[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 23:50

Afbeelding

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 07:19

mnkortleve schreef:
Paintlinger En is hij ook echt waterdicht? Ik heb er pas 1 gekocht via bokt zou ook 100% waterdicht zijn nou de gaatjes en scheurtjes zitten er in. :(

Ja, hij is nog helemaal heel en het bonnetje van de wasserij zit er bij en daar staat ook een waterdicht-behandeling op :)

Leon: Rob Roy is erg gaaf!!! Mooie maat en lekker massief!
Het is hem niet aan te zien dat hij Silver Dapple is maar op Chayenne zou het een hele gave kleur kunnen geven (Zilver op bay)....

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 07:21

Mogguh!!!

Leuk te lezen welke hengsten er aangeraden worden! Idd Forrest vind ik ook heel gaaf, maar waag me nu even niet aan te bedenken wat ik bij Chayenne vind passen.... nog beetje lui... :z
Ons plan was eerst Kascha in het voorjaar ook weer te laten dekken, maar weet niet of ik dat wel doe. Ik wil ook lekker even genieten van het rijden enzo, en als ik nu zie hoeveel veulens er nog te koop staan???

Werkze allemaal vandaag!

Oh, en Ingrid, moest erg lachen om je smiley...! :D

Ravien

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 07:24

goeie morgen,
D_Travis je profiel is mooi geworden

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 08:08

Goedemorgen.
Afbeelding

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 08:22

goedemorgen, vandaag weer zondigen en met de auto de kids naar school brengen. Zucht is zo balen dat ik de enige ben hier in de familie die kan autorijden :( Het rijden op zich gaat wel, maar die klooie trap af en op is zo ellendig.

Ik loop trouwens maar met 1 kruk, met 2 val ik elke keer om :? Ook gaat mijn heup wegens bekkeninstabiliteit ontzettend pijn doen omdat ik er de hele tijd op leun (van mijn goede been dus) Miijn voet doet lekker pijn nu en ik heb vannacht weer niet geslapen van de pijn. Ik weet ook niet hoe ik dat kreng moet houden 's nachts, morgen tape erom hoop dat het dan beter gaat.

Rob Roy hm vind er eigenlijk niet zoveel aan (vanaf foto dan)...

Dagmar mooi profiel en ik moet nog steeds op je pb reageren :o

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-09 08:45

Goeiemorgen :D

Ga vanmiddag bijlezen 8-)

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 08:47

goeiemorgen 8-) t regent hier

ben blij dat ik je dag weer heb goed kunnen maken met mijn cnaafjes grit :D ik had ook nog een paula de koe maar die is overleden ;( zag er uit als paula koeievlaoh ja en ik heb ook een bert ;)

Ik had rob roy ook al een keer gezien en aan hubbie laten zien,vind m wel gaaf maar silver daple zie ik er ook niet zo in,maar foto vertekent toch.

bianca veel pijn :(:)

ik ga werken,hoef maar 3 uurtjes dus ben om 12 uur weer tuus :D

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 08:49

Afbeelding

Paula de koe voor grit :+

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:02

Goedemorgen!!!!!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:07

*\o/* *\o/* *\o/* ik heb wat te eten meegekregen naar de woonkamer, er ging alleen wat melk over mn beker heen. Goh ik kan eindelijk weer ontbijten. Auto rijden ging wel, maar weer die rot trap, heb nu wel pijn in mn voet, zo weer omhoog met het beentje in mijn bed. Kijken of ik nog wat kan slapen...

Wat een mooie paula de koe, jammer dat ze is overleden :(:)

Werkse Inge, gelukkig niet zo lang :)

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:09

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:16

erg is dat he, dat had ik de laatste keer toen met Noa een hele grote cabrio mercedes. Die ging naast Noa ook in ene gas geven en harder langs. Noa boeit het niet , maar je zal maar een paard hebben die schrikt, dan zit ze toch op je bijrijdersstoel ernaast ;)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:18

Wat een heftig verhaal, je zou het maar meemaken.

Ik vind zo'n actie erg goed voor onwetende mensen die geen kwaad willen en niet weten hoe het voor een paard werkt.
Maar helaas werkt het vaak niet voor de gevaarlijkste mensen, de "asocialen" die er gewoon sch*t aan hebben.

We moeten altijd langs een weg zonder echte berm en met groot verkeer. De maiskneuzers en laders rijden nu af en aan.
En als ik dan merk hoe hard sommige mij passeren, terwijl ik duidelijk zichtbaar op de weg rijd. Daar snap ik niks van :n
Vince reageert hier gelukkig niet op, maar kan wel reageren op dat ene kleine enge blaadje aan de kant van de weg en daarvan opzij gaan.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:18

Bravour is wel erg schrikachtig daar hoef je echt niet alleen de weg mee op ik ben blij dat ik op Bonny zat.
Ik snap sommige mensen echt niet. :?

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:20

ja klopt dat heeft Noa ook, die heeft het van groene energiekastjes die ze dan in ene weer eng vindt. Dan stapt ze iets opzij, hij zou dan maar net langsscheuren.

Dit was trouwens gewoon echt een asociale, hij zag me duidelijk (was ook geen berm en alleen weg, zelfs geen fiets- of voetpad) en gaf gewoon nog lekker gas naast Noa en dan ook nog eens omkijken of ze wat heeft gedaan...

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:23

Ja en dan zie je die grijnzen op hun ...smoelwerken en dan kan ik me toch nijdig maken. :(

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:24

yep ik ook hoor, zijn echt achterlijk die mensen... gewoon ziek.

Maar ik ga weer ff mn bed in, voetje omhoog en hopelijk even mijn ogen dichtdoen. Om 12.30 uur de kids weer halen. Tot dadelijk.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:26

Dan ga ik eens even stofzuigen en de kalveren voeren, helaas vanmorgen al weer een dood kalf. ;(

:evaw:

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:28

Ik ben niet snel agressief, maar dan kookt mijn bloed _-:(

Bij mijn oude verzorghaflinger vond iemand op een crossmoter het leuk om naast mij te gaan rijden en zijn achterwiel tegen mijn paard aan te laten schieten :?
Van jonge kinderen snap ik soms nog wel dat ze het gewoon niet beseffen wat ze kunnen aanrichten, maar vanaf een bepaalde leeftijd verwacht ik dat wel.

Rustse Bianca

Wat jammer Mirjam :\

Ik ga me even uitleven op de crosstrainer en tegelijkertijd Boer zoekt Vrouw kijken :D

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 09:31

Ik word ook niet snel aggressief hoor alleen mijn bloed kookt dan ook wel.
Ik heb 1 keer een hele fiets gesloopd, maar dat was dan het enige. :o
Ik zat op dat paard en dat ...jong bleef mieteren met die fiets in het land en toen zei ik tegen dat paard pak hem en ik spoor aan en ze heeft de hele fiets gesloopd. }>

Nu ben ik echt weg.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 10:08

Goedemorgen!

Leuk gepimpt profiel dagmar!

Wat gelezen over dekens, zag ook iets over Nika voorbijkomen, het baasje van Enya heeft er 1, behoorlijk brede tinker dus en is er erg over te spreken, geloof dat ze er nu ook de 3e winter mee ingaat:-)
Aso's op de weg... ik handel wel, sla met de achterkant van mijn zweep op het dak... daar schrikken ze meestal van... 1 x is er iemand gestopt... ik er in draf opaf en toen ik naast de auto was peerde ze eruit.... misschien kijk ik toch wel erg eng als ik boos kijk... hahahah

Gister weer bij Leon geweest, ook Arjan ontmoet! gezellig.. Arjan heeft Chayenne ook uitgestapt! Ze is zo braaf! Als ze geen zin meer heeft gaat ze gewoon stil staan.... deden alle paarden het maar zo! Het sturen gaat ook steeds beter! hihihi ben erg trots op Chayenne en Leon!

vanavond mag ik weer aan de dressuur, instructeur heeft 2 weken vakantie gehad.

Het regent/miezert in Oss ook, daar ben ik vandaag aan het buitenspelen;-)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 10:12

Ow vergeet nog op Bianca te reageren; wilde je nog even een hart onder de riem steken... je bent niet de enige die omdondert met 2 krukken... hihihi hier nog 1!
beterschap en rustig aan!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 10:20

Mirjam :=

Brave Chayenne!!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 10:27

:wave: :evaw: