Welkom Red-Savage! Ben een week of 2/3 geleden bij Shanon wezen kijken, idd prachtige merrie! Woody toen ook gezien, hij is idd prachtig!
Hier balen, VA geweest, en de kleine wil nog niet drinken! Wil wel, maar vind de tepel niet. Wij hebben het heel vaak geprobeerd, VA ook, het lukt gewoon niet. Dus nu om het half uur proberen.... ik weet niet hoe dat vannacht moet! Ze is springlevend en prachtig, maar 't is nu wel effe heftig, stel dat het niet lukt!
Oe jeetje Marleen, wat balen zeg! Heeft ze wel al wat gedronken intussen? Wij deden op de melkerij altijd een beetje biest in een flesje melken en dat geven en daarna zo naar de tepel begeleiden. Er was ook eens een veulen wat de spenen niet kon vinden, hij kon ze ook niet vastpakken vanwege een overbeetje..
pfff heftig grrr, als het niet lukt, word het dus met de hand gaan melken? En de fles erin? Hebben wij de eerst 2 keer ook bij tristan moeten doen, toen de fles bij de tepel gehouden en toen ging de knop om en snapte hij het.
Welkom red_savage! Ik ken woody inderdaad uit de western uitvoering, stond hem nog beter. Maar het blijft een prachtig paard om te zien!
Pfff, hier stres, donderdag komt e-digit voor lord, om hem op de foto te zetten, het moment van de waarheid. Stiekum wil ik het niet weten, ben bang voor die 'klap' , ik hoop zo dat het meevalt!
Dat is wat we nu ook doen, melken en flesje bij de uier geven. Maar ze snapt het niet, vanmorgen vanaf 9.15 uur dus al niet zelf bij de moeder gedronken. Het zal heus wel een keer lukken, maar wanneer? Ze heeft ook erg stelthoefjes, dus staat wat moeilijk op haar voorbeentjes! Is wel een beetje een zorg ja, vooral voor vannacht, we werken allemaal fulltime, dus moet toch iets geregeld worden als ze dan nog niet drinkt...
tuurlijk, ik ken dat gevoel! Ik heb dat bij de merries van marjolein, het voelt zo dichtbij! Je voelt je zo machteloos als je niks kunt doen, ik weet precies wat je voelt!