Chubby schreef:Yarka durft niet meer... Heb jij een leuke stelling CJ?
Hey, ik heb wat geplaats...is niet helemaal goed gegaan geloof ik...

Edit: vergeet dit stukje maar, het stond er toch wel...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chubby schreef:Yarka durft niet meer... Heb jij een leuke stelling CJ?

Chubby schreef:Romantiek... Graag! Maar af en toe gewoon straight een goede beurt mag ook best hoor...
irish_lady schreef:o god, madam is ook weer eens naar ierland geweest!
Jean schreef:irish_lady schreef:o god, madam is ook weer eens naar ierland geweest!
ja jammer dat je niet mee kon he![]()
![]()
![]()
![]()
irish_lady schreef:fjordkootje: idd het heeft tijd nodig, dat mijn vorige pony net dood was riep ik ook: nu even een jaartje niet! Ik heb het geloof ik 2 weken uitgehouden.

Cheveyo schreef:hihi maken jullie mijn lijstje (quoten) dan even af, ben al begonnen met maken haha. Dan hoef ik geen 2 dingen tegelijk te doen
fjordkootje schreef:Ze stuurde vanmiddag een sms'je dat ze morgenmiddag Koot gaat ontklitten (tssssssss hij heeft EEN miniklitje achter zijn elleboog... schaar d'r in, klaar).

kl*te
SuperRoos schreef:FK, zal eens kijken of het zonder flits kan, hij flitst automatisch geloof ik en is niet van mij, heb hem al eerder gemold toen ik aan de knopjes zat haha
'poppetje' op de foto die je eng vind vind het ook leuk om hier lampen en radio's aan en uit te doen
SuperRoos schreef:toen sloeg tala aan, dus liepen mensen in de tuin weer, wordt veel ingebroken hier
half 5 telefoon, paps bedrijf alarm af gegaan, alle pc's gejat
kom maar op met die foto's, wel interesant.
Chubby schreef:Citaat:Cheveyo schreef:
Knutselen voor:
- Des, Tommie in de sneeuw of iets anders?
- Annick, profile en site (offe sneeuwfoto's van vanmiddag als doorzet hihi)
- Vasthi- kerstkaart, stuurt foto
- Keevagirl, kerstkaart, zoekt sneeuwfoto
- Chubby, kalender, foto's in profiel
- Spetter, kaartje kerst?
Dank u
Heb haar meteen binnengezet en d'r hooinet helemaal volgestouwd met voordroog.
Ben je gestopt met lijnen? Saucijzenbroodjes vind ik het lekkerst op aarde maar die dingen zijn loeivet! Maar met al die sex verbrand je natuurlijk behoorlijk wat ....