hdv wat voor boomlooszadel heb je in gedachten? Ik heb zelf een barefoot, ben er erg tevreden over.
hdv
Geplaatst: 28-01-09 22:36
sorry het stond er een beetje krom.. wil het liefst een boomzadel. dus geen boomloos snap je hem nog?? vast want de iq test heb je goed gedaan (grapje)
heb de test ook meegedaan vond hem moeilijker dan vorig jaar.. ben nu aan het nakijken...
Grit
Geplaatst: 28-01-09 23:28
Toch ook nog wat van familiehersens naar mij gegaan . Mijn broer is hyperintelligent, dacht dat alles bij hem zat
Zo te lezen is homozygoot voor bont erg geliefd. Dus gefeliciteerd voor iedereen. Moet wel fijn zijn, als je er zo voor in spanning hebt gezeten.
Een volle broer van Ziggy te koop. Ik had hem nog niet eerder op een foto gezien. Succes met de verkoop Paintlinger, ik snap je keuze, maar geloof graag dat het moeilijk is . Ook voor Janet, net of er een stukje Ziggy weg gaat. Maar als hij goed terecht komt, dan went het snel. Naar welke zorgboerderij gaat de shet??
Sita; wat raar dat de tandarts niet op neemt . Zal toch ook gewoon moeten werken of in ieder geval inspreken wanneer hij/zij er wel is, mooi irritant.
Grid; vrienden gemaakt op het werk
CP; duimen dat het nog bij de virus hoort
Nathalie83
Geplaatst: 28-01-09 23:30
Ik zit op 130 Valt me echt super mee want ik vond hem echt moeilijker..
De rest ook gefeliciteerd met de testresultaten en in het bijzonder voor Tol dattie ook perfect door de rontgen is gekomen!! Op naar de hengstenkeuring, dit heeftie al in de pocket!!
En jammer dat Max te koop staat, veel sterkte ermee! Vriendin van mij is op zoek naar een beleerde tinker, mag ik Max doorgeven aan haar?