Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gooya schreef:Goedemorgen!!
Lieve Ties!![]()
Rhiannon: Spannend hoor en ook hardstikke leuk! Hoop dat alles goed gaat vandaag! Leuk dat je kan speuren via internet!
Ellen: Zo zeg, daar ben je mooi de klos! Hoop echt voor je dat het weer helemaal goed komt!
Leon, Eefje03, Petra beterschap.
Pridje: die site van instructie ziet er goed uit. Heb hem bij mijn favorieten gezet. Heb op het moment super les van een heel vakkundige instructrice, maar woon in de buurt en wie weet kan ik het ooit nog gebruiken.
Grit: beoordeling. Altijd spannend, maar klopt wat je zegt: als er iets aan te merken was geweest dan hadden ze dat allang met je moeten bespreken.
Lies: gefeliciteerd met de kudde uitbreiding.
Ik ben ook één van de nieuwkomers hier. Kan me heel goed voorstellen wat er geschreven is over de uitbreiding met nieuwe mensen. Merk dat veel mensen elkaar al kennen. Probeer ook een beetje mijn weg hier te zoeken. Ken nl alleen nog maar Liesbeth.
Fijne dag iedereen!
Puchje schreef:Oh Grid... wat naar![]()
Hier krijg ik een factuur van mijn hoefbekapper... 50 euro.
No way... We hebben altijd 40 afgesproken, en dat vond ik al veel.
Maar nu wilt hij in het vervolg 50 hebben. Dan maar op zoek naar een andere.
Hij levert goed werk, mijn paarden zijn dol op 'm, maar hij is NIET te bereiken en wordt nu gewoon te duur...