ik heb al ruim 8 weken niet echt gereden.. Voorheen had ik 1x in de week les maar zijn we mee gestopt. We weten dat onze tijd met de 3 tinkers er bijna op zit door omstandigheden en dus pak ik misty ook niet meer voor het rijden. Langzaam al afscheid aan het nemen dus. Dan gaat t wat makkelijker ook dat zij niet meer zoveel aandacht krijgen als eerder is voor hun ook beter dan ineens afkappen denk ik.. Wel moeillijk trouwens..
Werd net gebeld door een uitzendbureau. En ze hebben een vacature voor mij. Niet waar ik voor geleerd heb, en ook niet wat ik ooit gedacht heb wat ik zou gaan doen. Maar het verdiend goed. En het is wel in een mannenwereld (wat ik niet erg vind) maar wel in een vrouwenteam. Namelijk als:
achja 11,70 per uur klinkt mij wel goed in de oren, plus dat het dichtbij is, werktijden van 7 uur tot half 4 s middags, en allemaal vrouwlijke collega's
Kan tijdelijk zijn (voor een paar maanden) maar kan zomaar ook een jaar worden. Achja werk is werk op dit moment. En een gat in je cv staat helemaal niet goed. En dit werk wat ik nu doe loopt maar tot 21 november
Het gaat al weer beter, heb een paar pijnstillers ingenomen, op het werk hebben ze volgens mij alleen kinder aspirientjes. Ondanks dat ik klein ben en van een zak winegums een dag hartkloppingen heb, kan ik met pijnstillers gelijk aan de dubbele dosis voor het werkt.
Janet (bijna) een baan Succes!! Als heftruckchaufeusse
Veel plezier Maartje! Misschien eens in de zoveel tijd een les Grid, je kent Say goed genoeg om te voelen tot waar je kan gaan.
Ik rij met Vince hooguit twee keer per week dressuur, voor vaker is Vince geen paard. Voor de rest rondhobbelen, buitenrijden, spelen enz. We spreken hier op stal eens in de zoveel tijd een priveles af. Kan eens in de drie weken zijn, maar er kan ook zomaar 6 weken tussen zitten. Vind ik prima zo, ik kan zelf genoeg vooruit en heb op deze manier toch geregeld goede feed-back.
Eva en Clover hebben even een mindere dag, maar daar kan Eva wel mee omgaan
Junia, waar zijn de candid camera's als je ze nodig hebt
Schimpje haar portemonnee gejat wat k*t!
Ik ben weer terug van een gezellige middagje bij Mirjam. Haar mannen (op een schoolgangertje na) en al haar zwart/witte viervoeters ontmoet. Wintec op Bravour gepast en ik mocht ook nog even op hem rijden. Lief en heeeeeel leuk paard . Knuffel voor Bravour, hij doet zo zijn best. Was leuk Mirjam, laat maar weten wanneer je een navigatie hebt die je richting hier kan loodsen
Toen nog even naar de stad geweest, gratis boek opgehaald bij de V&D. Krijg je als trouwe bingospeler. Nu zijn we dit helemaal niet en spelen we niet mee , maarja toch een tegoedbon gekregen en een gratis leuk weglees boek laat ik niet liggen. Nu nog snel naar de bieb en dan maar eens gaan eten
timokyana
janet , hopelijk word je aangenomen,tijden zijn wel lekker!
ruzie met clover
grit op bravour gereden
Hier ook heerlijk tussen de buien door timo en kyana gereden en toen kwam het kleine ruitertje voor Bono.
Eevee
Geplaatst: 02-11-09 20:12
Janet ik zal ook hier voor je duimen hoor!!! is volgens mij wel leuk, op een heftruck rond scheuren
Sterkte denise
Resi_lover
Geplaatst: 02-11-09 20:18
Komt even binnenvallen
Kom weer interessante dingen op Marktplaats tegen Dit is toch écht geen volle Tinker Vraag me trouwens wel af of het echt zijn moeder is, die op de foto? http://link.marktplaats.nl/287431387 En deze... Goed bereden tinker ruinen Meervoud dus, er staan 2 paarden in de advertentie waarvan 1 een fjord/fries kruising, en de andere een Tinker ( kruising?) http://link.marktplaats.nl/278643498
Wat een heerlijke tinker in die laatste advertentie!!
Leon, hoe was je eerste werkdag op je nieuwe stek??
Janet, hopelijk mag je op gesprek komen en kiezen ze jou!!
Denise, last van hoofdpijn!! Das minder... Kan er helaas over meepraten.
Grit bij Mirjam op bezoek geweest!! Leuk hoor!
Hier even actief geweest in huis en nu lekker op de bank met een kopje thee! Zo Benelux next topmodel kijken en dan op tijd naar bed! Morgen weer een ochtendje werken!!
Paintlinger
Geplaatst: 02-11-09 20:49
Ej Janet....ouwe hefturck!! LOL!! Zou wel vet wezen zeg....goed salaris!!
En Leon....hoe was het??
Clovertje stout geweest? hahah....boefje!!
Denise hoofdpijn
De Dolce Gusto koffie was weer lekker.....het was zelfs cappuccino