Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Becs schreef:Hoe oud is Gizmo (zo heet hij toch). Op deze foto lijkt het net of hij in de chocola gedipt is. Is hij rondom helemaal wit aan de bovenkant? Laat je het hier weten als je je profiel gepimpt hebt, dan ga ik eens even kijken.
He Jorine, ben benieuwd hoe je gesprek met je staleigenaar is gegaan. Zulke dingen kan ik echt niet tegen, het is toch jouw paard en dan mag je verwachten dat ze je van zulke dingen op de hoogte houden. Afspraak is afspraak.
jorretje schreef:Gijssie staat weer lekker op stal. Ik kwam een stalgenootje tegen en die vertelde mij dat Gijs ruim een maand geleden (misschien wel al 2 maanden geleden) in de sloot had gelegen. De paarden kwamen naar hun toe toen ze bij het hek stonden, er was een opstootje in de kudde en meneer gleed uit en zat met zijn kont in de sloot. De stalhoudster heeft hem eruit getrokken aan het halster... Goh waar zou die halsterfobie vandaan komen? Heb de stalhoudster na die tijd minimaal 2x gesproken dus dat had ze echt wel even mogen melden! Tot mijn verbazing waren zijn hoeven ook nog steeds niet gedaan.. Voel me nou een beetje zo
dus even afkoelen en dan ga ik maar eens bellen!