Hoe gaat het met jullie allemaal? Het is hier al een tijdje stil...
Hier gaat het super. Carrera gaat het telkens beter doen en ik durf te zeggen dat ze een happy athlete is. Ik na een training (wat we maar 2 keer in de week doen, want de rest rijden we buiten...) kapot, maar Carrera stapt gewoon op strandje sneltrein uit. Ze is echt een speedy geworden het afgelopen jaar.
Ja beetje stil Ik heb voor Betsy tijdens buitenritten en met springen een nieuw bitje. Een pelham ik zit in iedergeval minder in haar mond. Hopelijk kunnen we binnenkort wel weer naar een vriendelijker bitje.
Dinsdag gaan we naar de vijfsprong om te crossen. Zin in!
Mouse en Carrera zien er goed uit.
Vind wel jammer dat er niks door gaat. Maar kunnen we goed trainen voor volgend jaar
Vorige week maandag crossles gehad
Esaqar
Geplaatst: 02-05-20 20:27
Mouse is zo knap! Ze heeft zo'n lief koppie!
Joyce, ik ben 't met je eens... Echt balen dat niks door gaat... Maar zoals je al zegt, kunnen we mooi door trainen voor wanner we weer mogen! Gave foto's ook! Betsy kan wel lekker springen of niet?
Ja ze springt echt enorm goed. Moet haar meer vertrouwen met hoger springen, maar als ze zo hard gaat vind ik lastig de afstand te zien en ga ik twijfelen of ze springt of niet.
Ben bang van niet, en de dame in kwestie is ook al verkocht, echt snel! Maar dat geeft mij wel tijd om wat meer te verdiepen in veulentjes
Jodym
Geplaatst: 16-05-20 11:05
Wat leuk zeg!
Hier gaat alles nog zijn gangetje. Inmiddels alweer 7 maand onder het zadel. Qua vooruitgang valt het nog een beetje tegen, maar ook heel rustig aan gedaan. Heb nu een bijrijdster genomen om hem wat door te pakken, en dit bevalt nu goed! Ze stapt er zo’n eens in de 2 weken op.
Ook een nieuwtje; ik ben zwanger! Dus straks ligt het rijden waarschijnlijk helemaal stil. Na de zwangerschap word ‘t serieus (is de bedoeling) Pony is dan 4,5jr.