Zooooooo lekker Grit . Ben dan al weer bijna zowat klaar met stage
Grit
Geplaatst: 03-11-09 00:37
Dat is dan ook weer lekker, dan moet ik nog een paar uur door nederland rijden
mnkortleve
Geplaatst: 03-11-09 00:38
ellieellende Ja Alleen Chabo en Devynn hebben een spuit gehad ze hebben er hier gewoon een hekel aan om op stal te staan denk ik. Verder lekker druk, maar voor een goed doel.
Biancaa Wat vervelend allemaal. Leuke foto's.
Grit Tzt ga ik gewoon lekker weer rijden ik kan het toch niet volhouden om het niet te doen rustig aan beginnen dan komt het vast goed. Ik vind haar ook erg aardig ze is consequent en heel vriendelijk daar ben ik echt heel blij mee. Jorn zijn broek heb ik maar uit gedaan hij bleef naar beneden zakken. Later zag ik hem ineens zonder broek voorbij het raam lopen ik heb hem maar gauw naar binnen gehaald.
Ik zie Jorn al lopen in zijn onderbroek. Koud, nee hoor, als je je muts maar over je hoofd trekt .
mnkortleve
Geplaatst: 03-11-09 00:45
Soms best lol die kleine mannen.
Vanmiddag pakte Gerjen een poesje uit de bench en liep er mee naar boven. Ik had het eerst niet in de gaten, maar later riep ik, je ben toch niet met dat poesje naar boven?..nee zei hij en kwam met poesje naar beneden ik keek hem aan hij was vergeten dat hij het poesje vast had toen hij naar boven liep. helemaal vergeten zei hij.
Grit
Geplaatst: 03-11-09 00:58
Jij hoeft je niet te vervelen Nog een weekje en dan heb je overdag een manneke minder.
mnkortleve
Geplaatst: 03-11-09 01:00
Ik verveel me nooit.
Lekker samen naar school hij wil ook echt graag gaan.
Biancaa Heerlijke poezenfoto's... Mirjam... Wat een heerlijke verhalen toch over jouw kids Ellen opruimwoede... Heerlijke kat onder de kraan Grit... bofferd... Lekker uitslapen vanmorgen.... Angela... Kat die je buikpijn wil weghalen
Ga kind wegbrengen en duik de schuur weer in... Tot laterss...
mnkortleve
Geplaatst: 03-11-09 09:14
Goedemorgen.
Vanmiddag weer naar de therapeut. Eerst maar eens opruimen in huis.
Goedemorgen iedereen, nou ja goed... heb echt onwijs KÜT geslapen. Bleh ben bekaf...
Ik ga zo de kids naar school brengen en dan lekker mijn bed weer in Opruimen had ik gister gelukkig al gedaan, was vanmorgen nog netjes aangezien de kids amper thuis waren geweest (dat scheelt echt een hap).
Zucht nu koppijn dus doe lekker rustig aan vandaag, hoop zonder al teveel problemen een keer Morgenochtend naar de Orthopeet voor Mich, dan krijgt hij weer een oordeel over zijn knie (en mijn huisarts zegt dat hij daar niet blij van wordt, waarschijnlijk weer een operatie en sowieso het vocht eruit halen...)
Eevee
Geplaatst: 03-11-09 09:28
Goeiemorgen iedereen.....
Wat een prachtige katten bianca en sterkte
Ik moet zo naar school, mijn toetsen maken ik ga me best doen! Jullie horen de uitslag wel van mijn medische rekenen......