Heb de stella met bling bling gehad maar schoof als een tierelier ook met andere pommel en dergelijke. Zeer frustrerend daarom blij met de arizona die wel gewon blijft liggen waar het moet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
1
nabestellen is natuurlijk wel een heel goed idee 
helemaal toppie, vandaag zelfs onder een drukke viaduct door, bruggetjes gaan prima (met de smalle wachten wij nog even, zijn snel glad met dit weer..)

sweetsox schreef:Wat een mooie shet mooie shoot. Ik denk dat mijn dame meer duidelijk moet zijn. Want stilstaan vind ze moeilijk logisch. En goed geoefend met haar, hem haar manen gevlochten best dik vind ik al en lang toch af en toe heel duidelijk laten weten dat ze stil moet staan.
Vooral adem blijven halen en heeeel consequent zijn zodat ze hun zin niet krijgen
uiteindelijk crossen heb ik geen problemen mee. Fijn dat jullie 2e ritje buiten goed is bevallen. Gewoon lekker ervaring op doen dan wennen ze ook wel aan verkeer van achter
Das nog een struikelblok bij mij, vind het zo eng. Als ze langzaam galopeert gaat het goed, dan kan ik het uitzitten. Maar zo gauw ze iets harder gaat ga ik wiebelen, en dan gaat zij wiebelen. En heb ik het gevoel dat ik zo naast haar hang.
Dit weekend ook op buitenrit meer gegaloppeerd en dat helpt geloof ik wel. Ik begin ook steeds een beetje meer spieren te zien. 

Morgen even een testrondje in de bak
zo ik ga maar is slapen
,gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt