[TI] [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 17:43

Als het strakjes niet over is neem ik wel een paracetamolletje.. Lachen
Heb t wel vaker, dan zit de kou er in ofzo,alleen nu trekt het echt door me hele bekkie heen.. Nagelbijten / Gniffelen

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 18:11

Goedenavond

Allemaal een leuke dag gehad.

Sita vervelend kiespijn hopelijk is het snel over Ach gut

Tk jammer van de afzeggingen Bloos

Toch niets ernstigs met je vader rommulus.

Ik ben er gelijk vandoor eten en naar bels voor de clinic Haha!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 18:13

Goedeavond!
HK was leuk zo te lezen!
vervelend Sita Ach gut
Idd flauw TK..
Rom sterkte Ach gut
Roxtemp veel plezier!

Zo lekker gereden Lachen

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 18:15

Hallo allemaal!!

Ik vond het ook een geslaagde dag..veel bokkers ontmoet ook Lachen

Ik vond echter de jurering alles behalve logisch, maar goed daar zal nog wel het eén en ander over gezegd worden Knipoog

Ik ben nog steeds Forrest-fan Haha! (En biggels en lord Conrad omdat ze zo lief zijn Lachen ).

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 19:14

Hee
goede avond!

Het was vandaag echt super gezellig. Lekker gekletst met leon, arjan, maya, silvia, jessica en nog een paar TP die ik zo even niet bij naam ken. Weer een boel leuke mensen ontmoet!

Owja en volgens mij heb ik marleen wel gezien, maar weet het niet zeker. Later zag ik haar ook niet meer.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 19:32

Verward roxtemp lekker temperatuur hier constant regen en daarbij stormachtig BRRRRR...

TK --> balen van last minute afmeldingen Scheve mond veel plezier vanavond!!

Blackstar choas met winkelen Ziek nooit leuk ...

Ah Leon 5 dus door naar Röntgen Haha! (ff in ander topic spieken voor namen enzo Clown )
en samen de andere bokkers leuke en gezellige dag gehad Cool

Maya ook genoten en idd herkansing met show Ja (en/ of ander tinkerevenement Knipoog )

Ach gut Sita balen van kiespijn...

Prada lekker gereden Dromen

Rom gister met pa naar ziekenhuis Ach gut en succes met weer opbouwen met Sil!

Kom Berdien hier trouwens niet vaak meer tegen, zal wel veel in andere topics zijn of ?!

Say voelt zich helemaal goed Haha! beslagen spiegel was reuze eng net als een stukje bakrand die donkerder was... en vervolgens was ik ff naar mijn zus terug aan het sms-en springt ze ineens een kilometer opzij Gestoord zag er volgens mij wel komisch uit Huilen van het lachen (maar goed dat mijn zadel zo lekker zit Nagelbijten / Gniffelen)
Wel lekker gereden Dromen kan er wel om lachen dat ze zich in ieder geval goed voelt Ja
Maar alleen rechtdoor mogen, is dan soms best lastig als ze zo loopt te miepen op spiegel en bakrand Nagelbijten / Gniffelen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 19:35

TK: vind het niet echt kunnen,mensen die op het laatste moment zich afmelden
Rom: sterkte met je vader
Is berdien alweer terug uit Ierland dan? Lees inderdaad ook weinig van haar
grid gelukkig voelt say zich beter!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 19:37

Ben vanmorgen ook naar HK geweest. Heb overigens niemand gezien, behalve Lien, want die had CM voor me. 'k Stond een beetje helemaal naar rechts nog net onder het afdak, maar wij zijn voor de tweede ronde weggegaan. We hadden hier ook nog genoeg te doen, en dan is twee uur wachten een beetje veel.

Hier hebben we Mirthe vanmiddag gelongeerd, voor het eerst sinds lange tijd, en zowaar ze liep behoorlijk goed. Zag er eigenlijk bijna niets meer aan. Nu maar hopen dat het niet morgen wel weer ineens is. Ze was ook superbraaf, dus ik was erg trots op haar.
Banbay heeft echt hele dikke balzakken, dus die hebben we toch gekoeld. VA nog gebeld, maar die zei dat het wel normaal was, we eventueel mochten afspuiten, en zorgen dat het iets open blijft zodat voch ed er wel uitkan. Nou, maar hopen dat het gauw weer over is.

'k Ga zo naar vrienden, gezellig....

Heb verder niet zo heel goed bijgelezen,..... sorry.. Knipoog

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 19:42

sh*t dan heb ik je wel gezien.... Boos! Je stond dus vlak achter me.... Bloos

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 20:07

Mirthe liep dus goed OK dan! hopen dat zo blijft

en 2u wachten is ook lang als je nog genoeg te doen hebt Ja

Bloos! janet en Grr stonden dichtbijelkaar...

Velen dus verbaasd over de uitslag toch jammer dat jury zo ondoorgrondelijk is Scheve mond

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 20:24

Wij zijn vanmiddag direct vertrokken na de tweede ronde om naar onze eigen paardjes te gaan. Flink wat mest geruimd, Snowdon gelongeerd en Chayenne ff los in de bak.

http://www.youtube.com/watch?v=3A_zchUaTTM

Wat had ze er een zin in ROFL

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 20:44

Mest weer weg en snow gelongeerd

en Chayenne denkt: OK OK omdat het moet ... Clown

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 20:50

Haha idd!

Was weer een beetje verlieft..
Blijktie anderhalf jaar een vriendin te hebben!
Die in Groningen woont..
Vertelt die ook niet even.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 20:56

Berdien is alweer een aantal weken terug in het land, kom haar in andere topics wel tegen Ja

oopsie Joyce...

*heb de hik... irri!*

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 20:57

Leuk dat ze al terug is!

Oef, zeker vervelend!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:29

chayenne denkt echt: oke omdat je het zegt...

oepsie joyce

Nou vandaag ging het zo goed met mijn oog. Hij was al bijna niet meer rood. Maar nu.... pff gaan ze allebei in 1 keer helemaal rood worden. Dus denk dat ik maandag maar even langs de dokter ga als het nog niet over is morgen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:32

Ik zag niets aan je ogen vandaag btw! Had er nog ff opgelet haha

Ook nog even in profiel van Angela gekeken en ik had een heel ander hengstje in gedachten bij de naam Bronco Gestoord Dees is erg leuk in elk geval!
En kruising haf x paint is ook erg leuk Ja Ja Ja
Volgens mij woont ze ook erg leuk! haha

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 22:42

ja ze woont inderdaad erg leuk, en ze is ook erg leuk, dus daarom wil ik haar buuf worden Clown

Maar als je een keertje deze kant op komt, kom je maar even bij mij een bakkie doen. Bloos En dan kunnen we ook zo even langs Angela crossen en kan je Max ook zien Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 10:44

Doei!

Ik ging gisteravond om half 8, met 2 paracetamols in mijn mik, even op bed liggen en werd vandaag om 10 uur wakker..
Kiespijn is nog wat vaag, denk dat ik dus morgen ofzo wel even een afspraak mag maken met de tandarts.. In het weekend naar de tandarts is me wat te gek. Enne. Kben ook al járen niet naar de tandarts meer geweest.. Nagelbijten / Gniffelen

Verder niet echt terug gelezen, ga wel even filmpje van Chayenne bekijken..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 10:46

Oh trouwens, bij het ICS zijn ze ook wel een beetje abuis geloof ik.
Martinique dr pa vertelde dat ze een oproep hadden gekregen voor de HK in Schijndel.. Alleen.. Collin is allang geruind en dat is gewoon bekend bij het ICS.. Clown

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 10:49

Ach gut Sita lang geslapen en kies nog vaag... ( Bloos ik ook slecht met tandarts denk altijd gewoon goed bijhouden dan hoef ik niet Schijnheilig)

Janet vandaag weer meer last van ogen Ach gut

John heeft me "uit bed gegooid" bij was zo aan het draaien en zuchten enzo dat ik maar naar beneden ben gegaan... hang nu op de bank met koffie Koffie (of thee)! en laptopje erbij Haha!

Vanmiddag weer naar Say Dromen t weer is hier wel nog steeds bagger Zij zijn groot en ik is klein!

Vanavond ook weer met stalgenootje mee voorlezen op wedstrijd ...

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 14:42

Goedemiddag Haha!

Vandaag op bezoek geweest bij Leon. Ontzettend genoten van snowdon en zijn kamaraadjes. Heerlijk gereden en ik zit helemaal onder de blub van het tochtje langs het kanaal Haha! Hele reportage foto's genomen die bijna allemaal gelukt zijn Lachen
Voor het eerst van mijn leven op een knielend paard gezeten Ja Ja wat een gaaf gevoel is dat Haha!
Ik heb een paar geweldige uurtjes gehad Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 15:57

Wat leuk Roxtemp! Leuke ochtend gehad dus!

Net bij de paardjes geweest.
Eerst beide dames in de bak gezet, lekker laten lopen. Daarna ging Lesley rijden en heb ik beide dames een eigen paddockje gegeven en met allebei lekker een 3 kwartier grondwerk gedaan.
Ook weer met die 'Tijger' gespeeld, Amy begint t nu te snappen.. Haha!
Daarna het schuurtje weer geveegt en opgeruimd, ga dat nu eens bijhouden. Daarna Amy dr deken gewisseld.. Die 220 gram was kapot, dus nu staat ze onder een fleece deken met fleece gevoerde regendeken. Dan maar even zo, die 300 grams is nu echt te warm.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 16:18

Wat leuk roctemp! Ben benieuwd naar foto's!
sita: leuk dat ze chase the tiger begint te snappen. Ben we nog niet mee begonnen. Het is rot weer, en het land behoorlijk nat.

Heb een nieuw speeltje erbij. Heb een nieuwe mp4 speler gekregen. Echt een vet cool ding, en er komt mooi geluid uit.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 16:54

Zo.. Nou.. Ik denk dat t onderhand wel tijd is om mijn (ofja ons) nieuwtje te brengen.

Hotze zijn werkgever zou laatst gaan fusieren met een andere boerderij. Hij had een tweede boerderij gekocht en zou dan met een gezin samen gaan werken. Maar die mensen van die boerderij hebben op een nogal niet nette manier hun handen daar af getrokken en nu zat Hotze zijn werkgever met een tweede boerderij in zijn maag.

Nu, na een weekje laten bezinken heeft Hotze de optie gekregen om deze boederij te kopen. Echt voor een prikkie. Heel goedkoop.
Hotze moest er maar eens over denken en overleggen met zijn broer, waarmee hij dus een maatschap heeft en overleggen met mij wat ik daar nu van vond. Hij moest maar een plan opstellen en voor 1 Juli beslissen wat hij er mee ging doen.

Nu hebben we er gisteren en vandaag een hele tijd over gepraat, plannen besproken en echt duidelijk over de toekomst gehad.
De plannen zijn om er een kalveropfokbedrijf te beginnen en met de jaren het melkvee op te starten. Hotze blijft zijn werk bij zijn werkgever houden, de boerderijen liggen achter elkaar. Dus dat is makkelijk te combineren. Jelle (Hotze zijn broer) ziet het zitten om het jongvee wat nu bij hem op de boerderij staat dus naar Hotze zijn boerderij over te brengen zodat Hotze zijn afdeling bij hem thuis hebt. En zo de maatschap voort te zetten.

Ik ben helemaal buiten het plaatje gekomen omdat ik geen centen heb een huis te kopen en hier nog op school zit. Maar ondanks dat is er wel aan mij gedacht in het opstellen van de plannen. Er is ruimte voor een stuk of 6 tot 10 boxen, er is een buitenbak en we hebben een heleboel wei tot ons beschikking. Dus ik kan evt. pension beginnen. Of zelf paarden gaan houden/fokken.. Vork Verder is er ruimte om een Bed en Breakfast te beginnen, want er is nog een vergunning voor aanbouw van evt. appartementen en er is gelegenheid een boerderijwinkeltje/ruitersportwinkeltje of iets toeristisch zoals rondleidingen, koffiehuis of welkomboerderij te beginnen.

De boerderij ligt in het dorpje Hartwerd, steenworp afstand van de 'stad' Bolsward. Bolsward is een beetje te vergelijken met Oostburg qua grootte. Daar zijn ook scholen, winkels etc. gewoon makkelijk, op fietsafstand.. Dus we zitten niet bepaald in de middle of nowhere.. Knipoog

Hotze is er dus over uit gekomen dat hij het dus gaat doen. Hij heeft de financiën om het te doen, van toen nog zijn huis verkopen in Denemarken. En het kan gewoon, hij heeft inkomen genoeg voor evt. een lening of hypotheek.
Hij krijgt zo'n kans nooit meer.

Ik ga er zoals ik al zei voorlopig nog niet heen, want ik ga eerst school afmaken en nog een beetje sparen, maar het is gewoon leuk dat ik er ook een beetje bij betrokken word omdat dit in de toekomst hoogstwaarschijnlijk toch wel mijn thuis gaat worden.

Nou.. Dit wilde ik dus even delen, ben er gewoon helemaal enthousiast van! Pling

Heb ook nog even wat plaatjes..

Afbeelding
Dit is hoe de ligging is.. Klein dorpje.. Heel mooi dorpje ook.

Afbeelding
En dit is het plekje, wat omcirkeld is is word van Hotze.
Weide kunnen we gebruiken van Hotze zijn werkgever..