Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gooya schreef:Ik ben ook één van de nieuwkomers hier. Kan me heel goed voorstellen wat er geschreven is over de uitbreiding met nieuwe mensen. Merk dat veel mensen elkaar al kennen. Probeer ook een beetje mijn weg hier te zoeken. Ken nl alleen nog maar Liesbeth.
Fijne dag iedereen!
Claudia78 schreef:Ten 1e een goedenmiddag iedereen
Gooya schreef:Ik ben ook één van de nieuwkomers hier. Kan me heel goed voorstellen wat er geschreven is over de uitbreiding met nieuwe mensen. Merk dat veel mensen elkaar al kennen. Probeer ook een beetje mijn weg hier te zoeken. Ken nl alleen nog maar Liesbeth.
Fijne dag iedereen!
Even over de weg proberen te vinden.... Ik merk wel dat ik daar moeite mee heb.
Zoals nu ook ik denk dat ik toch al snel een uur het lopen bijlezen. Nu wil ik dus wel op andere mensen gaan reageren over wat ik ook interessant vind en als ik het bericht dan typ ben ik al het verhaal kwijt wat bij welke persoon hoort. Hierdoor reageer ik nog niet superveel op anderen zodat ik mee kan kletsenMaar dat moet gewoon even los lopen denk ik.
![]()
Mirjam: Ook ik heb even je filmpje bekeken. Ik herken mijn Friese ruin (gurbe) er wel een beetje in.
Ik doe sinds mei met hem aan de klassieke rijkunst en dan met name rechtrichten. Ik zag dat paard in 1 a 2maanden tijd een heel ander paard worden. Ik denk dat je door zo wat te gaan trainen een eind kan komen? Je rijd zelf niet las ik? Kun je les hierin van iemand krijgen?
Lees weer dat er de nodige zieken zijn onder ons? heel veeeeel Beeeeeteeeerschap!![]()
Hilde : Welkom in dit topicZoals je net las zit ik hier ook nog maar sinds kort
![]()
Bah wat is het weer eens lekker koud he? Die wind die snijd hier enorm.
Er is vanochtend alweer een beetje sneeuw gevallen..Niet veel maar toch. Er ligt hier ook nog het nodige.
En, volgens mij regent het nu (niet te geloven met die temperaturen)
Claudia78 schreef:Oooo, ja dat zeker. Dat ik mijn weg nog niet kan vinden beteken niet dat ik het niet leuk vind hier![]()
Als ik alles hier zo lees vind ik dat schitteren en gezellig het is alleen dat ik soms nog niet zo goed reageren kan. En dan met name op meerderen tegelijk. Ik word volgens mij al een beetje vergeetachtig (uhuhh 32 jaar)
D_Travis schreef:wat ik zelf doe is in 1 pagina bijlezen en een andere pagina reageren, maar ik weet bij de meesten wel wie wat zegt, dus eigenlijk is dat niet nodig, tenzij er tig bladzijden zijn bijgekomen. Want ik kan dan neit alles onthouden natuurlijk
Het wordt wel gewaardeert om op belangrijke gebeurtenissen te reageren, hoeft echt niet op alles, maar als er zieke dieren zijn of juist iets leuks is gebeurt of wat dan ook, dan is het wel zo fijn om met elkaar mee te leven.
Daar is immers dit topic op gebaseerd. Zeker omdat we altijd met een hecht clubje waren.
D_Travis schreef:als het uitharen echt begint, dat er veel losse haren zitten zeg maar, dan gebruik ik zon stalen roskam met drie rijen achter elkaar (met van die tandjes) of een metalen zweet mes die ik dan om buig zeg maar. Werkt goed!
Als bijna alle haren eraf zijn, maar hier en daar nog wat lange sprieten uit de vacht steken, dan meestal met een schuurblokje.
Claudia78 schreef:Ik gebruik ook zo`n stalen roskam en borstel meestal na met een harde borstel.
Sorraya is nog maar anderhalf jaar dus die scheer ik nog maar niet hahaha
Misschien als ze straks onder het zadel komt dat ik dan een lichtere deken om ga doen.