heb dat zelf ook hoor, dat de andere foto's, waar er 1 a 2 op staan dat ik denk stof
maar die bij mn vader en die in de tuin, ney dat is voor mij wel bewijs...
en mn moeder heeft zelf ook readings gehad, nou daar zijn me een dingen in gezegd, dat is gewoon bijna te... ook om hier te plaatsen hihi
annick, wowie super die deems in het tuig, ziet er erg netjes uit, en ow wat is ie mega haha
mooie foto's, de laatste bij mijn album, die is prachtig!
dobbel, lonan erg heet, fig ook al hihi
spetter, na de vergadering toch weer niet helemaal lekker,
ff rustig aan doen weer dan!cheveyo, prachtig!
wenk, sterkte hoor
ook voor jou moeilijke periode nu dusen erg druk erbij met de paardjes, probeer idd je rust te nemen en laat tp maar een beetje voor wat het is anders hoor...

jean, haha foto maken dan en gewoon op bokt zetten
haha ney hoorthanx voor wat je zegt over niet druk maken

silas, trainse voor de keuring morgen!
pellie, haha goed idee van bokkers ergens lekker doorhalen
haha mijn gekke foto's gewoon overheen gekeken omdat dat het enige normale is hier op tp voor jou
haha geweldigidd als ik me goed concentreer staan ze erop, zelfs op de plek waar ik ze gevraagd heb te zijn zeg maar...
gam gevoelig op de hoefjes, moeilijk de oorzaak te vinden dus, balen
zo hehe toch maar even gekomen anders waren het voor morgen weer 7 pagina's lezen
en op nr 1 staat ff de analyse van keeva haha
schaam me diep hoorfig deed t super vanaaf, ff grondwerk, staart op de rug, bokken, gek doen, en op uitnodiging in volle galop naar me toe komen, stoppen, om vervolgens gelijk met zn kop laag en been in rust te bijfen hangen haha
en op mijn commando dan weer weg schieten al bokkend enzo, maf beessie
morgen ff lekker met de hondjes wandelen en dan smiddags voeren
ff rustig daggie
heb het helemaal gehad nu, kapot van vannacht nog dus nu ff lekker douchen en dan naar bedje

Komen jullie ook?
We hebben die 'kuil' nog goed aangestampt en van de week wordt de bak sowieso nog rechtgetrokken voor de wedstrijd.