gave foto's allemaal!! Peet wat goed dat je weer een keer op Whis zit, heerlijk gevoel toch!!
Arjan op Chayenne, super hoor! Ze staan er allebei lekker ontspannen op.
Joyce weer een set compleet, ben benieuwd hoeveel je er nou uiteindelijk hebt.
Janet in een groot land rijden, wel lekker toch, wel balen van je eigen rijbak!
Boncho een verzorgstertje erbij, lieve foto's hoor!
Succes met verhuizen morgen Marleen!!
Nou ik weer op mijn werk, pfff heb geen zin en ik begin net Ik heb vernomen dat mijn bijrijdster vandaga clickertraining heeft gedaan met Noa. Ze kan nu pionnetjes aanraken, ook die wat verder wegstaan. Ben benieuwd wat het inhoud hihihihi, binnenkort even kijken wat ze allemaal doen. Noa vond het in ieder geval erg interessant, die vindt alles wat nieuws is, leuk!
Grit
Geplaatst: 04-04-09 09:29
Goeiemorgen!!!
Waar is zon, zie nie zon hier, zon weg Ik wil mijn op!
Gisteren een oxer van 80cm gesprongen met Guus! ik had even niet door dat de hindernis omhoog ging maar het ging goed dus nu duimen voor zondag.
Ik heb een deal gemaakt met mijn vriend, ik heb hem leren paardrijden en nu is hij mij aan et leren trekkerrijden. Helaas oor hem gaat me dat nog goed af ook Gisteren de bak losgetrokken, en daarna et dingetje achteruit tussen de bergen hout door weer op de plek gezet, hij stond er wel ff van te kijken
ellieellende
Geplaatst: 04-04-09 09:32
Goedemorgen!
Sorry mensen, houd het niet bij...... Wat een geklets, gezellig.
Moest ongeveer vanaf 29 maart bijlezen…… Ben er een heel eind doorheen. Zag hele leuke foto’s voorbij komen van Boncho die heel braaf is met schattige kleine meisjes, een super mooie en vooral schone Whisper! En Chayenne, wat een moppie! (zie best wat overeenkomsten met Niamh, maar dat hadden we volgens mij al eens eerder geconcludeerd) En Joyce weeeeeer geshopt! Hahahahaha GE-WEL-DIG.
Verder nog een verhaaltje gelezen over een piesend vrouwtje?! Een handig camera systeem gezien! Stappen in Den Bosch, gezellig! Basje met een bal, duurt lang zo’n filmpje laten op mijn flaptop, maar het wachten waard! Leuk leuk! Stoere Thunder, JEEEETJE wat een coupe!
En ik ben een heeeele hoop vergeten, maar heb weer genoten van alle foto’s en verhalen!
Heb net als de meeste van jullie veel buiten doorgebracht bij de paardjes. EINDELIJK gewassen gister, ook in wit verkrijgbaar dus, manen zijn van grauw grijs weer naar mooi wit gegaan! Toen kwam de smid en heeft Niamh weer nieuwe schoenen uitgezocht! Ze zag er uit om door een ringetje te halen! (Helaas geen foto's gemaakt) Maar ja, daarna weer in de wei gezet en naar huis gegaan, dus moet ff kijken wat ik dadelijk op stal aantref! Ik verwacht een wraak actie van Niamh haar kant uit
We hebben met een paar mensen afgesproken om een buitenritje te gaan maken zo, het weer ziet er alleen nu nog niet zo gezellig uit als gister. Het is bewolkt
Fijn weekend allemaal en ik zal weer proberen bij te blijven!
Resi_lover
Geplaatst: 04-04-09 09:34
gaaf petra
80 cm, da's hoog
whaha, nu even het verhaal van ellen lezen
snowdon
Geplaatst: 04-04-09 09:34
Idd Grit, zon is ook nie hier!
Ja leuk he die overeenkomst, ellieellende!
Ik ga eens naar de paardjes, vanmiddag visite.... Zal nog geen veulen liggen, gisteren wees niets er op en ik ben echt brak dus heb mezelf net uit bed gesleept, maar moest eerst ff goed wakker worden anders gaat t niet goed geloof ik.