun tanden ).
Gerbils heb ik minder mee, maar zijn wel leuk actief met gangen en holletjes maken, da's dan wel weer leuk. Daar doen mijn caviaas weer niet aan.
Snowville; als het werk maar leuk is! Maar 5.30 blijft vroeg....
cp112
Geplaatst: 29-01-09 20:31
Ik heb veeel katten, nadat onze oude rode was overleden kregen we een nieuwe, een helemaal zwarte poes FLO, die hebben we niet optijd gestereliseerd.... dus toen waren er nog 3 zwarten, Sammie (Inmiddels Etje) Luis (Nu [D]izzy) en Moos. En dan nog 1 grijze Albert (niet zelf verzonnen ) Flo is deze zomer overleden... aangereden, haar zoon Albert was al een paar maand eerder overreden.... Moos is naar iemand anders en mijn ouders hebben nu dus alleen Dizzy nog. Etje is bij een vriendin van mij.
Maar anderhalf jaar geleden heb ik een heeeeeeeel kleine kitten gevonden, toen amper 6 weken oud. meegenomen natuurlijk dat is Lukkie, een 3-kleur en is ook bij mijn ouders.
Ik kan niet zonder katten, maar vriendlief heeft er een hekel aan... Maar we hadden een muizenplaag dus gelukig hebben we er nu wel 2. Maar ik heb het liefst er gewoon 1 in huis, lekker 'savonds tv kijken met kat op schoot, lekker warm
Berdien
Geplaatst: 29-01-09 20:40
Mazzèltje:
En Minet en Minoes in de zomer, met hun favo bezigheid