je kunt ook boktcensuur uitzetten, ik zag geen fiets....
M_D_H
Geplaatst: 27-01-10 19:19
njaa this ergens wel handig... leert mij er op letten dat ik minder scheld... in ieder geval ik vond het erg dom... en zij waren goed kwaad op mij omdat ik hun verbeterde... triest... :S
Denise wat een heerlijk koppie zeg Gefelciiteerd nogmaals
Ik heb toevallig newt 26,70 voor de enting in zeeland betaalt. Die van hier moet ik nog krijgen op de rekening van Whis.
Puchje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-10 19:23
Ik vind het trouwens ook jammer dat je zo denigrerend over andere mensen praat. Die mensen weten niet eens dat jij dit op Bokt plaatst en vind dit dus zeer onbeleefd tegenover je klasgenoten.
M_D_H
Geplaatst: 27-01-10 19:23
ellieellende schreef:
dubbele longe lijkt makkelijker dan dat het is
klopt... maar als je ze verbeterd en je krijgt als antwoord... kweenie van wie jij les hebt gehad maar wij hebben het van lammert geleerd... n jaa heb het ook van hem geleerd... dus weet niet waar haar aandacht was, maar het was niet bij lammert en zeker niet bij de longe
wij leren dat op school bij longeren 3, en iedereen krijgt dat als verplicht school vak, dus ze zou het moeten kunnen.
nou weet ik ook wel dat ik met extreem hoge cijfers geslaagd ben (dat zei lammert toen al) maar toch je zou toch denken dat ze weten hou het moet, zeker omdat ze nog maar net een week die cursus afgerond hebben
Ik heb het geleerd van de longeerexpert Trea! ken je die?
M_D_H
Geplaatst: 27-01-10 19:25
njaa instructrice was volgens mij ergens anders toen de lijnen werden bevestigd... ze dacht dat de leerlingen wisten hoe het moest... ach jah zo heeft iedereen wel iets wat nog verbeterd kan worden... ik zelf ben nog niet zon ster in voorbrengen
we zitten op school om te leren dat weet ik ook... maar was erg geirriteerd vanwege die bijdehande vervelende opmerkingen terwijl ik alleen maar eht beste voor dat paard heb...
M_D_H
Geplaatst: 27-01-10 19:25
ellieellende schreef:
dezelfde trea als van dit topic?
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 27-01-10 19:26
M_D_H schreef:
ellieellende schreef: