Heb DA ff gebeld en hij denkt ook dat ze moest wennen, maar zei ook dat ze er met een paar dagen toch geen last meer van zou moeten hebben ... Het zou echt het afrollen van de voet moeten optimaliseren en dus alleen maar fijn voor haar moeten zijn ...
Pff vind het maar lastig
zo denk je Ja doe maar als dat beter is en gister dacht ik waarom heb ik ja gezegd... gelukkig vanavond dus wel gewoon goed lopen op het harde (wel naar stal waar eten wachtte
), maar laat morgen onze smid ook maar ff kijken, die kent haar al langer en weet er ook veel van en als ie vind dat ze er beter onderuit kunnen dan zijn ze er ook zo af
pff weer gestolen
prada in de zomer
Poeh Janet zware lessen voor een vrijdag ... en 1 kant stoned oog
grr
ja maar rot weer en blubber overal 
Ben nog aan het twijfelen over hengstenkeuring morgen... wil ook nog Say rijden en moet thuis ook nog e.e.a. doen ... MAAR het is zo leuk en ben bij NSvT keuring nog nooit geweest ... Misschien dan alleen de voormiddag ?!
Blackstar je hebt nog even tijd om er over na te denken
, kan evt ook nog advies van DA vragen en idd als je haar nu mooi op conditie kunt houden enzo is het wellicht heel anders ....
Sita ik dacht dat je dus niet geoefend had met zak = beloning/ click en dus nog niet de link hadden ermee
dan is het vaak namelijk ook alleen in het begin leuk
Ik hou ook niet van belonen (van kunstjes e.d.) met voedsel
zeker niet met van die hongerige paarden (tinkers) 
Nichtje ineens dus weer kiplekker
Giovanni wel nog ziek
Sollicitatie ging ook wel goed wel stuk zakelijker dan die van vanmorgen dat was echt gezellig koffieleuten
Heb wel nog geen commerciële ervaring daarom was er nog een beetje twijfel, maar hij ging het overleggen met het bedrijf (gesprek met wervingsbureau gehad) en vroeg ook nog naar referenties dus heb ff mijn baas gebeld om te vragen of hij mag bellen dus nu ff afwachten 
Het lijkt me ontzettend leuk en denk wel dat de functie goed bij me past enzo:j , maarja als e.e.a. niet aan te tonen is en ze willen dat persé ... hoop dat baas ze kan overtuigen
en zo niet dan was het misschien toch niet mijn soort bedrijf
en zoeken we vrolijk verder