rommulus schreef:jammer dat je niet in de buurt woond had ik wel even geprobeerd
maar houd het in de gaten vertrouw je het niet niet treuzelen
hoe eerder hoe beter
hoop dat ze er niets aan overhoud

Overigens lief van je, het is niet dat ik bang ben dat ze mij iets doet... maar dat ik (of wie dan ook) haar iets doe of het vertrouwen een flinke domper geef. Ze is op zulke momenten zo gevoelig, maar tegelijkertijd zo ver weg van 'onze wereld'.
Halster aandoen gaat ondertussen ook wel redelijk, maar dan denk je dat het gewoon goed gaat... flipt ze geheel onverwachts weer van een beweging.
Of dan ben ik met haar aan het wandelen in de bak, gaat ze gewoon stilstaan en wilt ze niet meer meelopen... Reageren op druk zit er nog niet echt in bij haar. het lijkt meer toeval en vriendelijkheid als ze wel reageert. Zo bij alles wat ik met haar doe, ze kan ontzettend goed haar best doen of totaal het tegenovergestelde met al de meest simpele dingen. Van uitermate gevoelig, naar onverschillig levenloos. (Erg frustrerend soms
)
Komt zeker wel goed hoor, het grappige is nl dat het een deja-vux is van 5 jaar geleden bij een 2,5-jarige Snowdon 
Ik zie nog voor me hoe Chayenne bij de hoefsmid was en hoe ze op de grond lag, etc... de ene keer lijkt het alsof Chayenne een volleerd braaf paard is wat super d'r voetjes geeft en het andere moment is het enige wat ze wil dat zij 100 meter verderop staat en jij tegen de muur aan met touw nog in de hand.
Dus nee, ik durf er niet aan te beginnen om met een scherpe pincet in de kootholte te gaan zitten friemelen