Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sandra1984 schreef:ohw ja, vandaag wilde meneer wel wat zakken, nu ik de fotos bekijk!..
foto's van vandaag.. heb vandaag zelfs buiten gedraven!!!!
We begonnen met gekken in de bak, ff lekker de beentjes strekken
--
Toen ff longeren
--
moed verzamelen om buiten te gaan rijden
en het eindresultaat! We hebben weer buiten gereden!
Sandra1984 schreef:Ja nageven is niet makkelijk, maar als ie al iets zou zakken.. maar das moeilijk.. ach hopelijk snel les..
Ik vind de omgeving maar saai bij ons hihi.. ik rij liever in t bos..
maar ook dat komt goed over 5 dagen hihi..
Mooie website idd!!!
elliecuijk schreef:goedemiddag allemaal..
helaas nog geen foto's gemaakt door dat rotweer.Maar heb er wel twee gevonden (of liever gezegd ik kreeg de tip)op internet van toen roetje heel jong was.die zal ik vanavond proberen te plaatsen.
gister was het weer rijden voor ruana.ging eigenlijk best netjes.Mevrouw struikelt nogal eens.meestal is dat goed op te vangen en zit de bijrijder dat makkelijk uit.alleen gister struikelde ze uit het niets zo diep dat de bijrijder er voorover af kukelde.zag er komisch uit,maar we moeten dit er wel uitkrijgen.ze stond daarna ook mooi droog te kijken,omdat ze echt zoiets had van,dit klopt niet.heeft iemand een idee hoe we t struikelen kunnen oplossen??
t zijn in ieder geval geen kwade bedoelingen want zodra je valt staat ze ook meteen stil en trapt niet na.
Sandra1984 schreef:nee denk dat mn vis van gisteren verkeerd is gevallen, vannacht wakker geworden en sindsdien maagpijn en misselijk..
vraagje aan jullie allemaal, stel jullie paard staat nu nog 24/7 op de wei, zouden jullie dan hooi/kuil bijvoeren? in het gras zit nu 3 x niets..
Bommeltje_ schreef:ja dat is het probleem hij doet het ook met andere erbij hij is gewoon een kleine draak! in de bak doet hij het echt niet
HijadelaLuna schreef:
Fijn dat Dana je zo kan helpen niet meer bang te zijn Jolanda. Is Zina ook van de zorgboerderij?
Vanaf volgende maand ergens zal deze bokker overgaan op bruin: memberlist.php?mode=viewprofile&u=31172 Heeft ook gekeken voor de IW maar uiteindelijk ergens anders uit gekomen, weet ff niet meer wat ze nu heeft genomen uiteindelijk.
Leonoor schreef:Baggio staat dit jaar gewoon weer bij mij ter dekkingHeeft zijn 1e dekkingen voor 2012 al gereserveerd staan.
Andere stalling kijken, is altijd spannend. Ben blij dat ik al jaren op dezelfde plek kan staan
Shaartje1991 schreef:Pff, ik ben al ff een tijdje niet meer geweest, moet héél wat bijlezen!! Zijn ook veel nieuwe mensen bijgekomen zie ik.
Ik ga dadelijk ook weer naar m'n paardjes toe.. Mack groeit flink.
@ Jolanda klopt het dat jouw tinker nu achter mijn weide staat bij die mensen die altijd die bus buiten hebben staan? Of is dat weer iemand nieuws?
Snackie schreef:
Becs schreef:@Jolandaa en Shaartje: die in de nieuwstraat/ vinkelsestraat zijn van een moeder en dochter, staan ook vaak aan de overkant, net achter een heg, zij wonen naast die autogarage (hebben ooit een zadel van mij overgekocht)
Die bij de bussen zijn volgens mij van een vrouw uit Nistelrode, zij had eerst een hengstje in de opfok staan bij mij in de straat.
Zo lekker naar stal![]()
Becs schreef:Ik heb ook erg goede ervaring met de osteopaat. Christelijk Dubbeld komt altijd bij ons. Ik laat door haar mijn paarden en honden doen en dit scheelt erg veel.
Zelf ga ik trouwens ook naar de osteopaat dus ik weet hoe het voelt en dat het echt werkt.
Cait heeft net met mijn dressuur zadel rond gelopen, ze gaf er echt helemaal niks om. Ben zo trots![]()