Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben vandaag gevraagd door een fotografe of ik en Tinky voor haar willen poseren
Helemaal gratis, ik krijg een boekje met 6 foto's en een foto op 20x30cm afgedrukt. De fotografe maakt erg leuke foto's! Dus heb er zoooooveel zin in! En dat maak ik mee, wow. Ze vond Tinky een super mooie Tinker die ze graag in haar portfolio wou, dus ik ben zoo blij. En dat te bedenken dat ze een jaar geleden maar een zielig hoopje was.
We zijn vandaag niet geweest omdat het hier echt k*t weer was..
NathalietjeB schreef:Diaz schreef:
- Code
BOKTNAAM = NAAM = TINKER(S)
Leonoor = Leonoor = Baggio & King
Kailonne = Heidy = Jack
SIEMxFUNNY = Simone = Kayleigh
Jackytje = Kaat = Tinky
Fayem89 = Faye = Denzel & Shakiro
Magica = Jessica = Luna
Lepel = Chantal = Karlijn , Kaydee en Annabel
elliecuijk = Ellie = Ruana`
Mira283 = Selda = Amigo
Sandra1984 = Sandra = Mercury
Tamadine = Mara = Mona
Jorretje = Jorine = Gijs
johan_luna = johan = luna
NathalietjeB = Nathalie = Gizmo
Juulxx = Julia = Rambling Rose

paardrijden was eerder al een passie voor me maar me ex was niet bepaald weg van paarden.. En dan een eigen paard krijgen kon ik dus wel vergeten + mijn lessen daar op de manege waren waardeloos..
die kan ik echt een ieder aan bevelen
en dat maakt het alleen maar nog mooier, zo mooi dat familie loopt te roepen van: jij bent ook alleen maar bezig met paarden xD
En leuk dat je het thuis kan delen..
Dan kan hij geen nee meer zeggen xD
Ben ff jaloers 

ze is echt veel veranderd in positieve zin!
Kailonne schreef:De tinker van mijn vriendin hebben ze gisteravond dood in de wei gevonden. Waarschijnlijk heeft ze een hartstilstand gehad.
Zij heeft de laatste tijd zo'n pech. Eerst een tinker in moeten laten slapen door koliek. Toen een andere gekocht die uiteindelijk niet zo braaf en betrouwbaar was als ze verteld hadden. Daarna een tinker gehaald in Friesland, die was ook niet betrouwbaar. Die steigerde elke keer. uiteiendelijk geruild voor deze tinker en die lag dus gisteravond door in de wei. Heel triest allemaal.
wat super sneu wens haar maar sterkte toe