[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 11:02

Bah wat balen zeg! Dat hadden ze echt wel even moeten melden!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 11:05

nou niet netjes idd!!

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 15:09

Hoe oud is Gizmo (zo heet hij toch). Op deze foto lijkt het net of hij in de chocola gedipt is. Is hij rondom helemaal wit aan de bovenkant? Laat je het hier weten als je je profiel gepimpt hebt, dan ga ik eens even kijken.

He Jorine, ben benieuwd hoe je gesprek met je staleigenaar is gegaan. Zulke dingen kan ik echt niet tegen, het is toch jouw paard en dan mag je verwachten dat ze je van zulke dingen op de hoogte houden. Afspraak is afspraak.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 15:22

Ik durf niet te bellen, ben bang dat ik te onaardig ga doen.. (Heb momenteel veel stress dus schiet snel door.. verder is het een prima stal hoor, maar dit schiet me in t verkeerde keelgat)
Misschien beter om haar de volgende keer aan te spreken of om er nog even een nachtje over te slapen...

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:34

@jorretje:ik zou het er juist wel over hebben.gewoon zeggen dat je er niet blij mee bent dat de hoeven nog niet zijn gedaan en waneer t nu wel gebeurt.Maar ook dat ze jouw vertellen als er its is gebeurt,al dan niet door hun schuld.

Goed nieuws over het arabiertje.Op de kliniek bleek de plek die door de dierenarts werdt aangezien voor een tumor een ontsteking te zijn.Er was nog wel het een en ander maar dat viel mee.Vanavond komt hij weer richting huis.

Dan nog iets.Ik was vandaag aan het werk toen ik werd gebeld.het bleek iemand te zijn die wel interesse had in ruana.Het zou iemand zijn die in duitsland een bedrijf had wat paarden op zou leiden tot showpaarden maar ook gewoon paarden in zou rijden.in het verleden hadden ze voornamelijk quarterhorses,maar omdat tinkers nu in trek zouden zijn gingen ze meer door met de tinkers.Hebben jullie daar ooit van gehoord.Hij zou me nog een mail sturen,maar heb nog niets gezien.ik weet ook niet of ik het moet geloven.Of hij ziet de vraagprijs al niet zitten......

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:57

@jorretje gewoon wat van zeggen. Is wel een beetje dom van de staleigenaar omdatachter te houden
@Ellie Wel heel vreemd en heb er nooit van gehoord

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 18:26

Weet iemand van jullie misschien een hele brave tinker te koop. Mijn vriendin wil heel graag weer een nieuwe tinker.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 19:28

King van sandra?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 19:29

Jorretje, nachtje slapen kan nooit kwaad. en face to face werkt beter. Dan kun je iemand recht aankijken

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 19:37

Becs schreef:
Hoe oud is Gizmo (zo heet hij toch). Op deze foto lijkt het net of hij in de chocola gedipt is. Is hij rondom helemaal wit aan de bovenkant? Laat je het hier weten als je je profiel gepimpt hebt, dan ga ik eens even kijken.

He Jorine, ben benieuwd hoe je gesprek met je staleigenaar is gegaan. Zulke dingen kan ik echt niet tegen, het is toch jouw paard en dan mag je verwachten dat ze je van zulke dingen op de hoogte houden. Afspraak is afspraak.

ow dat zou ik uit me hoofd niet weten bedoel je bij ze manen?? ja daar is hij bijna gehele manenkam wit :j :') bokt profiel pimpen duurt nog wel ff want mijn pc is zojuist gecrashed ik zit nu in 1 of andere veilige modus ofzo ben nu maar eens ff aan t virus scannen

@jorretje ik zou er ook zeker wat van zeggen

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:18

Als ik iets weet van brave tinker ga ik het zeggen :)

Aah lepel = Chantal nu weet ik het terug! Bedankt :)

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:25

ja ik heb brave tinker te koop!!

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:48

Jorretje ik zou er echt iets van zeggen, je blijft anders met dat vervelende gevoel lopen en dat stapelt op (ten minste bij mij). Uiteindelijk erger je je aan steeds kleinere dingen.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 12:05

Ja zou King niet iets voor haar zijn??

Jorretje, zou er ook wat van zeggen, maar nu sta ik ook doorgaans op stal en omgeving ook niet bepaald bekend als iemand die alles voor zich houdt hahaha. Wel enorm balen, maar zij zetten jou in deze vervelende situatie.

Had een rijdipje. Grace loopt niet fijn bij het contact op de teugel. Zadel ligt goed, tandarts komt over 3 weken. Maar denk gewoon dat het dwars is gezien ze buiten nergens last van heeft. Probeer het ook altijd eerst lichamelijk uit te sluiten en kijk vervolgens eerst naar mijzelf.
Dus gisteren dacht ik. Ik ga een stap terug en lekker zonder zadel rijden. Kon het niet laten om toch een sprongetje te doen. Voelde echt heerlijk en ze doet het toch maar voor me.

Afbeelding

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:11

jorretje schreef:
Gijssie staat weer lekker op stal. Ik kwam een stalgenootje tegen en die vertelde mij dat Gijs ruim een maand geleden (misschien wel al 2 maanden geleden) in de sloot had gelegen :wow: . De paarden kwamen naar hun toe toen ze bij het hek stonden, er was een opstootje in de kudde en meneer gleed uit en zat met zijn kont in de sloot. De stalhoudster heeft hem eruit getrokken aan het halster... Goh waar zou die halsterfobie vandaan komen? Heb de stalhoudster na die tijd minimaal 2x gesproken dus dat had ze echt wel even mogen melden! Tot mijn verbazing waren zijn hoeven ook nog steeds niet gedaan.. Voel me nou een beetje zo -:(- dus even afkoelen en dan ga ik maar eens bellen!

Nou ik zou toch wel flink uit mijn dak zijn gegaan hoor. Eerlijkheid en vertrouwen hebben op je stal is zoooooo belangrijk. Het gaat wel om je paardje hoor, kom op. Ze had je op het moment dat je paardje eruit was al meteen moeten bellen!!
Kan ik echt heel kwaad om worden ook idd om zulke dingen, vind het echt niet normaal....

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 13:14

Sterker nog.. ze had VOOR ze je paardje eruit trok al moeten bellen!!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:15

bah me laptop doet raar krijg em niet herstelt twijfel nu of ik em opnieuw ga installeren of alles maar gewoon zo laat

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:27

Ik kan voorlopig niet rijden en longeren. Heb waarschijnlijk een scheur in een pees in mijn schouder zitten. Moet rustig aandoen tot ik word doorverwezen naar het ziekenhuis

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:33

Bah sterkte Mira

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 14:07

beterschap Mira
Hopelijk niets ergs met je laptop Nathalie ;)

Ik ga straks naar Diaz :)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 15:32

Dank jullie wel. Veel plezier Diaz ik ga naar Miggs toe straks zet mijn leaser er wel even op :P

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 15:33

sterkte mira,dat klinkt erg pijnlijk.

gister niks meer gehoord van die geintereseerde,maar ik had zelf al het vermoeden dat het een soort van handelsstal zou zijn.En dat wil ik absoluut niet.

gister ruana flink opgepoetst.en het onderste randje van de sok geknipt.zo komt er niet zoveel modder in.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 15:41

Beter zo dan dat je ze zelf moet afzeggen ellie. En kan me heel goed voorstellen dat je dat niet wil

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 16:25

Hallo allemaal, graag zou ik mij hier ook melden! :)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 16:26

Jij hebt die tinker met dat leuke neusje! Hoi!