Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
grid schreef:(en der oren ook)
hihi
Alle teksten staan klaar, de plaatjes staan klaar, maar meneer heeft de site nog niet af....
meestal valt het iemand ook pas op als ik het zeg
moet ik het eigenlijk niet zeggen 
. 
Wat leuk!

snowdon schreef:is dat niet Phantom....? enig idee of t n merrie of ruin was, dat vosbontje?
In het topic heeft in ieder geval niemand gereageerd dat ze hen herkenden 
nu is hij/ zij nog schattiger
hoop dat t voer helpt!
Lucy_1 schreef:Goedemorgen.....
TK.... Gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Fijne dag gewenst! Hier komt ook zo de hoefsmid....
Kiss... kan je niet helpen.... Geen idee....
Peet... wat een heerlijke foto's zeg.... Leon en Pepijn genieten heerlijk van de knollies![]()
Het falen op zich wat ik voel betreffende Lynn, is gewoon dat ik haar met deze doelstelling niet had gekocht (om haar weer zo snel door te verkopen). Omdat Lucy gewoon moeilijk in conditie te krijgen is en voortdurend blijft kwakkelen met haar luchtwegen, had ik gehoopt dat Lynn het paard zou zijn waar ik ook tochten mee zou kunnen gaan maken. Mee kunnen op vakantie/weekenden enzo... Leek me zo ontzettend leuk....
,dat heb ik met mijn haffie,tewijl ik met mijn tinker alles kan blijft het met de haf moeizaam,zij is dus ook te koop,maar ga echt een riviertje huilen als t zover is..
al heb ik toch wel een traantje weggepinkt

Zo herkenbaar, deed ze bij mij eerst ook!

ik dacht zaterdag..
Jes is stijf, laat ik haar een schepje extra supplement geven. Dat heb ik geweten vandaag
Ik zei nog tegen A. "Ho, momentje hoor, Jes gaat er.. " *zoef!* Jes peerde hem er vandoor. Later weer "hold on.." *zoef* ging ze weer
En dan ook niet gemeen ervandoor, maar echt met zo'n mega blij hoofd, een sprong naar voren en dan beginnen met een kneutergalopje, snelheid winnen, bochtje om en dan ben je zo weer thuis
Gek ding.
zijn benen ontmodderd, was niet grappig, in de Sebacil gezet, dat was
en toen een stuk met hem gaan lopen zodat het in kon trekken. En daar ging hij! Kop erop, hals er vol op, staart in de lucht en maar naast me draven. Heel braaf naast me, knieën opgetrokken tot z'n oren en maar gaan

Vanwege camera laten pleuren
heb er niet meer / betere kunnen maken