Er zijn zelfs stieren van 1.80.. Maar wij hebben alleen lieve stieren, Jonathan en Billy.. En natuurlijk mijn kleine Timmie, op de foto hierboven.. Maar die is nu nog maar 4 Maanden.. Dus nog niet zo groot..
Maar sterk dat die beesten zijn.. Vanmorgen gingen alle 3 die kleine kalfjes bij me aan de wandel..
Ik ben zooooo bang voor koeien he, weet nie of ik daar ooit nog overheen kom, vind het al eng om door een koeienstal te,lopen! In oenkerk moesten we erdoorheen, of eromheen wat 5 minuten langer duurde, ik ging er dus omheen he dan maar langer
Annique, je komt maar eens een weekendje bij mij logeren.. Dan beginnen we met kalfjes knuffelen.. Gaan we steeds een stapje hoger, en wedden dat jij eind van t weekend in de melkstal durft te staan! Koeien zijn zo lief, er zit geen beetje kwaad in.. Zelfs in de stieren, bij ons, niet.. Allemaal goedzakken zijn t!
Hou ik je aan! * Neemt gewoon een beschermingspak mee naar sita haha
Ik kom gewoon met cap op, veiligheidsschoenen aan, reddingsvest om en gaan met die banaan,
Nee even serieus, ik zou het denk wel fijn vinden om erover heen te komen, kalfjes vind ik nog niet heel erg, maar die pinken echt BAH eng, en dan die grote hoofden, met die rare tongen, nee niet voor mij weggelegt, altans nóg niet
Joh Annique. Sita vindt die grote koeien ook eng hoor Kalfjes is geen probleem, die zijn skattig.. echt! En als ze op je vingers gaan sabbelen ben jij ook om.
Zelf heb ik er idd geen angst voor, maar ben er ook mee opgegroeid he En onze Cas is gewoon geweldig
Precies. En eerlijk is eerlijk. Zet mij bij een kudde jonge stieren, en dan word ik ook zenuwachtig hoor. Die beesten kunnen echt bloedlink zijn. Maar gewone koeien zit ik niet mee
Stieren ben ik ook niet zot van.. Zo lang ze hun ding kunnen doen, dekken dus, zijn ze wel handelbaar.. Maar kunnen ze hun behoefte niet voldoende bevredigen dan zijn ze echt gevaarlijk..
pff , daar hou ik dus niet van he, je ziet zoveel van die filmpjes dat die stieren achter op een man springt etc. nee ik bedank daarvoor
Kalfjes kunnen dan nog net, al vind ik dat ook niet alles hoor, vind het maar 'rare' beestjes sorry Máár dat kan nog veranderen ik heb gewoon alleen nog maar slechte ervaringen ermee