al activiteit in de buik?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zelfs toen ik 8 maanden zwanger was stapte ik met mijn dikke tetter in dat ding.

leuk leuk
Cecile op cursus en ziek, ellen aan de chocola en dan ook nog eens langs de bakrand
Dagmar lekker bij de paardjes geweest... verder ben ik het kwijt...
De advocaat wil best in hoger beroep gaan maar hij vreest dat dit niet ten goede komt en de kans dat we "winnen" maar 50 % is. Dan maak je dus 1300 extra advocaat kosten terwijl Mich dan misschien iets van 20 euro in de maand minder moet gaan betalen. Dat weegt dus niet op tegen de kosten die je dan gaat maken. Schulden aanvechten heeft ook geen zin, staat op naam en zij gooit het er gewoon op dat zij van niks wist en nergens getekend heeft.

Ze worden af en toe een beetje gesloopt door Spookie maar ach ze vliegen hem ook elke keer aan.
Mirjam, lijkt me ook echt frustreren voor jou dat je niet op je eigen paarden kan rijden zoals je zou willen
. Ik hoop ook echt dat er een oplossing voor je rug komt. Ik vond het wel heel leuk om Bravour eventjes te mogen meemaken. (ik heb het je toch niet te moeilijk gemaakt
)