Ik heb voor mijn oude baan destijds een officiele IQ test moeten doen. Toen kwam ik uit op HBO+/universitair, dat is tussen de 121 en 130 punten. Mag hopen dat ik daar nu nog in val??? Of is de aftakeling al begonnen??
Ga eens kijken of ik de antwoorden kan vinden.
Berdien
Geplaatst: 29-01-09 18:45
Ik doe niet aan die IQ test, juist om die redenen. Uitslag klopt vaak niet, etc. etc.
Hahahahahahahaha Grit Wat een verhalen
Hier een heerlijk middagje gehad Eerst waterbakken gevuld, elke paardengroep een emmertje winterpenen in het land gegooid en daarna met Jessie gaan rijden. Flynn buffelde weer gezellig mee het land uit, dus die een schop onder z'n hol gegeven en weer terug gezet. Hij wéét dat hij sterker en zwaarder dan mij is, en hij wéét hoe hij uit het land kan komen zonder dat ik er wat aan kan doen, want ik heb Jessie vast. Argh. Iemand nog een Flynn kopen? Met Jessie wezen rijden, dat ging eerst nogal maar toen we eenmaal op het bospad waren.. ik sprong aan in galop, en woesj, weg was ze pad lag er goed bij, dus maar laten gaan. We gingen ouderwets hard Daarna bleef ze wel in standje "joepie" staan, dus gewoon naar huis gedraafd. Ging lekker Jessie heeft nog bijna moes van de ezel gemaakt, nieuwe verzorgster is niet een van de slimsten, wel ontzettend lief. Maar de ezels hebben nogal maling aan haar, wat erin resulteerde dat er eentje zich achterwaarts ónder Jessie parkeerde Jessie houdt niet zo van ezels maar ze bleef braaf met alle pootjes op de vloer staan.
Verder flink de bibbers hier, vandaag of morgen krijg ik de uitslag van mijn scriptie
Grit
Geplaatst: 29-01-09 18:49
Berdien schreef:
:Ik doe niet aan die IQ test, juist om die redenen. Uitslag klopt vaak niet, etc. etc.
Dat is slim , ik geef het ook op.
Flynn kopen Pak even mijn spaarpot..... Of misschien ruilen tegen twee halsloze bolletjes??
Eehh... nee Het is een schatje hoor, en hij luistert super, loopt buiten aan een losse lijn en is terug te halen met je pink. Maar dat uit het land halen.. Nee, het Jéssie uit het land halen Hij heeft bedacht dat hij dan ook mee gaat "gezellig toch? " en hij kruipt op een manier achter Jessie langs dat ik met het draad en Jessie in mijn hand sta, en Flynn blij buiten het hek staat te hippen Poowniepubertijd
Grit
Geplaatst: 29-01-09 18:56
Tssss, niet ruilen dus tegen Kleine Muis en Hiawatha ?? Krijg je het hok erbij
Ik héb al twee halsloze bolletjes met hok Magniemeer bij van mijn paps
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 29-01-09 18:59
Succes in het ziekenhuis, Angela.
Hahaha Grit zo heb ik eens voor mijn ouders verzwegen dat ik met Shet en al een salto over een hek had gemaakt en daarbij m'n arm had verstuikt. Heb maar verzonnen dat er iets mis ging met de handstand doen.
De manegepony waar ik op ben begonnen leeft geloof ik niet meer, de pony waar ik het meest plezier mee heb gehad op de manege leeft ook niet meer. Ik weet nog dat ie op z'n oude dag de kolder in de kop kreeg en we wonnen die dag een springwedstrijd terwijl ie normaal altijd weigerde. En ik me maar vasthouden onderweg
Ik stopte m'n zusje altijd in het kastje van m'n bureautje. Met een beetje vouwen paste dat precies en ze bleef ook rustig zitten.
Marleen al lekker weekend.
Berdien lekker dagje gehad, duimen draaien hier voor je scriptie.
die pubertijd zal ook wel ff aanhouden vrees ik Berdien
IQ testen, ik ben een keer bij een psycholoog getest en daar kwam uit dat ik ongeveer 144 iq had, dus was een mooie uitslag. Als ik nu mee doe met zo'n test op tv, kom ik daar ook elke keer op uit dus dat klopt ongeveer wel...
Verder niet bijgelezen, ik ga zo de nacht weer in, dus heb vandaag de hele dag geslapen. Vriendlief kwam afgelopen nacht pas om 1 uur thuis van darten en maakte me nog eens wakker omdat hij me zo gemist had, lief hoor maar niet waar ik op zat te wachten hihihi, hij baalt altijd als hij alleen moet slapen dus wilde hij er nu van genieten.
Iedereen druk met de IQ testen bezig geweest, heb gisteren maar kort gekeken. Lag lekker op tijd op bed, is toch wel wennen elke werkdag 's morgens om 5.30 opstaan
Grit
Geplaatst: 29-01-09 19:33
Elke dag om 5.30 uur opstaan Dat is geen tijd. Hoe bevalt het werk?
Stennisje; je zus in je buraeutje . Och garrem, heb je haar er wel weer uit gelaten ??
Berdien; wat is het nummer van paps, kan ik ff bellen. Hij zal wel blij zijn als er een grote weg gaat voor 2 kleintjes . Kan hij ook mee wandelen........ Onee, geen hals voor een halsbandje Met een tuigje Onee, geen pootjes om tuigje achter te haken
Grit
Geplaatst: 29-01-09 19:36
Net een smsje van BNN. Alle scores zijn te hoog uitgevallen!!! behalve die van de mensen in de studio. Mijn nieuwe score is 129. Jihahe Maar wel ff in 24 uur tijd 8 punten minder slim geworden .
Ga maar weer verder met mijn niet academische leven
Ben doorgestuurd naar de kaakchirurg... KNO-arts kon niks doen...(duh.. wist ik eigenlijk allang..) Maar goed, uiteindelijk dus een nieuwe afspraak en nieuwe AB...
Vanmiddag heb ik het heft in eigen handen genomen en er een steriele naald ingeprikt. *bespaar het vieze verhaal* Er is nu wat druk af en ik weet zeker dat het een onsteking is.
ik wil flynn wel overnemen spannend voor de uitslag! ik duim voor je!
hmm minders angela!!
stennisje sluit zusje op in bureau hahahaah
cavia's vind ik leuk om te zien maar je hebt er net niks aan (mijn mening) ze rennen en piepen en dat is het. dan heb ik liever een konijntje.. Maar heb beiden niet
vanavond les met Mis.. ben benieuwd!
Grit
Geplaatst: 29-01-09 19:52
cp112 schreef:
Ik gokte op cavia's die zijn lief maar niet erg smakelijk denk ik haha
Hier staat een recept met vieze foto (niet geschikt voor caviafans met zwakke maag). Goedkoop alternatief voor de kerstkalkoen http://www.sonla.nl/nl/recepten/peru/
Te erg voor woorden, heb ze zojuist plechtig beloofd dat ze dit nooit zal overkomen !!!!
Paintlinger heeft zichzelf zitten prikken. AARRGGG , voel plaatsvervangende pijn. Wel erg dat het zo lang duurt voor je van die ellende af bent.