[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperRoos

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:07

FK, nou kom maar op iemand met een spiegelreflex ding haha, ik wil t graag proberen
heb dat zelf ook hoor, dat de andere foto's, waar er 1 a 2 op staan dat ik denk stof
maar die bij mn vader en die in de tuin, ney dat is voor mij wel bewijs...
en mn moeder heeft zelf ook readings gehad, nou daar zijn me een dingen in gezegd, dat is gewoon bijna te... ook om hier te plaatsen hihi

annick, wowie super die deems in het tuig, ziet er erg netjes uit, en ow wat is ie mega haha
mooie foto's, de laatste bij mijn album, die is prachtig!

dobbel, lonan erg heet, fig ook al hihi

spetter, na de vergadering toch weer niet helemaal lekker, ff rustig aan doen weer dan!

cheveyo, prachtig!

wenk, sterkte hoor ook voor jou moeilijke periode nu dus
en erg druk erbij met de paardjes, probeer idd je rust te nemen en laat tp maar een beetje voor wat het is anders hoor...

jean, haha foto maken dan en gewoon op bokt zetten haha ney hoor
thanx voor wat je zegt over niet druk maken

silas, trainse voor de keuring morgen!

pellie, haha goed idee van bokkers ergens lekker doorhalen
haha mijn gekke foto's gewoon overheen gekeken omdat dat het enige normale is hier op tp voor jou haha geweldig
idd als ik me goed concentreer staan ze erop, zelfs op de plek waar ik ze gevraagd heb te zijn zeg maar...
gam gevoelig op de hoefjes, moeilijk de oorzaak te vinden dus, balen

zo hehe toch maar even gekomen anders waren het voor morgen weer 7 pagina's lezen
en op nr 1 staat ff de analyse van keeva haha schaam me diep hoor

fig deed t super vanaaf, ff grondwerk, staart op de rug, bokken, gek doen, en op uitnodiging in volle galop naar me toe komen, stoppen, om vervolgens gelijk met zn kop laag en been in rust te bijfen hangen haha
en op mijn commando dan weer weg schieten al bokkend enzo, maf beessie

morgen ff lekker met de hondjes wandelen en dan smiddags voeren
ff rustig daggie
heb het helemaal gehad nu, kapot van vannacht nog dus nu ff lekker douchen en dan naar bedje

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:14

superroos zal het in de lucht zitten,

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:26

ik eis een postings-limiet voor een aantal mensen hier!!! >;)

sorry wen, ook overheen gelezen... brrr je beste -innetje ik moet er niet aan denken, zou kapot gaan van verdriet!!

sorry roos.... maar ik vind het een mooi fenomeen dat je het zo kan sturen, de wereld heeft mensen zoals jou hard nodig volgens mij.

dobbel werken jullie ze zelf ook iets bij? leuk dat je tevreden bent!

zoooo pellie is ook bea geweest en uitgevogeld hoe ze tekst in een foto kan plaatsen

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:32

Nee ik doe er niks aan, als we ze thuis hebben staan wil ik me er wat meer in gaan verdiepen.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:32

pfff veel te veel gepost weer hier...!!!
Had al beloofd je te helpen Silas, dus dat doe ik dan ook graag
Wenk....sterkte meid

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:34

Haha dank voor alle lieve reacties....

Roos, ik vind het leuk om TP bij te lezen, vind ik gezellig en is toch ff lekker uitrusten...

Ik merk gewoon aan mijn lichaam dat ik echt te veel hooi op mijn vork heb genomen de afgelopen tijd. Eerst die ontsteking in mijn schouder (die nog niet eens helemaal over is), en nu loop ik weer met een flinke peesontsteking in mijn voet. Echt een teken om in ieder geval niet meer te doen dan nu. Mede daarom ben ik dus op zoek naar iemand die mij wil helpen met de paarden. Eerst samen, later wellicht eens alleen. Dat is dadelijk met het veulen ook handig...

Pel, dat was ik ook... Ze was pas 19. 31 januari is het 5 jaar geleden. Ik heb vandaag op mijn werk gezegd dat ik die middag in ieder geval vrij ben. Was eerst moeilijk, want we zitten dan midden in het drukste seizoen, maar toen ik het duidelijker uitlegde (uiteraard begonnen toen de tranen weer te lopen) kon het wel. Na 5 jaar doet het nog steeds pijn, ik blijf haar missen. Het frappantst vind ik nog wel dat ik bijna een jaar na haar dood Lisje heb gekocht, een paardje van het ras waar zij dol op was en wat mij toendertijd niet veel zei. Pas toen Lisje al een tijdje bij mij stond realiseerde ik me dat. Nog steeds denk (weet) ik dat ze af en toe met me mee kijkt en me stuurt. Zondag bijvoorbeeld zat ik op de kar, toen we met Lisje reden en ik had gewoon het gevoel dat ze naast me zat en genoot van die dikke ass voor de kar...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:36

Wenk moeilijk zeg! Veel te jong ook. Een vriend van ons vorig jaar ook zo plotseling overleden. Blijf je aan denken
Tinkersjakie... je praat niet snel.... wij luisteren te langzaam
Hihi roos je kunt mooi vertellen over Figje!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:41

gave foto's chev

jellie gefeliciteerd met je nieuwe huis

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:42

Jeetje wenk dat is echt moeilijk om mee te maken, zoiets blijft moeilijk, sterkte

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:46

Knap gedaan Pellie, maar wel een béétje grote foto, of ligt dat aan mijn ouwe pc? Moet nu van links naar rechts scrollen

Tinkersjakie, leuk bedacht van dat topic en leuke kaart ook met die zwiepende staart

Is Annemarie helemaal in katzwijm gevallen door die kerstpakketten?

Sox komt nooit in galop op uitnodiging naar me toe SR. Die moet ik uit het land sleuren, lui beest! Behalve als het gaat schemeren, dan staat het hele spul in de buurt van het hek i.v.m. etenstijd. Of als ze met elkaar een lollige bui hebben (vooral met vriesweer), dan dendert het spul dat grote land 3x rond, staarten de lucht in en de bolle heeft dan de grootste lol. Ik sta dan maar wat sullig in het midden met mijn touwtje en halster...

WenK, effies gas terug nemen. Moet je toch ook een goed gevoel geven dat overleden vriendin nog steeds bij je is al merk je dat niet iedere dag.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:47

Sorry even bijwerken

Cheveyo schreef:
Cheveyo schreef:

Knutselen voor:
- Des, Tommie in de sneeuw of iets anders?
- Annick, profile en site (offe sneeuwfoto's van vanmiddag als doorzet hihi)
- Vasthi- kerstkaart, stuurt foto
- Keevagirl, kerstkaart foto;s per pb ontvangen
- Chubby, kalender, foto's in profiel
- Roos, Figor
- Spetter, kaartje kerst?
- Pellie foto Gammon neus in sneeuw

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 21:48

Jean schreef:
Gieren toen straks, ik had de webcam aan heb Il het resultaat laten zien, ben echt zo trots.

Soxje, IL haar Ier, zit regelmatig naast de mijne, vergeten ze dat het bij ons een uur eerder is en als ze dan wacht hebben bellen ze gerust een paar uur midden in de nacht, en maar kletsen, hahaha

Ja ja ik heb ze al gezien hihi en ze zijn mooi hoor

En MIJN Ier? *proest* zal het hem zeggen, komt er toch nog die ierse bruiloft Komen jullie ook?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 21:48

Cheveyo schreef:
Sorry even bijwerken

Cheveyo schreef:
Cheveyo schreef:

Knutselen voor:
- Des, Tommie in de sneeuw of iets anders?
- Annick, profile en site (offe sneeuwfoto's van vanmiddag als doorzet hihi)
- Vasthi- kerstkaart, stuurt foto
- Keevagirl, kerstkaart foto;s per pb ontvangen
- Chubby, kalender, foto's in profiel
- Roos, Figor
- Spetter, kaartje kerst?
- Pellie foto Gammon neus in sneeuw

zo'n kalender is wel errug gaaf

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:51

*meld me nog even snel*

Vanmiddag geoefend voor de oefenmarathon, zijn omgeslagen met de kar.. Maar Snowdon bleef superrelaxed! Na wat twijfelen toch ook weer de kar opgestapt en verder door de bak gereden... Vertrouwen kwam dankzij m'n ventje snel weer terug! Zijn maar ff de weg opgegaan ipv de oefeningen in de bak.. Maar later nog wel ff een paar rondjes in de bak, anders durf ik zondag misschien niet meer.. In de scherpe bochten ging ik automatisch extreem naar de andere kant hangen Ben eigenlijk best wel geschrokken... was alleen en heb echt geluk gehad denk ik maar...

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 21:53

snowdon schreef:
*meld me nog even snel*

Vanmiddag geoefend voor de oefenmarathon, zijn omgeslagen met de kar.. Maar Snowdon bleef superrelaxed! Na wat twijfelen toch ook weer de kar opgestapt en verder door de bak gereden... Vertrouwen kwam dankzij m'n ventje snel weer terug! Zijn maar ff de weg opgegaan ipv de oefeningen in de bak.. Maar later nog wel ff een paar rondjes in de bak, anders durf ik zondag misschien niet meer.. In de scherpe bochten ging ik automatisch extreem naar de andere kant hangen Ben eigenlijk best wel geschrokken... was alleen en heb echt geluk gehad denk ik maar...

ooooooooo lekker ding, pas je wel goed op jezelf

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:55

Das schrikken Leon!! Niemand zich bezeerd?

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:56

Jee leon doe je wel kalm aan, niks bezeerd, goed dat snow zo weer verder ging zeg,

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:57

Wordt er op zo'n Ierse bruiloft ook kalkoen geserveerd? Dan ben ik van de partij Moet 't wel scharrelkalkoen zijn!

Enne, is er nog een leuke Ier over? Mag best een paar jaar jonger zijn

Jeeez snowdon, hoe kan dat nou, bochie te scherp genomen? Gelukkig goed afgelopen en ook goed afgesloten anders kunnen zowel jij als snow er geen goed gevoel aan overhouden.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:58

Koele Snow, superknol!
Wel voorzichtig doen hoor!!!

IL, natuurlijk komen we naar de bruiloft hihi.
Zet je naam er maar onder hoor wel even foto's aanleveren aub.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:59

Ik heb een gescheurde nagel, telt dat ook?

Nee, was op tijd van de wagen gesprongen en had de leidsels nog vast, dus kreeg Snow direct tot halt na enkele passen waarmee hij de kar weer rechttrok... Rechtervoorwiel was tijdens een keertwending weggezakt in een stuk erg zacht zand ofzo We hebben die 'kuil' nog goed aangestampt en van de week wordt de bak sowieso nog rechtgetrokken voor de wedstrijd.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:02

nog een ontsteking erbij wendy... hmmmm kan er ook nog wel bij
fijn dat je d'r af en toe nog bij je hebt, zo hoef je haar niet helemaal te missen dus.

sorry sox, wrs. heb jij een 15" beeldscherm? dat vergeet ik wel eens omdat ik een grote heb. ff kieken of ik hem nog kleiner kan maken.

jeetje chev, heb je tijd over ofzo?

leon brave snow heb je toch en goed dat je er weer opgeklommen bent!!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:05

Oef wat gaan jullie weer snel zeg..... Je zou bijna zeggen dat jullie niks anders te doen hebben....

Voor degene die het nodig hebben

Leuke foto's van Damian gezien. Top dat het zo goed ging....
En hele leuke knutselwerkjes van Chev.... Top hoor... Waar staat PSP eigenlijk voor?

Heb verder weinig te melden, maar ben wel lekker bij gelezen....
Snowdon lekker cool gebleven...

Jean : weet jij misschien ondertussen de schofthoogte van De Boss al? Of ben ik nu heel vervelend?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:11

vergeet helemaal te vertellen dat lutske weer weggaat. ze staan nu op hun kleine zandbakje en gam jaagt haar wel eens weg. hij bijt niet, maar trekt een lelijke kop naar d'r en dreigt heel erg. lut gooit af en toe d'r kont wel omhoog maar bijt niet genoeg van d'r af. daarnaast is ' ie ook wel eens zo flauw om in de deuropening van de box te gaan staan, waar zij ook net staat te eten. ze gaat dan bij de achterwand staat en moet wachten tot hij daar weer weggaat. aangezien er eten ligt zal dat soms wel eens een tijdje kunnen duren.

ik doe ze weekends wel eens op het land maar dat is zo'n vieze natte bende dat dat niet vaak en lang kan. na een paar uur staan ze ook alweer bij het hek te wachten.

de vraag was of het zandbakje in 2 stukken kon worden gezet, zodat lut met rust gelaten kon worden. dat wil ik niet, dan heeft ze helemaal geen contact meer, en vind ik het niet paardwaardig om ze op een paar 4-kante meter te laten lopen, net zo min als in een box.

grootste punt is dus ook dat ze niet tussen ewald en gam komt, laat staan naast die twee qua contact of vriendschap. nooit wordt ze eens gekroeld, ze wordt hooguit getolereerd door die twee. ze is dus niet gelukkig. als ik er ben, bijv. om te mesten dan kruipt ze je in de broekzak, zo graag wil ze wat aandacht. meestal gaan we ook ff kroelen.

volgend jaar wil ik dus een veulen maar dat duurt nog meer dan 3/4 jaar voordat het zover is. dan zou ze een maatje kunnen hebben. maar ze gaat dus weer weg. ik vind het jammer omdat ze hartstikke lief is maar dat ze zo eenzaam is, is ook niet leuk.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:18

Jammer dat het niet klikt, Pellie. Kit heeft vorig jaar ook op een kleiner stukje gestaan, is helemaal niet leuk voor paard en mens...
Stoer een veulen!!! Je had al iets op het oog zei je net al ergens tussen de regels door. Ben benieuwd!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:19

SuperRoos schreef:
FK, nou kom maar op iemand met een spiegelreflex ding haha, ik wil t graag proberen

Helaas, de camera is iets TE duur om effe op sturen...

Citaat:
fig deed t super vanaaf, ff grondwerk, staart op de rug, bokken, gek doen, en op uitnodiging in volle galop naar me toe komen, stoppen, om vervolgens gelijk met zn kop laag en been in rust te bijfen hangen haha
en op mijn commando dan weer weg schieten al bokkend enzo, maf beessie

Koot en Mira waren ook errug druk vanochtend