ja snap ik.. aan de ene kant ben ik blij dat ik zo onbevangen in het hele dekgebeuren ben gestapt, pas achteraf besefte ik wat er allemaal had kunnen gebeuren.. kan zoveel mis gaan idd.. bah
Soms is het inderdaad maar beter om niet teveel te weten. Je kent je paard en als je iets niet vertrouwd bel je de DA. Nadeel van internet is dat er in verhouding meer slechte verhalen op staan.
Eevee Ik heb goed geslapen. Lekker shoppen.geef mij de neckermann maar
kuzznathalie Eigen slacht of verkoop?
Boncho Wat erg van je opa, het zal ook wel moeilijk zijn voor je oma. Lief koppie heeft woefie.
timokyana Ziet er goed uit zeg wel een hoop zeem werk.
Mallow Er zullen er vast meer komen.
Schimpje Jeetje dat is balen zeg, ik snap dat niet kunnen ze nou niet met die gore klauwen van andermans spullen afblijven.
_janet_ Hopelijk komt er wat uit, zo ja moet je dan ook op cursus of mag je daar zonder papieren rijden of heb je al papieren? Wel leuk zeg dan moet ik gelijk weer aan mijn oude werk denken ik laadde geregeld karretjes van mensen vol met een bobcat en dan waren er ook van die ''mannen'' die vroegen of er nog een man was om te laadden nee die is er niet, maar als u er geen bezwaar op heeft wil een vrouw het ook wel doen. Zelfs toen ik 8 maanden zwanger was stapte ik met mijn dikke tetter in dat ding.
_Rhiannon_ Vervelend zeg zo'n hoofdpijn, kun je daar niet wat sterkers voor krijgen van de huisarts?
Grit Was zeker heel leuk om jou ontmoet te hebben, je heb het me wel een beetje moeilijk gemaakt. Bravour is een geweldig paard om mee te werken er zit ook een hoop werk in om hem weer lekker te laten lopen en als ik jou dan zo bezig zag begint dat wel heel erg te kriebelen. Navigatie komt goed hoor.
Resi_lover Leuke hengst, maar wel een beetje aan de prijs.
Lucy_1 Geen foto's gemaakt. Klinkt leuk voor Little Tom.
snowdon Dat zal je best voelen als je even niet gewerkt heb, gelukkig is het niet tegen gevallen.
TinkerVlot Foto's zijn nog onderweg ik had alles van mijn computer gewist toen ik je post las.
Chanel_ Vervelend zulke mensen. Maffe kat.
draaakje Lekker gereden.
ellieellende Lekkere chocolaatjes gegeten. opruimdrang, stuur ook eens wat hier naartoe. Grey's anatomy Leuke serie ik hoe het ook bijna nooit droog.
D_Travis Brave pony. Vervelend dat je nog steeds niet lekker ben.
Veulens zijn geent, het was alsof ze wat voelde aankomen want zelfs Bonny wou zich niet laten pakken en dat gebeurd eigenlijk nooit. Bravour pakken was een compleet drama. Grainey liep gewillig mee tot op een bepaald punt ik denk dat ze de dode koe rook ze stond te blazen en te snuiven.
Mirjam de paardjes geent. Stom is dat he dat ze zoiets aanvoelen. Grain die de dode koe rook Gezellig met Grit gehad leuk leuk
Biancaa
Geplaatst: 03-11-09 00:19
Leon druk gehad op het werk, maartje heerlijk gereden, chanel aan de vitaminendrank Cecile op cursus en ziek, ellen aan de chocola en dan ook nog eens langs de bakrand Dagmar lekker bij de paardjes geweest... verder ben ik het kwijt...
Ben ook benieuwd naar de veulens in het topic hoor
Nou hier de advocaat gebeld, we gaan dus helemaal niks doen... fijn he, dat kreng heeft dus gewonnen De advocaat wil best in hoger beroep gaan maar hij vreest dat dit niet ten goede komt en de kans dat we "winnen" maar 50 % is. Dan maak je dus 1300 extra advocaat kosten terwijl Mich dan misschien iets van 20 euro in de maand minder moet gaan betalen. Dat weegt dus niet op tegen de kosten die je dan gaat maken. Schulden aanvechten heeft ook geen zin, staat op naam en zij gooit het er gewoon op dat zij van niks wist en nergens getekend heeft. Hij gaat wel hetgene wat we nog moeten betalen met terugwerkende kracht een betalingsregeling voorstellen met 25 euro in de maand. Dan doen we er 4 jaar over om haar terug te betalen Wil zij dat aanvechten dan zou het via een instelling moeten, deze kunnen maar een halfjaar terugvorderen, dit half jaar wordt elke maand minder omdat ik nu netjes de allimentatie betaal. Dus nu zou ze maar 5 maanden kunnen vorderen.
Mich kreeg vandaag weer een smsje, ze is niet van plan om Sanne aanstaande zaterdag te geven, hij ziet haar zondag over 2 weken wel weer. Volgens de advocaat mag zij dus gewoon 5 minuten voor tijd afzeggen, helaas is daar niks aan te doen. Hij zegt wel dat we gewoon die zondag mee moeten tellen voor die 4 keer dan Sanne moet komen om een weekend te blijven. Telt zij dit niet mee, gaat Mich het harder spelen, aangezien Mich recht heeft op halve vakanties, de Kerstvakantie duurt 2 weken, dus hij zou 1 week mogen hebben (hij wil dit eigenlijk niet omdat Sanne nog niet gewend is, maar als zij zo "vies" speelt dan gaat hij ook harder worden)...
Nou wat leuks geen gezeik, in navolging van hoe eten wij, hoe slapen wij: In de gordijnen dus...
Of met je oudere halfbroer
Die alles best vindt :
Alleen met je halfbroertje is ook lekker
En Moeders vindt het al prima dat ze even verlost is van het grut aangezien Spookie ook al bij haar drinkt
ellieellende
Geplaatst: 03-11-09 00:21
haai Bianca! kan helaas niet meer voor je betekenen.
Wat een plaatjes zijn het toch he? Hoe gaat het met Noa haar dracht?
ja ze zijn echt grappig die kleintjes Ze worden af en toe een beetje gesloopt door Spookie maar ach ze vliegen hem ook elke keer aan.
Met Noa gaat het heel goed, ze is een stuk opgeknapt waar ze nu staat. Ze kijkt veel vrolijker uit haar ogen en is helemaal blij dat ze aan het werk kan. Haar dracht, volgens mij goed, ik zie nog niet veel. Ik denk dat ik binnenkort eens ga laten opvoelen, ik heb na die eerste scan niet nog een keer laten scannen
Grit
Geplaatst: 03-11-09 00:24
Mirjam, lijkt me ook echt frustreren voor jou dat je niet op je eigen paarden kan rijden zoals je zou willen . Ik hoop ook echt dat er een oplossing voor je rug komt. Ik vond het wel heel leuk om Bravour eventjes te mogen meemaken. (ik heb het je toch niet te moeilijk gemaakt ) Je hebt een leuke kudde en de bijrijdster lijkt me een erg leuk mens. Hopen dat je ook zo iemand voor Bravour vind. Heeft Jorn zijn broek nog aangehouden
Bianca; dat is geen goed bericht Schattige poesjes
Laatst bijgewerkt door Grit op 03-11-09 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt