OW ja!!! Chantal die morgen gaat springen met Guus! Ben zo benieuwd hoe het gaat! Voordat ik het vergeet, heeeel veeeel succes en plezier uiteraard! ZSM foto's plaatsen hier hoor!
Trouwens, hoe oud is Cayenne eigenlijk? Wat een babykoppie zit er nog op zeg, vind haar wel errrrug mooi
Dankje ellieellende, ik zal kijken of ik iemand met een camera mee kan slepen, ik wil eigenlijk even een filmpje, kan ik zelf ook eens zien wat ik nou allemaal (fout) doe
Hmmm, volgens het KNMI duurt het nog even voor de mist wegtrekt... En ook kans op een bui, blegh.
Resi_lover
Geplaatst: 04-04-09 10:10
echt, he bah....
ellieellende
Geplaatst: 04-04-09 10:12
Ik zoek altijd net zolang op sites die zeggen dat het wel mooi weer wordt in NL! whahahahaha
KNMI vergist zich in dit geval! Maar kan er helaas ook niets beters van maken, maar bekijk het van de positieve kant; het is droog en je neus kan niet verder verbranden vandaag
Resi_lover
Geplaatst: 04-04-09 10:21
haha, nou ja, ik ben toch al snotverkouden en heb keelpijn dus, of het nou goed of slecht weer wordt, ik blijf toch wel thuis
rommulus
Vanochtend eerst met moeders naar de intratuin geweest. Wat nieuwe plantje voor in de tuin gehaald. Daar werkt een oud collega van mij, dus even bijgekletst. Daarna even met Sem langs het werk. Sem even op de weegschaal gezet, en schrok toch wel. Ze was iets zwaarder dan ik dacht. Maar alleen maar meer morivatie om haar af te laten vallen.
Resi_lover
Geplaatst: 04-04-09 11:43
Hier nog even een paar foto's van miniMambo Gemaakt door mijn oom, ze zijn van begin februari
Nou, voor 't eerst dat jullie mij (op een foto) zien
cp, leuke foto's! Boris lijkt wel een beer Chayenne (met een H ) is 3 jaar en heeft idd een babyface, maar dat hebben beide ouders nu ook nog Dus dat blijft. Daarbij nog die korte manen...