o my god ik ben verliefd! Snotverdikkeme wat een prachtig paard
ZOOOOOOOOOO blij dat irish door de pappa van dit plaatje gedekt gaat worden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Indezz schreef:Jean : weet jij misschien ondertussen de schofthoogte van De Boss al? Of ben ik nu heel vervelend?
Brandon helemaal van de leg
coydog schreef:Waarom niet Ilona?
Het blijft een paard en ik denk dat Leo al genoeg ervaring met paarden heeft om hem "aan te kunnen"/te begrijpen.

Jean schreef:Indezz schreef:Jean : weet jij misschien ondertussen de schofthoogte van De Boss al? Of ben ik nu heel vervelend?
Nee sorry Indezz, weet hem nog niet maar hij komt as maandag en dan weet ik het, en nee je bent niet vervelend hoor![]()
Roos, dat van die foto, nee dat gaat me net iets te ver, hahaha
Leon doe alsjeblieft voorzichtig, je weet Kristels been nog he!!!!!!!!
Pellie, jammer dat het niet klikt
IJ, gelukkig heb je je kerstpakket, super
IL, hahaha, zie het helemaal voor meBrandon helemaal van de leg
Jellie, ja echt helemaal hotel de botel![]()
![]()
POLLO schreef:coydog schreef:Waarom niet Ilona?
Het blijft een paard en ik denk dat Leo al genoeg ervaring met paarden heeft om hem "aan te kunnen"/te begrijpen.
dat is waar maar gezien zijn verleden had ik even mijn twijfels.
daar zou ik ook graag op dressuur rijden. Bonte schreef:Jellie schreef:JihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaYes,yes, t is van ons
He, gefeliciteerd![]()
Heb even de link gekeken en ik vind het een heel leuk huis.
Ik hoop dat je er veel geluk in mag vinden, al duurt het nog even voor je erin kan![]()
Gr mariel
coydog schreef:Wie weet krijg je die kans nog wel, heb soms het idee dat Annick er zelf niet zo snel op zal stappen.
op de akhal teke... een groter contrast is er niet volgens mij. maar ik vind ze nog ERG mooi hoor.... Pellie schreef:euhm nee qua rijden was het wel altijd kwpn want dat was het meest voor handen, maar ik was vroeger wel helemaal![]()
![]()
op de akhal teke... een groter contrast is er niet volgens mij. maar ik vind ze nog ERG mooi hoor....