[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:22

WenK schreef:
Pas toen Lisje al een tijdje bij mij stond realiseerde ik me dat. Nog steeds denk (weet) ik dat ze af en toe met me mee kijkt en me stuurt. Zondag bijvoorbeeld zat ik op de kar, toen we met Lisje reden en ik had gewoon het gevoel dat ze naast me zat en genoot van die dikke ass voor de kar...

Ze zat ook naast je, Wendy. 't Heeft zo moeten zijn dat je Lisje kocht. Sterkte meidje!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:23

snowdon schreef:
*meld me nog even snel*
Vanmiddag geoefend voor de oefenmarathon, zijn omgeslagen met de kar.. Maar Snowdon bleef superrelaxed! Na wat twijfelen toch ook weer de kar opgestapt en verder door de bak gereden... Vertrouwen kwam dankzij m'n ventje snel weer terug! Zijn maar ff de weg opgegaan ipv de oefeningen in de bak.. Maar later nog wel ff een paar rondjes in de bak, anders durf ik zondag misschien niet meer.. In de scherpe bochten ging ik automatisch extreem naar de andere kant hangen Ben eigenlijk best wel geschrokken... was alleen en heb echt geluk gehad denk ik maar...

pffffff Leon, goed dat er niets ernstigs gebeurd is!

Pellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:25

Cheveyo schreef:
Jammer dat het niet klikt, Pellie. Kit heeft vorig jaar ook op een kleiner stukje gestaan, is helemaal niet leuk voor paard en mens...
Stoer een veulen!!! Je had al iets op het oog zei je net al ergens tussen de regels door. Ben benieuwd!

nee ze staan nu met z'n 3 op een kleine 80m2 denk ik... dat is al ERG klein, dus er wordt natuurlijk iets sjago-er naar mekaar gekeken. helaas is die klussenjongen nog niet wezen kijken... die heeft het ook druk. als de bak klaar is, hebben ze wat meer adem ruimte om het zo maar te zeggen.
ik heb idd al een ideetje over wat ik wil, maar als het doorgaat horen jullie meer.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:27

Ben je niet bang dat er helemaal geen 1 paard tussen Gam en Ewald kan komen? Dus als jij er strakkies een veulen bij hebt dat die ook buiten het koppel valt?

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:29

Wendy, fijn dat je het gevoel hebt dat ze meegeniet, ik geloof er niet in dat mensen echt weg zijn als ze sterven.
Mooi dat je die dag toch wat tijd voor jezelf hebt.

Leon, je hebt echt mazzel gehad zeg.
Toch fijn dat Snow zo relaxed blijft.

Pellie, jammer dat ze weggaat maar niet in de groep passen is ook sneu.
Spannend, een veulen erbij.

IL je bruiloft al aan het plannen, weet hij het ook al?

Jellie gefeliciteerd, fijn om een plekje te vinden waar je je thuis voelt.

Mooie plaatjes Chev!!!

Keuringszenuwen slaan toe zie ik, komt vast goed met die mannen hoor.

Vanavond hinnikte Wanagi voor het eerst als begroeting toen ik de gang van de stal in liep, geeft toch wel een speciaal gevoel
Ondanks dat er toch wel eens wat twijfel was onder stalgenoten over zijn karakter en ik daar door beïnvloed werd blijft het toch echt mijn ventje.
Ik ben er nu helemaal achter dat ik vooral naar mijn eigen gevoel moet luisteren en niet naar de mening van een ander.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:30

Heerlijk als je paardje naar je hinnikt Cora!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:30

Brave Wanagi, de eerste keer dat Mira met Koot meedeed met "huhhuhhuh" was ook fantastisch

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:34

Hinniken kon ie al wel maar dat met die oortjes naar voren als ie naar me kijkt terwijl ik binnen stap.....dan smelt ik dus echt weg.
Snap dat het met Mira ook heel bijzonder was, paardje heeft toch een paar deukjes (gehad).
Als ze dan zo op jou reageren, idd fantastisch.

IndianaJones

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:34

ooow las net maar 1 zin...dacht zal nog even snel reageren.

Annemarie in katzwijm van kerstpakketten....nou Sox geloof me...BIJNA wel!!! Ik ben er gillend gek van geworden.

AAAALtijd zijn ze bij ons op het bedrijf veeeeel te laat met de beslissingen over de kerstpakketten. Ik moet altijd veeeel te laat bestellen en ja hoor, alle leuke dingen op!
Dit jaar wilden we graag Tapas pakketten bestellen...maar op! Aaaach dachten wij nog even...doen we dat toch gewoon zelf, eitje!
En dan kan er vast ook meer in, want als je het zelf doet is het vast veel goedkoper. Nououou...m'n collega en ik aan het bestellen op internet. Het leek ons zo leuk er een ECHT leuk spel bij in te doen. Dus tapas productjes...allemaal gezellige knabbeltjes, broodjes, smeerseltjes etc...kaarsje erbij. Alles voor gezellig avondje. Dus mooi spel erbij en niet zo'n "net niet spelletje". Hebben we de Kolonisten van Catan" besteld. Het kaartspel die je va 2 personen kunt doen. Nou...leuk dachten wij. Even 55x besteld. Toen Annemarie het internet op...bij de lokale boekhandel 55 Tapasboeken besteld. Ook leuk bij zo'n pakket in. En toen naar de groothandel..allereerst de dozen voor het inpakken meegenomen. Toen met m'n baas weer naar de groothandel. Spulletjes uitgezocht ...helaas niet van alles 55 aanwezig. Maaaar zei de aardige man met snor "u kunt wel bestellen". Zo gezegd zo gedaan. Wij een meeeega bestelling, maar het zou allemaal goedkomen. Week 2...even bellen met groothandel "hoe is het met onze bestelling?"..."Bestelling mevrouw, wij zijn een Cash and Carry zaak, wij bestellen niet voor klanten"....NOUOU Dat dacht ik wel!!!! Alles uitgelegd. Oke oke, bestelling is idd geplaatst, even misverstandje.
Week 3...wanneer is de gehele bestelling klaar mijnheer? "Maandagmiddag 3 uur kunt u komen, alles staat klaar". Ik erheen gistermiddag. Na ongeveer een uur van de een naar de ander te hebben gerend met 2 mega karren voor aaaaal die dozen die we mee moesten nemen kwam eindelijk de bestelling eraan. Goh...dat zag er niet als heeeel veel uit. How come?!?!? Even navragen maar voordat we betalen en weggaan. Wat bleek nou, alleen de eetbare producten waren besteld. De rest niet. Ze wisten ook niet meer WAT die rest was, want niemand wist van een bestelling....en iedereen wees mekaar aan met het vingertje. Uiteindelijk Annemarie en collega heeeeeeeeeeeel boos uit de groothandel met NIX!!! Want laat die rest dan ook maar zitten!!!!
Was gekomen door slechte communicatie onderling, zeiden ze. Ja...zo kun je dat wel noemen ja. pffff
Sta je dan met 55 tapasboekjes, 55 spelletjes en 55 lege kerstdozen.

Vandaag weer vol goede moed op pad....en na ongeveer 5 uur heen en weer sjezen tussen diverse winkels is het helemaal gelukt!!! We hebben lekkere en leuke spullen voor ons Tapaskerstpakket! hahahaha

Maar ik ben compleet gaar, af, moeiiii!!!
Ontzettend druk op m'n werk, thuis ook iedere avond wel wat, bah bah bah. En veel in m'n achterhoofd wat in nog MOET doen. Ik loop beetje op tenen op moment en ben ontzettend moe. Nog even doorzetten...bijna een weekje kerstvakantie..lekker!!
Ga zo nog even jullie verhalen nog even teruglezen (jullie gaan zoooo sneeeel!!) en dan lekker douchen en op bed. Nog even Bit lezen en dan lekker

Trusten voor straks allemaal en tot morgen!!!

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:37

Truste Annemarie

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:38

pppfff IJ, krijg er zelf een druk haast gevoel van....

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:39

dat bedoel ik nou...ik typ m'n hele verhaal...jullie ondertussen al weer 6 berichten erbij! hahahaahahahah

Pellie...da's jammer zeg. Maar inderdaad, als ze er maar wat ongelukkig en "alleen' bij staat is ook maar sneu voor d'r. Misschien voor dit moment "beter" voor de andere 2, nu hebben ze ietsie meer ruimte met z'n tweetjes tot de bak er is.
Wat heb je in je hoofd???? Je mag het wel vertellen hoor!

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 22:47

coydog schreef:
.

IL je bruiloft al aan het plannen, weet hij het ook al?

Moet dat dan?

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:51

Tis wel handig als ie op het goeie moment ja zegt toch?
Of doe je dat via de telefoon

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 22:55

coydog schreef:
Tis wel handig als ie op het goeie moment ja zegt toch?
Of doe je dat via de telefoon

Tuurlijk:

Brandon darling, say yes

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:56

Zo kan het ook, succes

IndianaJones

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:00

Cheveyo schreef:
pppfff IJ, krijg er zelf een druk haast gevoel van....

hahahaha ja he! Bah bah bah. En zo gaat het al weken op m'n werk. Aldoor druk en gespeer en race tegen de klok lijkt het wel.
Was namelijk vergeten te zeggen dat begin volgend jaar ons bedrijf gaat verhuizen en dat nu ook tegelijk met de kerst de nodige druk druk druk dingetjes met zich meebrengt.
Verder heb ik mensen beloofd een website te maken voor hun nieuwe bedrijfje. Was er namelijk zoooo apetrots op, ze belden me zelf omdat ze een site van me gezien hadden en vroegen of ik een voor ze wilde maken. Tegen betaling. Ik voelde me heel wat, dus JAAA Tuuuurrrrrlijk wel. Nu gaat hun bedrijfje bijna starten en willen ze natuurlijk ook graag eerdaags hun website klaar. En het lukt me maar niet. Ooow heb er nu op dit moment beeetje spijt van dat ik altijd zo snel "ja" zeg. Nou ja...wijze les weer! hahahaha
Kan geen vrij krijgen op moment ook van het werk...moet alle kerstkadootjes kopen...vrijdag een vrije dag, echter dan staldienst en er komen mensen kijken die misschien onze nieuwe stalgenootjes willen worden. Weg vrijdag. Zaterdag heb ik wel...m'n huis lekker doen, boodschappen en zorgen dat ik de meeste kadootjes in huis krijg. Zaterdagavond met vrienden naar Stal Meijer, naar een friese paardenveiling. Zondag....niets...wacht even...niets?!?!?! ow ja toch wel, staldienst. hahaha. Maar goed, overdag wel tijd, dus misschien is er ergens koopzondag! gna gna.
Moet pension nog bellen voor onze honden voor oud en nieuw. Moet de belasting regelen, want voorlopige teruggaaf klopt niet. Wil graag kerstboompje optuigen deze week, Arjan nog naar menles morgen, nog kerstkaarten kopen en schrijven, voor m'n werk hapjes en drankjes regelen voor de dag voor kerst (oliebol dus nog een keer naar de groothandel), volgende week zorgen dat zoveel mogelijk werk van 2005 er doorgaat voor de kerstdagen op m'n werk...

Zooo bedacht me vanavond, zet maar even op een rij wat je nog moet doen enzo, dan voel ik me rustiger. Bij deze...het staat er. hahahahhaah Even kopieren en uitprinten voor mezelf! hahaha.
Gadverdamme, vindt d'r nix aan al die "moet" dingen. Hebben jullie dat nooit????

Denk dat ik de vakantie voor mezelf neem en alleen leuke dingen doe waar ik zin in heb en geen MOET-dingen. Ik moet niets!!!
Ja...met mien 2 peerdjes aankeutelen....da's nog wel een goed plan!

Zooo en nu ik ga ik ECHT m'n bedje in...nee nog 1 ding...daar moest ik zo om lachen. Onze hond Jesse is helemaal gek van mandarijntjes. Hij springt nooit maar zo op een stoel bij tafel, maar afgelopen week zat ik een mandarijn te eten, hij keek me aan, ik trok een stoel naar achteren en ploep daar zat 'ie...pleaaaase...ik ook 1 stukje mandarijn!

ehhh je vergeet me toch niet he...
Afbeelding

meer meer meer...
(ps...let niet op z'n enge oogjes, hahaha heb geen zin meer om het te bewerken nu)
Afbeelding

Zooo en nu duikt Annemarietje ECHT d'r bedje in!

Nog 1x .... trusten!!!!

sorry voor "gezeur" hierboven over druk druk...moest het even kwijt. En luchtte op!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:08

Hoihoi,

Nogmaals bedankt voor jullie leuke felicitaties voor t huuske Ik kan t nog amper bevatten

Als eerste Wenk sterkte met de emoties van je beste dinnetje die je moest gaan missen. Lijkt me zooo erg… Ik zat hier gewoon even te sniffen. Doe voor je zelf ook rustig aan hoor

Maya, t is precies wat je zegt. Nu hebben we gelukkig tijd om t onze kwijt te raken…

Chubb, ze hebben ons bod niet geaccepteerd. Omdat er zo veel belangstelling voor was met kijkers wilden ze niet afwijken van de vraagprijs. Dit ook omdat ze tijd genoeg hebben voor ze iets anders hebben. Gelukkig konden we dat missen want zo’n kans krijg je hier echt niet snel.

Haha, wat is dat toch hier de ene x word ik met Flet door de war gehaald en nu met Vasthi

Keeva, hihi paleis.. volgens mij zou Trix er jaloers op zijn Ik heb trouwens ook dezelfde verslaving

Dobbel, fijn dat het er volgens de artsen goed uit zag! Wel jammer dat het rijden erg vermoeiend is. Met de paardjes ook prima zo te lezen

Mooi toch dat iedereen bij de keuring welkom is

Vasthi zou toch ook wel een leuk huis met paardenplek willen. Hier is t ook niet te betalen. Wil je niet richting Dld? Mooi apparaat hebben jullie gekocht!

Chev, flink aan de knutsel. Ik zou t ook wel leuk vinden als je iets voor mij wilt maken maar je hebt er al veel op je lijstje staan….

Boya, wat leuk dat je t huisje ook kent! Ben je er wel eens binnen geweest? Grappig dat die makelaar ook jullie huis verkocht heeft. Ik hoop dat hij t onze ook snel verkoopt Beterschap voor jou

Cj, tjee wat gaat de tijd snel zeg. Al bijna naar huis. Succes met je laatste dagen daaro…

Sjietaah, waardeloos he die astma. Ik heb er momenteel ook erg veel last van. maar Pfeiffer lijkt me helemaal vreselijk.

Fk, leuk dat ze kootje morgen gaat ontklitten. Is ze lekker bezig

Roos, mijn lamp begaf t vanaaf op de overloop ook. Zal t ook een entiteitje zijn? Niet mee eens dat we weggaan Hihi, nee grapje hoor. Ik geloof er wel in. Er is meer dan we weten. Ik zal eens kijken voor foto’s. Ben nu een beetje te druk maar hopelijk van t weekend even tijd. Succes voor donderdag in t ziekenhuis. Wat balen dat er zo veel ingebroken wordt. Gelukkig doen honden goed hun werk! Zooooo dat is er van die pc’s van je pa’s werk Je hebt lekker genoten met Fig

Annick, super foto’s weer T is zo een heel ander paard zeg. Die laatste foto in mijn album is ook prachtig

Cindy, beterschap verder Heb je gisteren nog wel een leuk kadootje gehad?

Hihi Sox, geen gastenverblijf helaas. Je kan wel in de schuur Zolang je maar niet meer naar die schol stinkt want dan heb ik last van een brakende Janneman Ga je voor Raven?

Sjakie, leuk topic hebt je geopend! Miss maak ik ook nog een crea bea iets. hihi, wat maf dat je een echte kletskop bent terwijl je hier ‘vrij rustig’ bent.

Jean, jij bent echt lekker in love he!

Pel soms zijn dromen idd geen bedrog Leuk dat je een veultje wilt Zo dan zal dat reiki iets voor Jan zijn. Hij loopt al een tijd te tobben met armen… Wat sneu dat Gam zo gevoelig loopt Je hebt echt het idee dat het uit zijn hoefjes komt? Niet van zijn pezen?
Jammer dat het tussen Gam en Lutse niet botert. Iig toch geprobeerd.

Leon, dat was even schrikken. Gelukkig gaf je knollie je weer vertrouwen Loopt hij weer goed?

Coydog, wat fijn dat Wanagi naar je hinnikte. Dat zal wel speciaal geweest zijn Goed zo, dat je lekker je eigen hart volgt. Ik heb dat met meerdere dingen ook gedaan en uiteindelijk ben ik daar reuze blij om

Hihi Ij niet leuk maar moest wel lachen om je kerstpakkettenverhaal Geweldige foto van je hond!

Nou makelaar is wezen taxeren. Bedrag is prima, beter dan we verwachtte. Morgen worden er foto’s gemaakt en komen we op Funda naja we zien wel. Vind t spannend. Makelaar vond huis super maar ligging is moeilijk. Moest wel verkoopbaar zijn maar niet met 1 week
Hij vond ons nieuwe huis ook geweldig. Hij zei dat er vanmiddag al weer 4 mensen voor gebeld hadden, hihi.

Ohja, nog een leuk nieuwtje. Ik ga morgen vreemd met een Fjord een Z-fjord zelfs Mag morgen meedoen met paardje van stalgenoot. Zij vroeg of ik er zin in had en t wilde proberen. Degene die met hem springt lag nog in de lappenmand van vorige week toen ze eraf viel. Oeeeeeeeeeeeee, ben zo benieuwd

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:10

hahaha onze Sharpei was ook zo gek op mandarijn.
Denk wel een beetje aan jezelf hoor!

Jellie, zet je naam er maar bij hoor, wel even voor een foto zorgen graag
Spannend morgen dus met die Zfjord!

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:11

IJ, jij werkt dus ook bij een bedrijf dat het liefst veel werk in de laatste weken voor de kerst stopt.
Bij mij op het werk hebben ze ook maar even een flinke actie gepland, waardoor ik weer wat extra uren werk heb door alles wat misgaat.
Voordeel is dat ik dan weer wel wat vrije tijd zelf kan kiezen (gaat hier volgens het uren voor uren principe).

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:12

Jellie schreef:
Jihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yes,yes, t is van ons

He, gefeliciteerd
Heb even de link gekeken en ik vind het een heel leuk huis.
Ik hoop dat je er veel geluk in mag vinden, al duurt het nog even voor je erin kan

Gr mariel

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:12

Joh Leon, is wel even schrikken ja... Fijn dat het daarna weer goed ging lag er een plas in de bak? Aah.. lees een zachte put, en dat je er al vanaf was

Pellie, spijtig dat het niet gaat met Lutske...

Annemarie.. ik word helemaal gehaast als ik het zo lees

DH en GG was weer leuk Ga nu slapen...

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:14

he cora goed he van damian voor het eerst in het tuig hij echt heel erg braaf doetie ook is wat anders.

Jean

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:15

Soxje schreef:
Wordt er op zo'n Ierse bruiloft ook kalkoen geserveerd? Dan ben ik van de partij Moet 't wel scharrelkalkoen zijn!

Enne, is er nog een leuke Ier over? Mag best een paar jaar jonger zijn

Zal het Terry morgen vragen en geloof me maar dat doe ik echt, vraag maar aan IL, hahaha die kreeg ook de schrik van haar leven toen opeens de tel. ging

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:16

Had niet anders verwacht van Damian, hij is toch altijd zo braaf.