Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeetje..Kan je nagaan wat een kracht die veulens al hebben he!

maar het was leuk en gezellig.
heeft Noah, om de buurrelaties nog iets beter te maken, zojuist maar een kat van de buren doodgebeten. Had nooit verwacht dat ze dat zou doen, maar ik geef eerlijk toe dat ik wel denk dat ze het gedaan heeft. Ze waren gelukkig niet boos, maar baal er goed van. Hoe krijg je zoiets eruit bij een hond?????? Ze is notabene hier binnen opgegroeit met m'n eigen poes....
'Gelukkig' waren ze niet boos, maar toch..
Niet leuk!
LordJ
collega arm goed uit kom naar ziekenhuis pff...
Say had er weer zin in
ben daar wel blij om 

hij (wervingsbureau) deed zo moeilijk/ zakelijk om sommige dingen, maar gaf wel aan het met het bedrijf te overleggen (ik zou ook wel persoonlijk met het bedrijf willen praten
) en vroeg dus naar referentie daar ga ik morgen achteraan
vorige baas + coach zijn/ waren goed weg van me dus die kunnen vast wel een goed woordje doen
ben het meer en meer zat
... en vacatures in mijn opleidingsrichting zijn zo Schaars dan is het missschien nog makkelijker om voormezelf te beginnen
Truste vast!!

ziggy_janet schreef:Boer zoekt vroew gekeken vanavond. Maar snap er niets meer van. Op internet was overal te lezen, dat Jan waarschijnlijk voor Anita had gekozen. Omdat ze er vaak gesingaleerd was. En wie stemt hij vandaag weg... Anita.

dus ik ga even wat te eten pakken en een beetje bij lezen

(ze waren beide zeike nat dus ik ben dr erg dankbaar)
) 

lijkt me een mooie baan idd