Whaa... ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik zulke fraaie verhalen samen met boerlief verzon om iets te verdoezelen... Zwaar keukentrapje trouwens...
Bubblegum : t kan natuurlijk ook gewoon de bouw zijn he Niet alle paarden hebben evenveel schoft.
ja ik snap het maya! De kwpn veulens hier hebben al wat meer. Maar ik heb het idee dat het bij de tinker veulens nog wat verzonken is in het baby vet haha! Misty en tinker hebben beiden een aardige schoft dus daarom vroeg ik het mij af. We shall see!
Boerlief haha!
Resi_lover
Geplaatst: 29-01-09 15:27
zoo, jullie hebben een hoor IQ leuk toppic Annique
Sorry had een vaag moment. Ik heb mijn IQ record verbroken, 138 Mijn moeder weer meer fouten maar had 139... tsss, niet eerlijk, alleen omdat ze 45 is.... alsof je alles dan vergeet
haha en ik had maar 118, dan ben ik dus helemaal niet slim
Grit
Geplaatst: 29-01-09 17:47
Ik weet niet hoe ze de antwoorden gewisseld hebben. Ik denk dat de uitslagen gewoon niet kloppen. Dan moeten er mensen net zo goed lager zijn uitgekomen, dan hoger. Toch?? Als het klopt staat BNN behoorlijk voor schut. Wie weet krijg ik nog een gecorrigeerd sms-je?? Ga ze aanklagen
Maarja, weet niet hoeveel foute antwoorden ik had. Kreeg een smsje en geloofde het verder wil. Moet ik ff op zoek naar de antwoorden. Voor een IQ van 137 zou je er maar 5 fout mogen hebben, dat ga ik niet redden!!