Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lieverd 
en ik begin dus maar even omstreeks april.
. Geiten waren ook een soort buitenaardse wezens met die rare dingen op hun hoofd.
Ze was dan ook erg blij dat in het weiland naast ons twee jonge hengsten stonden, dat was ten minste iets wat hinnikte en ze aten ook nog gewoon gras
. De heren waren zeer gecharmeerd van Cait en hielden dus heel schattig de wacht bij haar. Zodra ze te ver bij hun weg liep, hinnikte ze haar heel hard en dwingend terug. Cait genoot van al die aandacht en liep dus expres nog een paar stappen verder voor ze terug kwam
. Helaas vond ze nog een nieuwe hobby, het schuren tegen een boom
, nou groeien haar manen gelukkig langzaam weer aan.

, kan ze vast een plekje vrijhouden in haar balboekje
Dus reserveer dan maar gewoon alle dansen
luilak

. De paarden kwamen naar hun toe toen ze bij het hek stonden, er was een opstootje in de kudde en meneer gleed uit en zat met zijn kont in de sloot. De stalhoudster heeft hem eruit getrokken aan het halster... Goh waar zou die halsterfobie vandaan komen? Heb de stalhoudster na die tijd minimaal 2x gesproken dus dat had ze echt wel even mogen melden! Tot mijn verbazing waren zijn hoeven ook nog steeds niet gedaan.. Voel me nou een beetje zo
dus even afkoelen en dan ga ik maar eens bellen!