eh je zit in de buurt van rolde dus je kan zo naar assen (vind ik een erg leuke stad ondanks de belachelike hoeveelheid weg werk zaam heden) en deurze is een erg mooie omgeving gieten heeft zwane meer (zwembad en een meer er vlak bij is ook mooi maar wel erg klein) je hebt het boom krom pad (schijnd erg mooi te zijn) zowizo het bos daar is erg mooi (ook de zand afgraving ed) het nije hemelriek is mooi om naar te kijken niet om in te zwemmen richting beilen is ook mooi beilen zelf ook wel hoogersmilde heeft het blauwe meer ook erg mooi (als je gaat zwemmen kijk uit is erg snel diep) drens friese wold heeft ook mooie dingen fochteloo is ook erg mooi (pas op niet gaan dwalen daar er zijn daar honden ed verdwenen in het drijfzand dus paden ed is veiling)
pff een beetje lei draad is wel makkelijk
verder evenementen ed leuke doe dingetjes heb ik datums voor nodig dan houd ik het in de gaten wat vinden jullie leuke dingen om te doen ???
rommulus
*ik bel net voor brochure, word heel kortaf opgenomen*
ik: Goedemiddag, met.... ik bel voor een brochure, we zijn geinteresseerd om bij u te verblijven. zij: nou, wat is uw adres? ik: blablabla zij: goed, dan sturen we het naar u op ik: ok bedankt! Dan nog een vraagje... *tuut tuut tuut*
Tssk!
@romm, data weet ik nog niet... zal wel augustus worden!
rommulus
Zijn veel Drenthen zo kortaf en ongeduldig, joh? Pff, vond dit nogal aso....Trek je niet echt klanten mee, ik heb er nu iig n slecht beeld bij (bij die camping, niet bij drenthe)
rommulus
vaak zijn de kleine camping's voorheen boerderijen geweest vaak boeren die van hun vrijheid hadden en dus hun bedrijf hebben moetten opgeven dus hun vrijheid (solitaire leven) hebben ingeruild voor die camping om maar te kunnen blijven wonen waar ze zitten
veel missen dus het sociale gebeuren
maar idd veel komen erg aso over
niet dat gelijk iedereen zo is hoor over het algemeen is het erg gezellig hier
De mini camping beslaat een gebied van ongeveer 12 hectare bos en natuur. Hierin bevinden zich slechts 38 plekken. Aansluitend zijn eindeloze bossen en weilanden.
Hierbij dacht ik nu niet direct aan een voormalige boer, maar verder zit er wel wat in in je redenatie... jammer....Even brochure afwachten, maar ga ook verder kijken
Groot Bartje trekt me nog niet echt eigenlijk...
rommulus
Goedemiddag, nog steeds geen beeb nieuws. Zou ze dan toch wachten tot na mijn nachtjes
Leuk janet shoppen, moet er echt een keertje heen om mezelf eens te trakteren verder zaf ik dat lord J weer mooie foto's heeft gemaakt en dat knappe broertje van ziggy.Wat een pikzwarte zeg. Grrr: van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Super gaaf, op een zeer voor spoedige zwangerschap. Komt vast helemaal goed! Rom: Wat fijn dat het zo goed gaat met sil!
@janet: iedere dag voordering. Moest vanochtend wel lachen, ons mam is hier blijven slapen vannacht.Kamer ligt naast de wei, ze had het raam open gezet en haar wekker om de 2 uur (lieve mams toch ) Ze schrok wakker van luid gekreun, ze vloog naar buiten om te kijken en Kyaan lag op de grond. Mijn mams in de stress, gaat weer naar binnen, telefoon gepakt om mij te bellen. hihi Zie het al helemaal voor me. Had het nummer voor de helft gedraaid, toen besloot ze nog maar eens te gaan kijken of het toch wel echt zou gebeuren. Mijn moeders die niets met paarden heeft is gewoon heerlijk bij mijn liggende kyaan gaan knuffelen. Mw lag dus gewoon heerlijk te slapen onder luid gekreun. Haha heeft mijn moeder toch mooi even repetitie gehad.
Uier loopt verder wel steeds voller en staat veel spanning op, nog steeds zou de enige verandering kunnen zijn, dat ze kegelt.Maar tot nu toe verder niets.Ze staat heerlijk te eten.
ja ben zo trots op ze, allebei mijn ouders . Ze hebben nooit niets gehad met paarden en nu geweldig gewoon. Ons pap rijd al bijna een jaar paard en is zo op zijn gemak eens aan het rond kijken voor een hele lieve haffie ( hij wil Timo liever haha heeft lekker pech ) en mijn moeder is nu ook zo gehecht aan ze. Knuffelt ermee terwijl ze voorheen gillent de wei uit kwam omdat ze er bang voor was. Ze hinniken nu zelfs naar dr. Echt heel lief ♥