jah dr kniebanden is eingelijk hoofd zaak de wratjes eingelijk maar omdat ze toch onder zeil moest
jah van cerberus is die op zijn schouder waar schijnlijk wel fout en die word ook onderzocht brr ik zit echt mijn mijn schiuf op mijn deboel te wachten op een telefoontje dat ik ze weer kan komen ophalen het is hier veels te stil zelfs amber is depri
nu weet ik weer waarom ik niet graag beesten weg breng
idd daar hoop ik ook op en anders dat ze hem geheel kunnen weg halen het is nog een erg klein bultje (ter grote van een mini knikker) dus ik ben erg vroeg
nu afwachten (brr moet zoveel afwachten )
rommulus
Ja, ik moet toch echt minimaal 1.50 hebben, en dat wordt hij NOOIT. Alleen, nu verkopen of wachten tot april/mei? (inrij-tijd). Ik ga er iig niet op, arm beest...
@Maya, ik zit een beetje met Pride in mijn maag. Hij meet maar 1.34, en dan breekt hij in 2 stukken als ik er op ga. Dus ik denk dat ik hem toch maar weer moet verkopen, anders staat hij hier maar... Alleen, nu, of wachten tot april/mei en een stalgenootje van mij er een paar keer op laten kruipen (als ze wil)? Ik kan er iig niet op, hij te klein en ik te groot...
timokyana
haarbal: wat was je doel met pride? Alleen gebruiken om te rijden? ik weet niet of je het leuk vind, maar je kunt er ook aan denken om hem in te spannen. Ik heb hier ook een haflinger staan die te klein is (blijft) ik heb er een passende ruiter voor gevonden voor in de toekomst en ik denk dat ik ze voor mezelf laat beleren voor de wagen.
rommulus
Toen we hem kochten hebben we hem niet opgemeten (stom stom stom), en had ik geen vergelijkingsmateriaal. Daar komt bij dat ik helemaal weg ben van Braveheart en erg graag een "stukje Brave" mee naar huis wilde nemen. En dat is hij wel, het is echt Braveheart, qua karakter maar ook wel qua bouw en blik. Hij is alleen een beetje klein...
Ook dachten we (ook stom stom stom) dat we met goed voeren nog wel wat centimetertjes konden winnen, zoals bij Sheek. Sheek was op zijn 2e alleen overbouwd, Pride was dat totaal niet, dus er was niks "bij te trekken".
In eerste instantie was hij als 2e paardje, een beetje lichter type om wat meer de sportkant mee op te gaan, want Sheek is toch echt recreatie-tank. Geschikt voor de sport is hij zeker, want hij loopt niet maar vliegt... hij had alleen 10 cm groter moeten zijn.
rommulus
tja je kan ook met hem aan de lange lijnen gaan werken als ie zo goed kan bewegen als ik hem zo graag zou willen houden zijn er genoeg andere uitdagingen waarmee je wel met hem kan uitblinken
wij worden erg vaak gebeld met de boodachap we hebben een gweldig aanbod voor u !!!
nu dus weer geen nummer herkenning dus bingo ik neem op "nee we kopen niet aan de deur !!!!!" blijft stil aan de andere kant na een paar seconden tuut tuut tuut hahahahahahaha
rommulus