Goed, de volgende keer zaten ze er net zo hard in, maar het gaat om het idee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sita_ schreef:Ik denk er in feite precies hetzelfe over als ieder ander hier, ik doe bijna net als ieder ander hier en dan nog word ik gezien als een of andere styliste terwijl dat helemaal niet zo is..
Puchje schreef:Ja Siet, jij staat elke dag met je stylingsborstel en je krulspelden bij je paard en poetst dr 3 keer per dag en wast haar 5 keer in de week..
Kom op zeg..
Sita_ schreef:Nou, gelukkig dat jullie dat dan toch ergens wel weten..
grrr schreef:Omdat het op stal lekker opdroogt en er weer afvalt.Maar dat lukt hier niet echt met 24/7 buiten... en dollen door de modder. Je mag bij mij komen poetsen hoor, als je dat wilt...
Sita_ schreef:Nou, gelukkig dat jullie dat dan toch ergens wel weten..
Grit schreef:Geen tijd om bij te lezen, wil alleen even kwijt dat ik Vince eens flink heb opgepoetst;
- oren uitgeschoren
- mooie strakke kaaklijn
- staart geknipt op hakhoogte en bovenaan aan de zijkanten geschoren
- sokken eens flink uitgedund
- hoeven in een soort pot gezet en op die hoogte netjes alles afgeknipt
Hij ziet er weer zooo mooi uit!! Meteen een anti-rol riem omgedaan, blijft ie zo mooi.
Zo ga nu eens even bijlezen wat er allemaal geschreven is.
Grit schreef:Geen tijd om bij te lezen, wil alleen even kwijt dat ik Vince eens flink heb opgepoetst;
- oren uitgeschoren
- mooie strakke kaaklijn
- staart geknipt op hakhoogte en bovenaan aan de zijkanten geschoren
- sokken eens flink uitgedund
- hoeven in een soort pot gezet en op die hoogte netjes alles afgeknipt
Hij ziet er weer zooo mooi uit!! Meteen een anti-rol riem omgedaan, blijft ie zo mooi.
Zo ga nu eens even bijlezen wat er allemaal geschreven is.
Sita_ schreef:Of zou Grit een lolletje met ons nemen??
_janet_ schreef:brr krijg de kriebels van het bericht van Grit.
Waarom een vredesnaam een rol riem... Vind het een beetje sneu voor het paard...