Ik ben op zoek naar een riem en manchetknopen waar paarden op afgebeeld zijn, ik heb er 25 van ieder nodig, kunnen jullie mij wat ideeën aan de hand doen?
Vast bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fijne dag gewenst! Hier komt ook zo de hoefsmid....
Heerlijk!
Je had denk ik meer gefaald als je het niet onder ogen had willen komen dat de klik er niet voor 100% was en gewoon lekker door had gegaan met wat je allemaal wilde. Nu heb je een wijze beslissing gemaakt en het is beter voor Lynn nu, je vertelde zelf al dat ze helemaal opleefde.. En dat wil je uiteindelijk ook.
soms loopt het gewoon allemaal anders dan gewild of gepland. Doelen zijn er om bij te stellen en ik blijf bij m'n mening, het is juist goed dat je dit kon. Je had ook je eigen zin kunnen doordrammen en proberen het wel te bereiken, maar dan was paard en jij ongelukkig van geworden.
Ik ben voorlopig nog niet moe van uitstapjes met peerd 

goed beslissing!
, snap je gevoel wel, maar denk niet dat je Lynn tekort doet, zeker niet als ze het nu heel goed gaat krijgen! Soms gaan dingen nu eenmaal niet zoals je ze voor ogen hebt.

heb denk ik teveel van mezelf gevraagd, koortst, knallende koppijn, snotneus en een verschrikkelijk zere keel..

Angelique nog niet helemaal lekker, maar wel lekkere Tinkerdagen in Leusden gehad
en al doende leert men
en daarnaast zijn er diverse fotografen die ook hier en daar een Shoot doen dus dan heb je ineens veel mooie foto's
pff berdien --> zo'n verzendkosten zijn niet leuk meer ...
Sita --> balen dat chago van stal terug... idd wat petra zegt probeer je eigen plan te trekken en sommige dingen naast je neer te leggen
Maya --> ik zou eigenlijk moeten weten hoe lang je alles moet bewaren, maar ben er nu een jaartje uit en ben toch alweer veel kwijt
Soms is het 3 soms 5 soms 7 dus als je het 7 jaar bewaard zit je altijd goed
--> op eurolex kun je veel vinden ivm EG regelingen
en ook op HPA.nl staan handige circulaires
afhankelijk van welke producten men verhandeld ?!
Lies --> Zoals anderen ook al gezegd hebben je bent gewoon heel verstandig bezig
pff Petra SUCCES met alles!!
Joyce --> je zou weer lekker onder de wol moeten kruipen... Je was ook zo druk de laatste tijd
idd let goed op jezelf je hebt maar 1 lichaam
Beterschap!!
Grit handig hè!
was sùper weer lekker weer
totdat het dus ineens vanuit het niks toch ging regenen pff
dat lag niet in de planning ... gelukkig werden we niet erg nat en was het al met al toch wel erg lekker

niet gericht gelukkig, het was denk ik iets te vroeg voor hem deze ochtend 
Aah, en ook nog eens verkouden... Je bent geloof ik niet de enige, dat is altijd wel gezellig 
?
Nigel zit weer heerlijk in zn spiertjes en Uk begint af te vallen.
Kleintjes erge wormbesmetting
ook van die vlekjes net als Say op borst en wat een schetig lief koppie SCHATTIG
dus flinke hoeveelheden in de mest nu.
Bij Eureka vond ik enkel een paar rode wormpjes, niet heel veel.
Puchje schreef:Ik dacht dat dat Say was
Say is wel wet groter volgens mij
(en der oren ook
) maar zou wel een Veulie van haar kunnen zijn
zou er dan toch zeker een wormspuit induwen (die ook werkt voor die rode natuurlijk
)
en wat was het
geloof na 3 wk dan nog eens (maar dat weet DA wellicht beter) want die rode wormpjes zijn gniepige dingen

(moet toch weer eens na gaan vragen na hoeveel weken dat dan ook alweer moest
)