[TI] [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:24

morgen... ;(

Das goed Lies! het is ook echt een kinderfilm, maar ben altijd al dol geweest op dat soort films... neverending story heb ik ook al ontelbaar keren gezien!

oeeeeeee Denise! Ga heel de dag met je mee zitten wachten.

nouw, wat betreft mijn mond, dat zit dus echt niet goed...... in principe geneest de wond ok, maar er zit veel zwelling en het ergste is dat mijn tong het voor de helft niet meer doet.... waarschijnlijk is er met verdoven een zenuw doorboord. Dit was nog nooit voorgekomen in zijn praktijk. Ik moet nu op wekelijkse controle komen, het kan zelfs dat het nooit meer hersteld. Ben helemaal over de emmer. Ik proef dus maar voor de helft en heb steeds het gevoel of mijn tong zwaar verbrand is..... Ik wacht het nog een paar dagen af, mocht het dus echt niet herstellen, dan ga ik wel naar een of andere medische tuchtcommisie!

kuzznathalie

Re: [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:25

Oeh Mirjam, gelukkig goed afgelopen! Stomme lui die zo scheuren :(

Grit werk ze...

Denise spannend!!! Nog ff wachten....

Ga nu even bijlezen...

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:26

:oo Ellen! Dat meen je niet! Wat erg! Ik zou als het niet beter werd echt naar de medische tuchtcommissie gaan!!!!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:26

ai Mirjam! het is ook niet echt een weg bij jullie om zo hard overheen te scheuren!
Idd komt vast helemaal goed met Bravour! Ik kom wel een keertje zelf kijken/voelen als je dat fijn vind?
vergat dat ik zo moest lachen om Ties zijn koppie! wat een heerlijk beest. En beterschap voor Petra!

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:29

Jeetje Ellen dat is ook balen hopelijk hersteld het zich nog :(:) :(:)
Langskomen mag altijd hoor.

Ik snap dat ook niet hoor waarom ze binnen de bebouwde kom vooral met aanvang school zo hard moeten rijden. :?

Nu ga ik me buiten even nuttig maken Jorn hoorde ik de deur al uit gaan dus snel er achteraan. :evaw:

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:30

oe wat schrikken mnkortleve

lucy, ja daar vond ik haar ook al mooi, maar zooo mager toen ik dr net had.

jezus ellen dat is schrikken!
ik hoop zo voor je dat het gevoel weer terug komt!!

en hopelijk is je paardje er snel rhiannon

he bah ellen vind het echt maar stom...

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:32

Ellen :(:) hopelijk herstelt die zenuw zich nog, kan goed begrijpen dat je kwaad bent en mijn ervaring is dat je zo machteloos staat in dit soort zaken.
Ze halen nog net niet de schouders op :(

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:50

Hallo allemaal ik zit nu op school en ik moet een verslag maken over een tinkerkeuring maar het lukt niet echt :(

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:54

_Rhiannon_ schreef:
Ellen :(:) hopelijk herstelt die zenuw zich nog, kan goed begrijpen dat je kwaad bent en mijn ervaring is dat je zo machteloos staat in dit soort zaken.
Ze halen nog net niet de schouders op :(

Ik hoop toch voor die tandarts dat het volgende week voorbij is, anders heeft hij ook een probleem denk ik.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:10

Krijg net een sms dat ze bijna bij de grens zijn, dus ga nu via de wei naar de kliniek :=

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:12

_Rhiannon_ schreef:
Krijg net een sms dat ze bijna bij de grens zijn, dus ga nu via de wei naar de kliniek :=

:):) :):) :):) :):)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:15

Goedemorgen!!
Lieve Ties! :o
Rhiannon: Spannend hoor en ook hardstikke leuk! Hoop dat alles goed gaat vandaag! Leuk dat je kan speuren via internet!
Ellen: Zo zeg, daar ben je mooi de klos! Hoop echt voor je dat het weer helemaal goed komt!
Leon, Eefje03, Petra beterschap.
Pridje: die site van instructie ziet er goed uit. Heb hem bij mijn favorieten gezet. Heb op het moment super les van een heel vakkundige instructrice, maar woon in de buurt en wie weet kan ik het ooit nog gebruiken.
Grit: beoordeling. Altijd spannend, maar klopt wat je zegt: als er iets aan te merken was geweest dan hadden ze dat allang met je moeten bespreken.
Lies: gefeliciteerd met de kudde uitbreiding.

Ik ben ook één van de nieuwkomers hier. Kan me heel goed voorstellen wat er geschreven is over de uitbreiding met nieuwe mensen. Merk dat veel mensen elkaar al kennen. Probeer ook een beetje mijn weg hier te zoeken. Ken nl alleen nog maar Liesbeth.
Fijne dag iedereen!

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:48

Goedemorgen,

Grid vandaag beoordeling, veel succes komt vast allemaal goed anders laten ze vast wel eerder iets doorschemeren.

Lies leuke uitbreiding

Denise tjee wat spannend, ik zou ook in de stress zitten hoor. We horen het straks wel hoe het allemaal is afgelopen, hopelijk word hij gewoon helemaal goed gekeurd.

Alle zieken beterschap, hier begint het ook te komen. Damian net al ziek uit school gekomen, ik al sinds gisteravond vreselijke buikpijn maar voel me verder nie ziek ofzo.

El pff das nie niks, ben je ff stoer en ga je naar de tandarts en dan gebeurd dit. Alsk iets ken doen dan hoor ik het wel he?

Hallo en welkom Pridje, ik heb helaas ook niet altijd de tijd om overal op te reageren maar ik probeer het wel. Wel ben ik blij dat ik sommige hier persoonlijk al een keer ontmoet heb en hoop blijf te ontmoeten.

Mirjam das wel ff schrikken, sommige mensen vergeten gewoon met verstand te rijden. Maandagochtend is er nog een jongen van Damian zijn school dood gereden, ook wel een beetje zijn schuld want hij stak zomaar schuin de weg over(althans dat is wat er gezegd word). Maar je moet er toch niet aan denken dat je als ouder zijnde zo'n telefoontje krijgt. Damian fiets ook iedere dag van Boxtel naar Den Bosch, gelukkig niet over al te drukke wegen.

Hier vanmiddag met Desie naar stal hopelijk blijft het wel droog en ist nie al te koud, anders wacht ik wel tot John uit zijn werk is en gaan we me de auto. Neh ik ben geen watje :+

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:16

_janet_ schreef:
Light producten schijnen nu ook al kanker verwekkend te zijn...

cocacolalight bestaat 25 jaar ,..ben der niet slanker van geworden ...
Ik eet en drink niks geen light meer .

GOEIE morgen nog , kwam zo effe binnne vallen .
zag bravour filmje,...Mirjam toen had bravourtoch ook steatitis ?
In een tinkerboek wat ik heb staat er een stukje over in ( heb hem alleen uitgeleend)
Over die poeder wat we aan de tinkies moesten geven van Jord

wilde vanmorgen de knollies naar buiten doen , maar Diesel wilde nog niet .
merk dat ze erg verwend zijn, ....als def der niet was dan had hij veel meer buiten gelopen......
nu staan ze savonds voor de deur te wachten, we hoeven ze niet meer te roepen.

Gisteren aten ze ook eindelijk hooi op het land , eerst wilde ze dat echt niet.
aangevroren sneeuw denk ik

grtjes Anita

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:24

pfff 3e poging tot reageren :( iedere keer een lap tekst en dan gaat het mis.

Leon en inge beterschap!

welkom hilde!

Grit: sterkte vandaag, maar zal vast goedkomen toch als je daarna iemand in moet werken ;-)

Petra ook beterschap!

mirjam; ik heb ook goede ervaringen met steffie, maar eerst donderdag afwachten dus.hopelijk komen jullie tot de kern van het probleem en is het goed op te lossen! Sterkte!

ties is knap :D

denide :D :D :D oehhhh super spannend!!!!!!!!! hij komt hij komt!!! ga duimen voor je dat alles goed is ;-)

jeetje ellen, lees nu net verder en das niet niks zeg wat je nu overkomt.als het niet betert zou ik er zeker ook werk van maken. Heel veel sterkte,ik hoop echt voor je dat het goed komt.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:30

Haai Trea, ehm, tja misschien Niamh nog van wat beweging voorzien? Denk dat de bak te hard is om te rijden, dus misschien ff een ritje/wandeling buiten ofzo? kijk maar waar je zin in hebt ;)

goedemorgen Gooya!

Verwende paardjes bij Anita :D

Stomme laptop TK! hoe is het verder daar?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:31

hier goed nieuws, vanmorgen zijn er maar liefst drie veeartsen geweest :o , de ene twijfelde over haar diagnose van einschuss.
En terecht, kyana bleek dus een flinke hoefzweer te hebben bij de kroonrand achter, je kunt er een vinger in stoppen.Gelukkig geen einschuss die niet behandeld leek te worden, maar een zweer waarvoor ze nu ab, vochtafdrijvers en biotexbadjes voor moet krijgen.
volgende de veearts kan ze volgende week weer alles doen.

Toen over naar Balou, voetjes helemaal onderzocht en jeeh zo goed als genezen verklaart en geen tekenen van bevangenheid te zien.geen blijvende schade dus gelukkig!!
Nu moet hij nog 7 dagen laten zien dat hij zonder de pijnstillers kan en dan mag hij naar buiten!
Over 3 weken als alles zo blijft gaan mag hij aan de slag!!!

hij blijft altijd een zorgenkindje en mag absoluut niets anders als hooi en een paar kleine uurtjes op gras ( met mate)
s nachts binnen ivm dieet en hij moet nog flink wat kilo's kwijt maar we gaan de goede weg op!
de veearts zei dat we veel geluk hebben gehad, nog een 2e keer en het kost hem zijn leven. hij heeft alle aanleg ervoor om opnieuws snel bevangen te raken.

dus hier keert de rust gelukkig weer wat terug, nog wel veel bezig qua zorgen maar ik hoef niet meer zo te piekeren gelukkig.

Ik heb er zin om straks alles weer lekker op te pakken, mijn nieuwe diensten zijn gunstig dus als het weer een beetje mee wil zitten gaan we er weer voor :D

ik hoop vanaf nu aan weer lekker met jullie mee te kletsen :o

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:39

Kijk! Dat gaat dus gelukkig de goede kant op bij jullie!
dat is fijn zeg!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:45

Uh gister waren jullie nog op blz 358 :=

maar ff de laatste pagina's alleen :o

O Ellen dat meen je niet :oo :(:) weet wel dat het nog wel goed kan komen van je tong :) maar idd wordt t niet beter dan tucht }> :(:) :(:) sterkte en beterschap nog!!

Denise :):) en idd Hij blijft!! *duim duim*

Mirjam komt idd vast wel goed met Bravour :) idd combi rechtrichten en Osteo/ fysio die wat dieper in lichaam kan "kijken" om zeker te weten dat daar niks "fout" zit!
Duim dat klikt met nieuwe ruiter en idd wat grit ook zegt dat die investeert in goede opbouw van training en regelmatig komt :) en wat Ellen zegt ook :j
Hier staat ook nog wat info over rechtrichten (alleen vind ik hem te commercieel en niet altijd even "netjes" :o ) maar er staat wel veel info op en duidelijk omschreven :)
http://www.hoefkatrol.com/KlassiekeRijkunst.htm
[edit] zie site pridje die volgens mij hetzelfde omschrijft :D

Grit succes vanmiddag, maar idd als het niet goed was had je het toch al geweten neem ik aan :) anders >;)
Zomerdeken opdoen kan ook :P maar idd het duurt nog ff :)

Welkom Pridje :wave:

Soms is het zo druk dat je niet alles kunt bijhouden en mensen die je al persoonlijk kent blijft soms het verhaal sneller hangen en ben je misschien idd meer bij "betrokken" dan bij "onbekenden" :o
maar ik probeer wel altijd zoveel mogelijk op iedereen te reageren :) en vind het leuk om allerlei verhalen e.d. te lezen 8-)
en Juist dit HK topic staat bij [TI]Tinkers om het toegankelijk te houden voor iedereen/ nieuwe tinkerliefhebbers/-bokkers e.d. er zijn ook tinkerkletstopics in de echte HK die wellicht wat minder "toegankelijk" zijn ;)

Zieken beterschap :(:)

Trea watje :+

Gisteren op stal was best bibberen, maar goed aangekleed en lekker geprutst en geknuffeld en der wat lekkers voorgeschoteld :D :Y)
Ook de kat nog geknuffeld en weer binnengezet want die vond het ook niet meer leuk buiten :=

Zo mezelf beetje fatsoeneren :o moet vanmiddag foto maken om rijbewijs te verlengen ;)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:49

Goedemorgen Ellen
Fijn TK dat je goed nieuws kan brengen! Hoop dat het je wat oplucht.
Dat heel verhaal typen en vervolgen "floep" alles verdwenen komt me heeeel bekend voor! -:(-

Ligt er nog sneeuw bij jullie? Volgens de weermannen komt er weer het nodige aan! Helaas pindakaas, wil voorjaar, zon, warmte, dagelijks met paardje op pad kunnen etc... Maar ja, heb er niet over te zeggen hè :o

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:54

TK goed nieuws +:)+ en ken het dat uitvallen ^)

Anita verwende beesies :=

Gooya hier geen sneeuw wel erg koud en vandaag weer grijs :\ Gister was mooi zonnig 8-) :z dat vind ik eigenlijk best heerlijk weer :o

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:57

Yep klopt, het was heerlijk weer, ruikt naar voorjaar... :D Maar Janus en zijn ijzers en sneeuw.... Kan geen kant op helaas...
De grote wegen zijn wel te doen, maar om daar te komen moet ik over een soort ijsbaan heen.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 12:57

Ik zwaai weer even voorbij!
Ellen, dat ga je toch niet menen :oo ???
Wat een rotnieuws zeg!
Tong is nu dus halfverlamd?

He TK, wat fijn zeg, goed nieuws...

Grit succes met inwerken!
Wie heeft het nummer van Denise? Die wil ik nog een successmsje sturen!

Trea is een watje, hihi! Nou, snap het best hoor. Het is ook echt heel koud!

Nigel is weer boos op me :') Het is weer zover.
Ik had al twee maanden de stroom van de wei ivm sneeuw en vorst enzo... nu zag ik m net over de draad heenhangen, en de balk die eronder zit (waarvoor het stroomdraadje dus beveiligt) eng ver doorbuigen.
Nu heb ik de stroom maar weer aangezet.
Denk dat hij dat niet zo tof vindt :+

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 13:11

IJzers en sneeuw is idd niet handig :(:)

Puck niet aardig voor Nigel zomaar stroom weer aanzetten }> :D

Ik ga maar eens wat eten :Y) en dan richting dorp *-:) zou het eindelijk eens lukken om een fatsoenlijke pasfoto te krijgen := mijn kapsel zit nog best oké dus wie weet :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 13:23

Ahhh arme Nigel zeg! :(:)
hihihihi

Ingrid, als je haar maar goed zit toch? :D