Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziggy_janet schreef:Bedankt al vast voor de kleuren tips.
geel vind ik geen succes bij ziggy. Het is best lastig om voor een schimmel een leuk kleurtje te zoeken.
Ik ga zaterdag samen met Angela shoppen voor de paardjes bij een western store in Westerbork. En misschien nog even naar andere winkels.
Is een beetje paars/ roze (misschien is foto niet zo duidelijk
)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=JXCDF47V
of appeltjes groen

Ben er erg blij mee, we gaan nogal eens een flink eind rijden, en laten dan even de paarden grazen om zelf wat te drinken, nu kan ik zo het bit eraf klikken.
, en na een half jaar moet ik dus alweer een nieuwe. Vandaar een budgetpad, iets minder mooi, maarja anders kost het allemaal wel heel veel.

ik weet niet of je die pad verkocht gaat krijgen. grrr schreef:Doe ik, ik hoop alleen nog heel erg dat het wel past bij Mirthe, ze heeft namelijk een heel groot hoofd!
En die physiopad, tja, je wilt het goed doen, en dan blijkt het toch weer niet goed te zijn. Zat eerst te denken van, eigenlijk vind ik dat ik m'n geld terug moet kunnen krijgen, want Mirthe is niet het enige paard wat er niet tegen kan. Of is dat raar wat ik nu zeg?
ik had denk ik geprobeerd om er een andere voor te krijgen of in ieder geval veel korting of zoiets... ze weten het probleem dus mogen de klanten die het probleem hebben best tegemoet komen

Ziggy lijkt het ook vast wel gezellig die aandacht.
(snappen jullie hem nog)
Hele leuke wedstrijd, hij hield de spanning er even in
Nou zou ik eigenlijk bezig met school, maar ja..
Kan er de motivatie niet meer echt voor vinden. Morgen anders maar even doen, als ik vandaag de eerste tekst maar af heb. 

En ik heb geen westernzadel 

Alweer een minimeeting afgesproken hier --> jullie gaan dat halsterhoofdstel dan natuurlijk wel showen hè
Ik heb zo'n indianenkleurige
(gebruik hem bijna nooit
)
jessy nu in laatste maand ...

Niet dat dat heel vreemd is, want