Dankje sally! Mooi wit resultaat zie ik haha. Wil je die van mij ook komen wassen?
TurboTinker
Geplaatst: 18-01-14 22:19
hetlevenwint schreef:
Denk je dat ze gewoon een nieuw paar zouden opzenden dan want wel direct op hun bericht gereageerd dat ik ging doorgeven dat ze contact moest opnemen omdat het er nog altijd niet is en het dus te klein is ook.
Gewoon doen. Jij hebt betaald voor de goeie spullen
Draaakje vroeger ook heel lang haar. Goed hoor dat je het voor dat doel doet. Hier mijn haar weer laten groeien.
roosje en je dochter, krijg weer flashbacks van vroeger toen mijn dochter 9 was... Volgens mij is het gewoon testen en inderddad zo doe ik het ook harder. Harder en langer dan het paardje wil. Ik mis mijn oude pony nog steeds heel erg. Als ik hem ooit zie op marktplaats dan koop ik hem terug. Gelijk zelfde dag nog. Echt hoor. Dit jaar word hij twaalf. Zeg het ook elke keer tegen mijn man. Mis hem nog steeds zo erg. Zou hem heel graag terug hebben ja zou dan drie paarden hebben op een dure pensionstal maar het zal me geen reed uitmaken. Kijk ook elke keer op bomt of im hem erop zie staan. Volgens mij staat hij in Dronten op een stal durf niet te gaan kijken omdat ik bang ben overstuur te raken.
sox is een draakje lekker puberen en daar tussen in heerlijk lui. Soms zit ik te twijfelen in de avond of ik haar wel goed heb aangepakt. Wil het graag goed doen.
mijn stem begint echt terug te komen dus ben daar erg blij mee.
tinkerplein
Geplaatst: 19-01-14 01:29
Jeeeee Draakje,wat een lang haar!
Ik had het ook tot op mijn kont,toen ik 14 was in 1 x afgeknipt,wat was mijn vader kwaad!
Hlw,ik zou toch echt een nieuwe set opgestuurd willen krijgen
Die klasgenoot moet een mail zenden naar hun hoop dat ze dat gewoon doet zodat er inderdaad eventueel een nieuwe set kan geregeld worden in de juiste maat ..
J_E
Geplaatst: 19-01-14 08:56
Jeeetje wat een lang haar.... Gaaf zeg.
Succes met het rijden Niene. Wat een leuk setje en en wat een prachtige dame zit daar bovenop te genieten! Komt allemaal vast goed. Toen mijn C-pony 4 was, kon je er niks mee, echt een bom. Als ik hem nu zie, hij is nu 8, met mijn zoontje op zijn rug (ik moet nog even de foto's op de computer zetten) had ik dat nooit verwacht!
Wat vervelend dat het allemaal mis gaat met de bestelling.
Ik heb de laatste foto gekregen van de fotomeeting. Nu nog bedenken welke ik na wil bestellen Pff...
Gister zo gelachen. Mijn man en ik zetten de pony's op stal. Kom ik met Aranka aan lopen, staat Quint nogal verwonderd in haar stal te kijken. Mijn man had echt niets in de gaten! Ik moest heb eerst vragen waarom Quint daar stond, hahaha!
Hihihi ik zou ook lachen. Ik hoop dat als tjitske 8 jaaris minder bang is. Bij sox duurd dat nog heel lang. Maar zit er over na te denken om zo,n cursus te doen bekwaam leiderschap of zo iets heet dat. Kost een hoop geld maar ik denk wel dat ik er heel veel aan heb.
Als het in de post mis is gegaan dan lijkt me dat niet jou verantwoording als koper bij een bedrijf... Of ze moeten van te voren hebben gezegd dat dit op eigen risico is ofzo?
Goedemorgen!! Joanne wat een gave foto, snap wel dat kiezen lastig wordt zo
Hier gister voor de verandering vrij gesprongen in de longeerpaddock, twas beetje heel erg veel blub dus balkjes rapen was ontzettend smerig Ik heb aantal filmpjes gemaakt ervan. We zijn begonnen met links en rechtsom balkjes draven, dat had ze na een paar keer struikelen wel goed door.
Toen heb ik op z'n allerlaagst een stijltje gemaakt met een balk eronder en een drafbalk ervoor. We sprongen linksom
Uiteindelijk de drafbalk er voor weggehaald en laatste sprongetjes van ong 50 cm (kan iets minder zijn niet gemeten)
Nou ik vond het heel leuk om Roos te zien springen ze vond het echt heel leuk! Ze heeft zelfs 1x uit stilstand gesprongen, ik wilde haar bij de sprong weg hebben maar toen sprong ze er over
Wat leuk Niene, ga straks eens naar je filmpjes kijken. Moet zo naar school voor een examen waar ik de stof totaal niet goed van ken. Achja, nog altijd een herkansing
J_E
Geplaatst: 20-01-14 10:44
Leuke filmpjes!
Weten jullie of het veel uitmaakt of je gekleurde balkjes hebt of niet? Bij mijn weten zijn paarden kleurenblind, maar uiteraard geeft de kleur wel meer contrast met de ondergrond. Hebben ze er last van, of maakt het niet veel uit?
Chimello, succes met je examen! Joanne, ik heb werkelijk geen idee.. maar omdat wij op stal 2 sets hebben een gekleurde waar je voor moet betalen ivm onderhoud (22,50 1malig) en een oude set waar Roos nu over spingt) Zolang Roos nog aan het oefenen is gebruik ik lekker de oude houten set vind het prima, ondanks dat ze mega zwaar zijn hoor en oud en verrot
Iemand hier toevallig ervaring met de barefoot Atlanta of Arizona (zelfde model qua ligging, alleen afwerking is anders zegt barefoot)...? Ben van plan er een te testen, maar misschien hier al ervaringen?
Mij is vertelt dat deze snel kiept. Nu is Caily en Tinker met vrij hoge heup, dus ik ga de gok niet nemen. Ben aan het sparen gegaann voor de nevada of anders een bob marshall. Heb de BF Cheyenne gekozen om de tijd te overbruggen, aangezien haar boomzadel niet helemaal lekker meer blijft liggen.
J_E
Geplaatst: 20-01-14 15:07
Ik heb de Cherokee, die bevalt me heel goed. Zit als een huis, nooit ergens last van/ mee. Ligt op c-pony en op Aranka prima. Alleen met opstijgen wil hij nog wel eens schuiven.
Heb wel eens een Arizona gereden, maar die vond ik zelf niet fijn qua zithouding. Een vriendin van mij had die voor haar haflinger, maar lag voor hem ook niet lekker. Het zadel schoof geloof ik naar achter tijdens het rijden.
Gewoon eens proberen. Wat voor de een niet werkt, werkt voor de ander wel.
Examen ging super goed awww yeahhh straks Cheyenne ff uitmesten en met haar lopen en met de kleintjes voetjes oefenen. Lekker hun modderpootjes vast houden. Daarna eens douchen en beginnen met kunstgeschiedenis examen leren. Eerst even relaxen met een kopje thee.
Lailaa
Geplaatst: 20-01-14 19:17
Hallo dames!
Sorry dat ik amper reageer, ben heel druk geweest. Heb wel iedere keer braaf mee gelezen! Alle nieuwe mensen; welkom! Heb mooie fotos en filmpjes voorbij zien komen! Over zadels weet ik niet zoveel helaas.
Heb vorige week een shoot met mijn kleine shetten meisje gehad, mevrouwtje arrogant!