Wat heb je idd gemaakt Joyce?

Mijn tassen zijn idd duur, maar ik zie het als en investering
(voor prijzen http://www.goedhard.nl/N_frame.html?htt ... _home.html ik heb de stowaway western/achter (large) en dus dat easyboottasje (wel tweedehands) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(voor prijzen http://www.goedhard.nl/N_frame.html?htt ... _home.html ik heb de stowaway western/achter (large) en dus dat easyboottasje (wel tweedehands)
Leuke rel loopt er op het moment in het scheertopic hier op TI.. Iemand wil zijn 2 jarige scheren en gaat nu helemaal over de schreef en er komen ineens allemaal vriendjes meerellen..
ja ik las het net pff
idd wat je zegt dan ineens allemaal "vreemde" bokkers in een topic
maar misschien straks nog 
siet je bent niet openminded ... en dat terwijl je zelf notabene je paard zelf ook scheert maar het alleen onnuttig vind bij een 2 jarige
nu wel een grappige en toch ook wel lieve reactie terug --> "jij veel plezier met je wolliebol terwijl je ook scheert
Ach ja... We zullen dr maar eens om lachen..
grid schreef:snowdon schreef:Overigens kan een vogel wel nog enigzins vliegen met gewiekte vleugels hoor, je hebt verschillende fase/stadia om te wieken. Coco kan nog van de koi naar de grond en terug fladderen. Maar het is niet echt handig als hij door heel het huis vliegt
Dus niet te snel conclusies trekken!
Ik weet wat ze dan nog wel en niet kunnenmaar dat zo net op tafel/ kooi of zo kunnen fladderen vind ik dus echt niks
en tja ik ben dus van mening dat als je dan zo'n vogel wilt en je het te lastig in huis vind dat ze gewoon normaal kunnen vliegen dat je dan maar een mooie grote volière moet bouwen als je er dan echt zo'n liefhebber ervan bent
en anders moet je er maar geen nemen
![]()
Sorry zo denk ik er gewoon over
daar heb je ook wel weer gelijk in
... komt misschien ook omdat ik juist het bijzondere aan vogels vind het "kunnen vliegen"
niet voor niks zo vrij als een vogeltje
al staat say nu 's nachts op stal
maar ze geniet van het in rustig alleen kunnen eten
en heerlijk slapen in dik stro
en gaat nooit met tegenzin naar binnen (komt altijd! zelfs bij de stalgenoten al is ze best eenkennig
), maar verder dan ook lekker veel buiten enzo ...
(weet niet of je dat wist?) die met een kooi met verdiepingen, wieltje en voldoende nestmateriaal/ wc rolletje e.d. (en regelmatig iets nieuws) zichzelf leuk kunnen vermaken, maar idd optimaal is het eigenlijk ook niet
hammie vermaakt zich trouwens goed bij schoonzusje dus
en schoonzusje is ook nog steeds erg blij ermee durft hem zelfs uit kooi te laten enzo echt een makkelijk diertje
* 
ja erg ... moet de laatste dingen van mijn "oude" vakgebied afronden dan kan ik maandag met het nieuwe beginnen
maar zo schiet het natuurlijk niet op
wil ze idd niet in huis
, maarja heb dus wel een paard

Wat is dat dan? 

Toen was ie bewusteloos..
. Je kan ze niet vroeg genoeg wennen aan een deken op hun lijf.