Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Sta dan meestal nog half op de weg en een halve meter van de gracht
snowdon schreef:Maya, jij durft toch ook zo'n dergelijke gok te emen met Dewi, als bij dianalamboo?
Zuid-Limburg is idd vreselijk, heb je overal bossen en kringel en slinger-wegen, en iedereen rijdt daar standaard 80/100. Ok, dat doe ik hier ook in de polder, maar hier is het veel opener, en heb je veel meer overzicht.
Kampen vond ik een horror. Zo smal, en onoverzichtelijk en druk als het daar is...
Geef mij maar de ring van Antwerpen in de spits waar het in 5 seconden patsboem stil staat dan zo'n stad hoor...
Alleen tonnen met haar
Dewi heeft meer haar dan de merrie van dianalamboo, maar gezien het een Vanner betreft neem ik aan dat deze niet zo heel rijtypisch is als de foto doet overkomen.
Hij besloot dat de staander van de hindernis veel leuker was om overheen te springen, en ik vloog er half af, gelukkig stopte Guus en heb ik met mijn rechtervoet nog in de beugel, mij aan zijn manen en afzettende op de grond met mijn rechterhand weer op z'n nek gewurmt
en weer in het zadel 
steeds zooo hard en overal langsheen willen. Gisteren thuis ging het wer súper. Morgen weer even oefenen bij de oom van mijn vriend, die heeft een parcoursje neergezet voor mij dus we zullen zien. En dan zondag wedstrijd 
hopenlijk vinden ze snel een plekje.

snowdon schreef:Vanuit Waalwijk rijd je met lessen ook naar Tilburg euh
.