Heb je Luna nu voor die lekkere tochten, of vooral voor de fok? Plaats nog maar eens foto's van haar!
Luna heb ik in principe gekocht voor de fok en om mee te rijden. Maar de band die ik met haar begin te krijgen is zoveel meer dan ik bij Lynn heb. Wat bij mij ook gewoon de doorslag heeft gegeven om haar te verkopen... Alleen Lynn was ingereden en Luna is nog groen. En ik ben ook geen 20 meer Maar heb in Lutske ook een hele fijne merrie gevonden hoor... Die doet het super momenteel....
Luna heb ik vanmiddag gewassen en benen gecheckt. Ze heeft wat last van rasp... verder krijgt ze een heerlijk buikje.... T'is gewoon echt een lieverd hoor...
Ben ook erg blij met haar hoor... En Lutske wordt ook zeker een merrie om tochten mee te maken, maar ook een fokmerrie. Net als Luna eigenlijk.... Maar wat ik met Luna en Lutske heb, dat heb en krijg ik gewoon niet met Lynn... En ik ben wat dat betreft een ego... ik wil alles of niets....
Heb ik jullie de foto's van mij en Lutske pas niet laten zien?
Nou ja..... zoeken Heb al erg veel paarden... maar had Lynn inderdaad best als gebruikspaard willen aanhouden... Voor de fok vind ik het niet de ideale merrie... Maar om mee te rijden is ze super als het klikt.... Heb paarden genoeg hoor. Alleen ze zijn niet allemaal echt door gereden en 100% verkeersmak zoals Lucy. Lynn was wel wat meer verkeersmak dan Luna en Lutske... Maar met die andere 2 komt het best goed hoor....
Die paarden wel ja... Maar ik niet meer zo Ben toch wel een stuk voorzichtiger dan vroeger hoor... Heb af en toe nog wel een gekke bui... Maar wordt toch steeds minder Maar inderdaad Maya... wat ik in een paard zoek.... Is eigenlijk een Lucy..... En een 2e Lucy vind ik nooit meer, dus ze mogen best wel anders zijn.... Als ik het vertrouwen en de klik er maar mee heb....
Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor, ik vind het juist wel heel leuk dat jonge spul rijden, merk het nu ook met biggels, geniet er gewoon enorm van, maar vertrouw biggels nu al enorm hoor.
ik geef vaak eerlijk mijn mening, bijna altijd athans sommingen kunnen daar niet tegen, en dan zeg ik meestal maar niets.
maar zal vast geen commentaar hebben hoor, volgens mij hebben jullie het super voor elkaar.
Luna, weet nog niet wat ik er van vind. de ene keer lijkt ze me erg leuk, de andere keer mag ze nog wel ff flink groeien... lijkt nog wat kleuterig? Wel erg lief koppie
Ik vind Luna een schatje om te zien! Hier krijgt Kascha al een echt buikje, en dan denk ik ojee! Maar ze ziet er super uit, is braaf en voelt zich blijkbaar goed.
Dat geef niet als je maar vooruit gang boekt hihihi
Zo ben vandaag eens naar de kapper geweest was echt nodig en zeker als ik vrijdag naar een bruiloft moet hihi Morgen nog een dag werken en vrijdag maar drie uurtje
Afgelopen weekend naar Leusden geweest voor het tinkerweekend. Was weer erg gezellig en ben tevreden over onze proefjes en onze springparcoursjes!! Thuis weleens een los sprongetje gemaakt maar nooit een heel parcours gesprongen. Nu dus wel, maar 40 cm maar genoeg voor ons beide. Zaterdag hadden we 1 weigering en zondag 1 balk.