Santa is niet drachtig hoor! Ben trots op het feit dat ze ons Sierra heeft gegeven.
grid
Geplaatst: 10-07-09 23:02
Ja leon dat gaat dan waarschijnlijk niet lukken Dan idd waarschijnlijk weer richting ITS.
Kwa rijden kan ze het wel af rijden nog regelmatig zo'n 1,5-2u buiten maar da's voor haar veel makkelijker dan 7 minuten geconcentreerd (met gespannen iemand op rug ) in andere omgeving figuren rijden in 20x40 bak Daarvoor heb ik meer regelmatige dressuurtraining nodig, want als ik dat te weinig doe krijg ik voor wedstrijd enorm de zenuwen en ben ik beetje net als Rhiannon en Grit het liefst gaat alles al perfect op hoger niveau voor ik durf te starten
Heb dan wel gewoon tijd die dag dus anders misschien met wagen mee dan ??
Hangmatten zou je toch wel ergens kunnen bestellen/ halen die met beagle erop is leuk, incl hond
Arjan 2 wk USA
pff Ellen idd
Nigel braaf geweest tijdens les
Janet spannend SUCCES!!
Berdien da's idd vreemd en lekker gereden en jessie niet meer dragend nu en flynn de acrobaar of is het clown
Maartje ook lekker naar bos/ hei geweest Avelyn ook alleen braaf thuis
pff Petra *jaloers*
Dagmar afgekikt van paardjes nu mag je best weer knuffelen hoor
oh skippy
Iedereen vast Veel Plezier morgen wie is de fotograaf nu annique zelf meedoet met paard of heeft ze net als frenia grooms die voor haar rennen zodat ze foto's kan maken ?!
Ok, weer rustig geworden, Dodge is lekker aan het spelen met zijn balletje (lijkt er een stuk minder van onder de indruk dan het vrouwtje, is eigenlijk helemaal niet onder de indruk) Wat heb ik allemaal gemist?
Leon, ziet het dus wel zitten 2 weken alleen dan is het goed, maakte me zorgen of je wel zou redden in je eentje Samen met Tobias Chillen in de hottub incl hangmat! zeer gaaf! Zal eens rondkijken bij wat lieve klanten, korting korting!!! lijkt me ook wel wat voor die kleine vechtersbaas hier! Zoek het uit voor je Leon, heb ze in de vorm van de foto met Beagle al weleens gezien hoor! (niet raar, kom in zo'n 5 a 6 dierenwinkels per dag....)
Janet paft zich scheel en heeft stress! Snap ik! Het is ook wel heeeeel spannend zo! Duimen draaien hier ook voor jullie!
Sorry Lois! Het tempo slappe klets lag vanmiddag erg hoog! Maar heb wel veel gegeniffeld achter de pc
Berdien lekker plassen gestampt en ook al de Z oefeningen aan het oefenen Je paardjes zien er super uit! En wat een stomme fout zeg, zit je je helemaal te verheugen op de komst van je nieuwe maatje!
Dat ziet er heerlijk uit daar Maartje!
Dagmar! hoe kun jij nou zere voeten hebben? Verkopen ze geen comfi schoenen bij jullie?
Ik heb ook niet zoveel met rassen op zich! Ik had nog nooit van een Tinker gehoord voordat ik bij Danielle ging rijden en zo een berg tinkers ontmoette, die mij eerst het ziekenhuis inwerkte, toen Niamh ontmoet, die was ook al zo'n scheurneus. (ik tinker opgezocht op internet; koele dieren met rustig karakter! dussss) Maar toen is ze toch godzijdank blijven plakken! Tja en dan die hond van mij, die kwam aangerend en pakte mijn schoen vast, en zo is die ook mee naar huis gegaan als 8 weken oud hummeltje. dit is ie op zijn eerste dag bij mij, en serieus dat balletje is nu 4 jaar later nog steeds zijn lievelingsballetje! 4 augustus wordt ie alweer 4!
Ik zou de datum gewoon verzetten mensen (buitenrit drunense duinen) (niet banketstaaf bedoeld Ingrid.... wil gewoon heeeeeel graag mee )
Skippy bal leeft geen week? verdorie, had ook moeten wedden!
En naast sms-en, kaartlezen en grand prix oefeningen maakt Vince heel wat los bij Niamh! Vandaar de Passage, dat heeft ie haar ff geleerd tijdens ons ritje! Nogmaals sorry Trea
Ik weet die Motherfucker te wonen ja, zag die hond uit een huis komen rennen! Misschien dat ik vanacht nog een baksteen door het raam ga gooien!
sow, ben gelukkig weer bij
D_Travis
Geplaatst: 10-07-09 23:11
ahhh wat een scheetige foto
haha ja we verkopen wel zeer comfi schoenen alleen ja, je moet ze wel inlopen je begrijpt dat ik al wat schoenen heb aangeschaft hahaha
maar ik ga weer, morgen weer verder mijn schoenen inlopen en dan lekker weekend
weltrusten!
Puchje
Geplaatst: 10-07-09 23:14
Sjongejonge, ik kan ook niet éven de paarden voeren he Oh Grit je kómt wel Leuk!! Nu nog even aan Carlo vragen of hij stiekem Vince inlaadt Wat doet HIJ nou achter in de vrachtwagen??
En Ellen ruzie met de buurman... Jeetje, daar schrik je van, zeker zo midden in de nacht.
DENISE!! ZIT EN BLIJF. Wij willen éérst filmpje.
Ik heb echt een halfuur staan klungelen met de draden en de prikpalen. Ik had gloeiendegloeiende maar 3 meter te kort, en daar kan ik zOOOOO sjagrijnig van worden, en al helemaal als er een mopperend paard aan de andere kant van het hek staat.... Mórgen mag ie erop, dat is slechts al 2 maanden zo Ik ga nog even gamen en dan slapen
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 10-07-09 23:16
Puchje
Geplaatst: 10-07-09 23:16
Gabriel is een mietje
Laatst bijgewerkt door Puchje op 10-07-09 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 10-07-09 23:17
Wat een lieve kleine Dodge Elke nacht wat hondenpoep recht voor de voordeur kan ook erg irriterend werken (wel opletten dat de hond goed binnen zit). Dus hij was losgekomen en rechtstreeks op Dodge afgerend, lekker beest. Zal wel per ongeluk zijn, maar dat moeten ze dan echt beter voorkomen.
Grid ook al perfectionistisch (lastig he)
Puck; dat is Verder weer een hoop ruis in jouw bericht, weet niet wat het is
Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat Nig en ik nog HEEEEL wat te oefenen hebben Ach, we hebben nog een maand
Mensen die morgen naar Wormer gaan, heel veel plezier
Grit
Geplaatst: 10-07-09 23:21
Denise en ik maar wachten........
Ruis in Ellen's bericht, snap er niks van.
Ik ga afsluiten en slapen. Morgen werken
ellieellende
Geplaatst: 10-07-09 23:22
Skippy leeft nog!!! Dat is toch kei leuk spelen met een skippy!? In Gemonde heb ik nog geen pony gevonden die een skippy speelwaardig vind...... Super leuk gedaan dat filmpje!!!
Snowdon vind de bal alleen maar leuk als ie met mij (of een ander mensje) samenwerkt Dus misschien moeten ze het leren leuk te vinden?
Leuk fimpje Denise
Ik zou op zn minst nog even verhaal halen nu je hond veilig is gesteld, Ellen....
Ik ga slapen, morgenvroeg Arjan wegbrengen, shetzadel halen (wanneer kom je met Desie, Ellen? haha) en dan naar een of andere keuring van gevlekte paarden. Schijnen gezellige mensjes rond te lopen.
Owja, Ellen ik wacht met smart op bericht terug vwb die hangmat
Ik ga binnenkort eens hier in de stad kijken bij zo'n dierenwinkel met allerlei modieuze accesoires voor hond en kat. Maar echt kopen zal nog wel ff moeten wachten, zal wel een prijskaartje aan hangen....
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 10-07-09 23:38
Iedereen veel plezier morgen in Wormer.
Ik ga kijken of Johan Cruijf morgenochtend tijd heeft voor Gabriel
hahaha Volgens mij lachen die Ponies mij keihard uit, als ik van links naar rechts door de wei ren, kijken ze elkaar aan en zie je ze denken; we moeten echt op zoek naar een baasje die wel spoort.
Ik laat het hier maar bij verder, die kerel zag er allesbehalve redelijk aanspreekbaar uit..... hoef m ook niet meer tegen te komen verder.
Slaap lekker en als Desie vakantie heeft zullen we wel eens die pony komen temmen! hihihihi Moet toch echt een een keer aanwaaien bij jullie!
Veel plezier morgen en wens Arjan ook veel plezier!