ellieellende schreef:ik drink niet meer, maar zeker ook niet minderAh net zo als je stopt met roken, om er vervolgens weer met de volgende te beginnen
mnkortleve schreef:o nou ik ga nog even een biertje pakken ben zo terug. Krijg je dorst van he Ellen, die hoef je toch niet te PB-en? Die leest schuin mee hiero hoor
zal ff kaartjes kopen deze week! Ingrid is aan het bijlezen, dus hoor wel of die ook kaartjes willen!
achos, dan heb ik mijn nieuwe bank wss, kunnen jullie daarop gaan slapen, moeten nog wel kijken of dodge het met tobias kan vinden, kunnen die samen gaan spelen bij mij thuis...ow nee, tobias sloopt de bank dan.... bad idea
de 23e: zuipenvoor de 12e, het echte werk, zuipen @ bruiloftmaar hoor net dat we dan nuchter moeten blijven....? euhm.......
mnkortleve schreef:Dolly heeft hier een heel gat in de bank gevreten.in haar eigen bank of in jullie bank??
snowdon schreef:de 23e: zuipenvoor de 12e, het echte werk, zuipen @ bruiloftmaar hoor net dat we dan nuchter moeten blijven....? euhm.......ah zo in die volgorde! nuchter blijven op je bruiloft??